|
Nieuw label (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Synthesia |
T0Rtastic :p
Hier f0ur m0r f0r t0r:
Above and BeTOR
Matt TORey
Paul Van TOR
Gigi TORtino
Greetors,
Synthesitor |
|
|
| Synthesia |
| off-topic// pooley ledigt uwen inbox eens :p |
|
|
| mellow_head |
Valentino Kanzayanor
Tormin van Buuren
The Torseekers
Tori Betamihanika
Trentetorrer
Menno De Tor
Manuel Le Bucket
Röflur Can
Mike Shizzle
What the...:conf: |
|
|
| Antony |
| mss inees klaar voor nen Djmag tor 100 ? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Nu beginnen ze toch een beetje té vergezocht te worden :p |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Antony
mss inees klaar voor nen Djmag tor 100 ? |
Maar den dezen vinnek wel goe lol |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Estuera
Mijn naam is Jonas Stor en ik heb ook wel interresse in dat label. waar moeten de demo's heen? Ik heb nl wel een leuke track voor je liggen 'castormara' ...
:D :D |
verander je artiestennaam naar Estorara en je heb een deal binnen |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Matt TORey
|
Dit klinkt verdacht politiek gericht, een brit per toeval? |
|
|
| TOR |
| Zonet heb ik de alombekende Osebolle Tor kunnen tekenen om een paar nummers in te zingen. :eyes: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by TOR
Zonet heb ik de alombekende Osebolle Tor kunnen tekenen om een paar nummers in te zingen. :eyes: |
oooooooooooe miss eindelijk die zalige vocal versie van "Tor's From Above"? |
|
|
|
|