return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 
Nieuw label (pg. 3)
View this Thread in Original format
Synthesia
T0Rtastic :p

Hier f0ur m0r f0r t0r:

Above and BeTOR
Matt TORey
Paul Van TOR
Gigi TORtino

Greetors,

Synthesitor
pooley
har har
Synthesia
off-topic// pooley ledigt uwen inbox eens :p
mellow_head
Valentino Kanzayanor
Tormin van Buuren
The Torseekers
Tori Betamihanika
Trentetorrer
Menno De Tor
Manuel Le Bucket
Röflur Can
Mike Shizzle


What the...:conf:
pooley
Done S
Antony
mss inees klaar voor nen Djmag tor 100 ?
Jasperovitsj
Nu beginnen ze toch een beetje té vergezocht te worden :p
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by Antony
mss inees klaar voor nen Djmag tor 100 ?

Maar den dezen vinnek wel goe lol
TOR
quote:
Originally posted by Estuera
Mijn naam is Jonas Stor en ik heb ook wel interresse in dat label. waar moeten de demo's heen? Ik heb nl wel een leuke track voor je liggen 'castormara' ...

:D :D


verander je artiestennaam naar Estorara en je heb een deal binnen
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Synthesia

Matt TORey


Dit klinkt verdacht politiek gericht, een brit per toeval?

TOR
Zonet heb ik de alombekende Osebolle Tor kunnen tekenen om een paar nummers in te zingen. :eyes:
Dark Apostle
quote:
Originally posted by TOR
Zonet heb ik de alombekende Osebolle Tor kunnen tekenen om een paar nummers in te zingen. :eyes:



oooooooooooe miss eindelijk die zalige vocal versie van "Tor's From Above"?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement