|
צריך עזרה ב Reason
|
View this Thread in Original format
| DJentlman |
| הי אנשים , השגתי את REASON וזאת נראית תוכנה מצויינת אבל אין לי מושג איפה להתחיל אז אם מישהו משתמש או יכול לתת לי כל חומר נוסף שיוכל לעזור אני אודה לכם #:) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJentlman
הי אנשים , השגתי את REASON וזאת נראית תוכנה מצויינת אבל אין לי מושג איפה להתחיל אז אם מישהו משתמש או יכול לתת לי כל חומר נוסף שיוכל לעזור אני אודה לכם #:) |
תסביר מה זה
תן פרטים, מה היא עושה, למה היא עושה כמה היא עושה |
|
|
| MoSH_MaN |
זה תוכנה לעשות מוזיקה
אישית אני לא אוהב אותה נשבר לי מכל העסק הזה כבר... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
זה תוכנה לעשות מוזיקה
אישית אני לא אוהב אותה נשבר לי מכל העסק הזה כבר... |
גם לי נשבר מהעסק |
|
|
| DJentlman |
| מה זאת אומרת נשבר?! אז איך ניצור מוזיקה?! |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJentlman
מה זאת אומרת נשבר?! אז איך ניצור מוזיקה?! |
יעני שלי כמו למוש, נמאס להכין מוזיקה אלקטרונית בעזרת התוכנות המטומטמות האלה...
שהמומחים יעשו זאת או במשפט פשוט
BEEN THERE DONE THAT
נכון מוש ? |
|
|
| DJ-Energy |
אחי
אם אתה רוצה באמת ליצור מוסיקה איכתותית
ואתה כבר משתמש בתוכנה
לך תקנה סינטי..
ותתחיל לעבוד
אם התוכנה הזאת נטו אתה לא תצליח הרבה... |
|
|
| Flotser |
DJentlman
סך הכל זאת אמורה להיות התוכנה הכי מקצועית בשוק... גם אני בדיוק השגתי את זה ומנסה להבין מה שכן בא לי עם זה כמה קמצי
PDF
MANUAL
וכל החרטה הזה....
אז תחפש אותם בסיפריה... או שתגיד לי אני אשלח לך את הקבצים.
אם אתה מתכוון להיות רציני בכל הקטע של לעשות מוזיקה אז תעבור על הקבצים מסבירים שם על הכל וככה לאט לאט תלמד.
אז יאללה, סלאמט
:cool: |
|
|
| Gil Shwarts |
| הדרך הכי טובה ללמוד את התוכנה הזו היא פשוט לשחק איתה כמה שיותר, לא צריך לקרוא את כל הטקסטים של ההסברים. |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Flotser
DJentlman
סך הכל זאת אמורה להיות התוכנה הכי מקצועית בשוק... גם אני בדיוק השגתי את זה ומנסה להבין מה שכן בא לי עם זה כמה קמצי
PDF
MANUAL
וכל החרטה הזה....
אז תחפש אותם בסיפריה... או שתגיד לי אני אשלח לך את הקבצים.
אם אתה מתכוון להיות רציני בכל הקטע של לעשות מוזיקה אז תעבור על הקבצים מסבירים שם על הכל וככה לאט לאט תלמד.
אז יאללה, סלאמט
:cool: |
אולי תתחיל לקרוא לי עוד מעט את ה
USER AGREEMENT
:D |
|
|
| Flotser |
נכון אולי לא חובה לקרוא את ההסברים לחלק מהאנשים אבל זה תוכנה די מסובכת ופשוט אין סיכוי שתעשה משהו רציני אם לא תדע את היכולות העקריות של התוכנה... אני לא אומר שצריך לשנן תטקסטים... סתם לעבור על דברים שאתה רוצה להבין יותר
thats all...
:eek: :eek: :eek:
אתם לא קוראים את ה
USER AGREEMENT???
:eek: :eek:
נ.ב. הורדתי את התוכנה שלמה!
שני קבצי
ISO
משובחים
אם אתה כבר מוריד תוכנה ככה עדיף שתקרא אם זה חוקי מה שאתה עושה,
האם זה מוסרי,
אולי כדאי להפסיק להוריד!
:D:D:D
| quote: |
אחי
אם אתה רוצה באמת ליצור מוסיקה איכתותית
ואתה כבר משתמש בתוכנה
לך תקנה סינטי..
ותתחיל לעבוד
אם התוכנה הזאת נטו אתה לא תצליח הרבה
|
זה נכון, ממש מעצבן הם רוצים שיהיה לך סינטיסיזר מזויין, למה הורדתי
1.2 GB
ולא אמרו לי שצריך MIDI KEYBOARD! |
|
|
|
|