return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
צריך עזרה ב Reason
View this Thread in Original format
DJentlman
הי אנשים , השגתי את REASON וזאת נראית תוכנה מצויינת אבל אין לי מושג איפה להתחיל אז אם מישהו משתמש או יכול לתת לי כל חומר נוסף שיוכל לעזור אני אודה לכם #:)
DjChook
quote:
Originally posted by DJentlman
הי אנשים , השגתי את REASON וזאת נראית תוכנה מצויינת אבל אין לי מושג איפה להתחיל אז אם מישהו משתמש או יכול לתת לי כל חומר נוסף שיוכל לעזור אני אודה לכם #:)


תסביר מה זה

תן פרטים, מה היא עושה, למה היא עושה כמה היא עושה
MoSH_MaN
זה תוכנה לעשות מוזיקה

אישית אני לא אוהב אותה נשבר לי מכל העסק הזה כבר...
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
זה תוכנה לעשות מוזיקה

אישית אני לא אוהב אותה נשבר לי מכל העסק הזה כבר...


גם לי נשבר מהעסק
DJentlman
מה זאת אומרת נשבר?! אז איך ניצור מוזיקה?!
DjChook
quote:
Originally posted by DJentlman
מה זאת אומרת נשבר?! אז איך ניצור מוזיקה?!



יעני שלי כמו למוש, נמאס להכין מוזיקה אלקטרונית בעזרת התוכנות המטומטמות האלה...

שהמומחים יעשו זאת או במשפט פשוט

BEEN THERE DONE THAT

נכון מוש ?
MoSH_MaN
אמת.
DJ-Energy
אחי
אם אתה רוצה באמת ליצור מוסיקה איכתותית
ואתה כבר משתמש בתוכנה
לך תקנה סינטי..
ותתחיל לעבוד
אם התוכנה הזאת נטו אתה לא תצליח הרבה...
Flotser
DJentlman

סך הכל זאת אמורה להיות התוכנה הכי מקצועית בשוק... גם אני בדיוק השגתי את זה ומנסה להבין מה שכן בא לי עם זה כמה קמצי
PDF
MANUAL
וכל החרטה הזה....

אז תחפש אותם בסיפריה... או שתגיד לי אני אשלח לך את הקבצים.
אם אתה מתכוון להיות רציני בכל הקטע של לעשות מוזיקה אז תעבור על הקבצים מסבירים שם על הכל וככה לאט לאט תלמד.

אז יאללה, סלאמט
:cool:
Gil Shwarts
הדרך הכי טובה ללמוד את התוכנה הזו היא פשוט לשחק איתה כמה שיותר, לא צריך לקרוא את כל הטקסטים של ההסברים.

DjChook
quote:
Originally posted by Flotser
DJentlman

סך הכל זאת אמורה להיות התוכנה הכי מקצועית בשוק... גם אני בדיוק השגתי את זה ומנסה להבין מה שכן בא לי עם זה כמה קמצי
PDF
MANUAL
וכל החרטה הזה....

אז תחפש אותם בסיפריה... או שתגיד לי אני אשלח לך את הקבצים.
אם אתה מתכוון להיות רציני בכל הקטע של לעשות מוזיקה אז תעבור על הקבצים מסבירים שם על הכל וככה לאט לאט תלמד.

אז יאללה, סלאמט
:cool:


אולי תתחיל לקרוא לי עוד מעט את ה
USER AGREEMENT

:D
Flotser
נכון אולי לא חובה לקרוא את ההסברים לחלק מהאנשים אבל זה תוכנה די מסובכת ופשוט אין סיכוי שתעשה משהו רציני אם לא תדע את היכולות העקריות של התוכנה... אני לא אומר שצריך לשנן תטקסטים... סתם לעבור על דברים שאתה רוצה להבין יותר

thats all...

:eek: :eek: :eek:

אתם לא קוראים את ה
USER AGREEMENT???
:eek: :eek:
נ.ב. הורדתי את התוכנה שלמה!
שני קבצי
ISO
משובחים

אם אתה כבר מוריד תוכנה ככה עדיף שתקרא אם זה חוקי מה שאתה עושה,
האם זה מוסרי,
אולי כדאי להפסיק להוריד!
:D:D:D


quote:

אחי
אם אתה רוצה באמת ליצור מוסיקה איכתותית
ואתה כבר משתמש בתוכנה
לך תקנה סינטי..
ותתחיל לעבוד
אם התוכנה הזאת נטו אתה לא תצליח הרבה


זה נכון, ממש מעצבן הם רוצים שיהיה לך סינטיסיזר מזויין, למה הורדתי
1.2 GB
ולא אמרו לי שצריך MIDI KEYBOARD!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement