return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
שנה חדשה טובה לכולם!!!!!1
View this Thread in Original format
arik
תחלס לא הרגשתי שעברה כבר שנה זה מתחיל לעבור מהר מידי:)
אני מקווה שתהנו בטח כולכם תהיו במסיבות
אני לא יכול ללכת למסיבה בגלל שחברים שלי נקניקים
אז אני יצתרך לחכות לסטים החמים שאני יוכל להוריד עוד מעט
איזה באסה לי
:)
אז שנה טובה כולם!!!!!!!!!!!!!!;1
MoSH_MaN
שנה טובה!
Hell_Copter
שנה טובה חברה...

לצערי לא יצא לי ללכת למסיבה כי חברים שלי פארשים
אבל יהיה טוב
אני מקווה... :)
DjChook
לכולנו יש חברים פארשים

אנחנו קלאברים אמיתיים :)

שנה טובה אחים שלי

בסוף מישהי הייתה אצלי, אבל יצאה נשיקה בפה, ולא צרפתית

חפיףףףףף אני מרגיש שעברה שנה?, אף אחד לא מרגיש !
MoSH_MaN
ם אני לא יצאתי ראיתי סרט לא היה לי כוח להוציא מלא כסף לקצת זמן!

עם היה לי עכשיו חברה הייתי יוצא...
Hell_Copter
ישבנו בפארק רעננה ועשינו שם על האש

היה נרגילה, היה טקילה, היה אוכל, היה שתייה

קודם כל הסתובבתי קצת עם חבר שלי ופגשנו אנשים
אחר כך חזרנו לאיזור המנגלים ואכלתי קצת
אז ישבתי הרבה על הנרגילה
לבדי!!!
כל החברים שלי והחברות הלכו שני מטר משם ועשו שיחה ענקית שלא היה לי כוח אליה... אז פשוט ישבתי עם הנרגילה להנאתי
אחר כך הקפצתי מעט טקילה
אחר כך עוד קצת דיברנו ואז מונית הביתה
היה ממש נחמד
DJ-Energy
אני הייתי במסיבה מעפנה ביותר
:(

השתעממתי מוות
אבל אחרי זה חזרנו לגדרה.. דפקנו כל החבר'ה שווארמה וישבנו קצת על נרגילה
בסך הכל היה בסדר
Agent-Fire
שנה טובה לכולם!

אני הייתי במסיבה של חבר שלי, היה אחלה....
הרבה נרגילה שכבר נמאס לי, טקילה, שמפניה, וודקה... ומוזיקה טובה שאני הבאתי...

היה כייף:stongue:
SiLvErSkY
בקיצר

אתמול בסוף הייתי במסיבה של השמינסטים בקאזה בגלל שהיה לי חינם לשם ובגלל שסתם הרבה חברים שלי הלכו לשם.
בכל מקרה בהתחלה דייג'יי ג'סי נתן האלטרנטיב איזה שעה ככה אחר כך מ12 וחצי ככה עידן גוטמן עלה והביא סט מטורףףףףףףףףףף שגרם לי להתחרפן כמו לא יודע מה, אחר כך שוב היה איזה דייג'יי עם אלטרנטיב ממוקסס ואז עלה דייג'יי טומאס שהראה שיש לו חומר טוב אבל המיקסוסים שלו לא היו בשיא.

באולם השני היה אלטרנטיב כל הזמן והרבה כוסיות:))

אז יצא ככה שהייתי חצי זמן באולם ה-1 [ עידן גוטמן טומאס] ובאולם השני בשאר הזמן.

בעיקרון היה די נחמד והיה שווה תכסף של הנסיעות
חהחה
:)))

מה אתם עשיתם?
Gil Shwarts
זאת הפעם האחרונה שאני מקשיב לחבר שלי, אין לו טעם במסיבות!!
הוא אמר לי שיש מסיבה טובה בגני התערוכה בת"א... סבבה, הלכנו, כשהגענו לשם, אני אומר לכם אנשים זה היה פשוט איום ונורא, לא ראיתי מישהו אחד חוץ מאלה שהייתי איתם, שעבר את גיל 16
כמה ילדים קטנים היו שם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זה פשוט סיוט!!
קיצר, נמאס לי מהזין הזה של המסיבה אז לקחתי אני וחבר שלי מונית ספיישל משם עד הבית ב2 וחצי בלילה!!!

מי שהיה שם, ונמצא כאן בפורום... ונהנה במסיבה הזאת... לא מגיע לו להיות כאן!!!

אבל למזלי, יום שישי טיאסטו בחוות היען ואני יהיה שם כמו גדול!

אגב, לאלה שגרים באיזור ירושליים, די ג'יי טיאסטו יהיה באומן 17 ביום חמישי....

dj alonzo
!שנה טובה

בערך ב10 וחצי אני וחברים שלי הלכנו לידידה שלי וסתם שמנו מוזיקה וטחנו במבה ביסלי בכמויות, ושתינו מלללא יין, בירה, וודקה...
אחרי זה בערך ב11 וחצי הלכנו למסיבה פרטית שהזמינו אותנו אליה, נכנסתי ואיזה שיר מתנגן? - מרקו וי גוד!! אז המוזיקה הייתה ממש סבבה, וגם היו אנשים אחלה, ב12 סתם תפסתי איזה ילדה שרקדתי איתה והתנשקנו, ב3 וחצי נגמרה המסיבה... ירדתי עם חברים שלי לפארק ישבנו שם ועישנו נרגילה ושתינו שמפניה, בערך ב4 ורבע חזרתי הביתה, הלכתי לישון וב3 התעוררתיץ
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
זאת הפעם האחרונה שאני מקשיב לחבר שלי, אין לו טעם במסיבות!!
הוא אמר לי שיש מסיבה טובה בגני התערוכה בת"א... סבבה, הלכנו, כשהגענו לשם, אני אומר לכם אנשים זה היה פשוט איום ונורא, לא ראיתי מישהו אחד חוץ מאלה שהייתי איתם, שעבר את גיל 16
כמה ילדים קטנים היו שם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זה פשוט סיוט!!
קיצר, נמאס לי מהזין הזה של המסיבה אז לקחתי אני וחבר שלי מונית ספיישל משם עד הבית ב2 וחצי בלילה!!!

מי שהיה שם, ונמצא כאן בפורום... ונהנה במסיבה הזאת... לא מגיע לו להיות כאן!!!

אבל למזלי, יום שישי טיאסטו בחוות היען ואני יהיה שם כמו גדול!

אגב, לאלה שגרים באיזור ירושליים, די ג'יי טיאסטו יהיה באומן 17 ביום חמישי....


כן ...הייתי צריך אולי ללכת היה כתוב שזה לגילאים 17 ומעלה אבל מלא קטנים הלכו לזה

שמעתי שבבית הלבן היה מסיבה חבל על הזמן!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement