|
שנה חדשה טובה לכולם!!!!!1 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Agent-Fire |
אקזטיק, סיפור מעניין מאוד
חבל על האוטו...
תגיד איך עושים 360 בידני? :D
אין לי רשיון אבל אני סתם מתעניין :stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by arik
תגיד אחי אתה גר ברעננה?? |
כן אני גר ברעננה
schopy: היה באמת ממש סבבה
אבל בדוגרי הייתי מעדיף להיות עם איזה מישהי כוסית בדייט
רוצים לשמוע עוד קטע שעוד יותר עשה את הערב?
בחזרה הביתה במונית היה לי רק 50 וגם לחבר שלי היה רק 50
קיצר היינו צריכים לפרוט
אני אומר לנהג שיפרוט לי את הכסף
והוא הביא ליאת הפריטה יעני וגם לחבר שלי
שילמנו לו וירדנו להתחבן בחוץ
פתאום בחוץ אני קולט שה 50 שקל עדיין אצלי וגם העודף שהוא הביא לי :) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by §chop¥
בסילבסטר הזה ישנתי כמו גדדדדדדדול ....
נשבע לכם שהמסיבות בליל הסילבסטר תמיד מסריחות,חבל לבזבז 150 שח על מסיבה מעפנה.
עדיף לחסוך את הכסף ולצאת ביום שישי לאיזה פאב\דיסוקטק באזור ת"א והרצליה.
בשביל מה אני צריך לגרור את עצמי ואת חברה שלי למסיבה מסריחה,נפגשנו אתמול אחרי הצהריים והתמזמזנו ...
בדוגרי, נראה לי שזה שעשה על האש ועישן ושתה ,נהנה הכי הרבה אתמול בלילה |
וואלה אחי אתה צודק
:) |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כן אני גר ברעננה
schopy: היה באמת ממש סבבה
אבל בדוגרי הייתי מעדיף להיות עם איזה מישהי כוסית בדייט
רוצים לשמוע עוד קטע שעוד יותר עשה את הערב?
בחזרה הביתה במונית היה לי רק 50 וגם לחבר שלי היה רק 50
קיצר היינו צריכים לפרוט
אני אומר לנהג שיפרוט לי את הכסף
והוא הביא ליאת הפריטה יעני וגם לחבר שלי
שילמנו לו וירדנו להתחבן בחוץ
פתאום בחוץ אני קולט שה 50 שקל עדיין אצלי וגם העודף שהוא הביא לי :) |
גם אני מרעננה תביא את האי סי קיו נדבר קצת? |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כן אני גר ברעננה
schopy: היה באמת ממש סבבה
אבל בדוגרי הייתי מעדיף להיות עם איזה מישהי כוסית בדייט
רוצים לשמוע עוד קטע שעוד יותר עשה את הערב?
בחזרה הביתה במונית היה לי רק 50 וגם לחבר שלי היה רק 50
קיצר היינו צריכים לפרוט
אני אומר לנהג שיפרוט לי את הכסף
והוא הביא ליאת הפריטה יעני וגם לחבר שלי
שילמנו לו וירדנו להתחבן בחוץ
פתאום בחוץ אני קולט שה 50 שקל עדיין אצלי וגם העודף שהוא הביא לי :) |
גם אני מרעננה תביא את האי סי קיו נדבר קצת?
בכל מקרה שלי זה 72662578
זה של אבא של עד שאני יקבל את המחשב חזרה |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
אקזטיק, סיפור מעניין מאוד
חבל על האוטו...
תגיד איך עושים 360 בידני? :D
אין לי רשיון אבל אני סתם מתעניין :stongue: |
עשיתי את זה על אוטומט שזה יענו עוד יותר קשה... אתה תופס מהירות, עושה סיבוב פתאומי ומרים אנברקס.
אבל לא יצא לך על כביש (אלא אם כן תדפוק איזה 100 קמש ואז אתה מסתכן שהאוטו יתהפך)
עשיתי את זה על חול :) |
|
|
| Hell_Copter |
וואי אחי.... איזה מסכן
העיקר שאתה בסדר... :)
מצטער על המכונית והכל
אבל יהיה טוב...
העיקר שהיית עם כוסיות... זה מה שחשוב
בקשר לזה שאמרת שדופקים גז ואז מביאים אותה בהמברקס...
אני מכיר איזה אחד שיש לו מיול
מיול זה דבר שקל לנהוג בו
ילד אחר לקח לו את המיול סתם לנסוע איתו קצת ואיתו נסע אחד מהשכבה שלי
הזה שנהג נסע יחסית מהר... ואז הגיע לסיבוב ורצה לבלום
הוא הביא אותה בהמברקס... הילד מהשכבה שלי עף החוצה מהמיול ואז המיול התהפך לו על שתי הרגליים
היו לו שברים בשתי הרגליים כולל שבר פתוח
זה באמת דבר מסוכן |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by eXeTik
עשיתי את זה על אוטומט שזה יענו עוד יותר קשה... אתה תופס מהירות, עושה סיבוב פתאומי ומרים אנברקס.
אבל לא יצא לך על כביש (אלא אם כן תדפוק איזה 100 קמש ואז אתה מסתכן שהאוטו יתהפך)
עשיתי את זה על חול :) |
תגיד על גיר אוטומט אפשר לעשות חריקה כאשר אתה מתחיל לנסוע, יענו מאפס קמש?
אבל נפח המנוע לא יותר מ1.8...
סליחה שאני הופך את הת'רד הזה למשהו אחר...:clown: |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וואי אחי.... איזה מסכן
העיקר שאתה בסדר... :)
מצטער על המכונית והכל
אבל יהיה טוב...
העיקר שהיית עם כוסיות... זה מה שחשוב
בקשר לזה שאמרת שדופקים גז ואז מביאים אותה בהמברקס...
אני מכיר איזה אחד שיש לו מיול
מיול זה דבר שקל לנהוג בו
ילד אחר לקח לו את המיול סתם לנסוע איתו קצת ואיתו נסע אחד מהשכבה שלי
הזה שנהג נסע יחסית מהר... ואז הגיע לסיבוב ורצה לבלום
הוא הביא אותה בהמברקס... הילד מהשכבה שלי עף החוצה מהמיול ואז המיול התהפך לו על שתי הרגליים
היו לו שברים בשתי הרגליים כולל שבר פתוח
זה באמת דבר מסוכן |
בשנה שעברה ב 12 ביום שישי
שיעני יש פול אנשים מחוץ לביה"ס שמסיימים כולם
אז מלא אנשים באים מבתי ספר אחרים
והיו שם כמה עם מיולים
עכשיו אחד ניסה לעשות רברס עם המיול ודפק גם ימינה בדרך
קיצר הוא התהפך והתגלגל על שתי בנות !
אבל למזלן הן לא יצאו עם כאלה פגיעות
שתיהן אושפזו אבל יצאו מהר |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
תגיד על גיר אוטומט אפשר לעשות חריקה כאשר אתה מתחיל לנסוע, יענו מאפס קמש?
אבל נפח המנוע לא יותר מ1.8...
סליחה שאני הופך את הת'רד הזה למשהו אחר...:clown: |
אבל מוש יכעס כי יהיה יותר מדי טרדים
אנשים ! עברתי את ה 400 |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
בשנה שעברה ב 12 ביום שישי
שיעני יש פול אנשים מחוץ לביה"ס שמסיימים כולם
אז מלא אנשים באים מבתי ספר אחרים
והיו שם כמה עם מיולים
עכשיו אחד ניסה לעשות רברס עם המיול ודפק גם ימינה בדרך
קיצר הוא התהפך והתגלגל על שתי בנות !
אבל למזלן הן לא יצאו עם כאלה פגיעות
שתיהן אושפזו אבל יצאו מהר |
זה באמת מזל
זה כל כך קל להפוך מיול שזה מדהים
העיקר שלא יהיו עוד דברים כאלה ואנחנו מסודרים |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
אבל מוש יכעס כי יהיה יותר מדי טרדים
אנשים ! עברתי את ה 400 |
חחחחחחחחח..לא
אם היו טופיקים מפגרים או טופיק שחוזר על עצמו כבר כמה פעמים ברציפות...
פשששש עברת 400 יפה |
|
|
|
|