return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Happy New Year To All TA's
View this Thread in Original format
basvh
De beste wensen voor 2002, en laten we hopen dat we nog mooie feesten mogen meemaken!!!!

Grt Bas

(PS Heeft iemand van TA de 22 miljoen gewonnen???, die mag dan wel een vet TA feestje organiseren!!!)
mafiasven
senks en van t zelfde gewenst :)
Ruben_Dubbink
Hey Folks,

ook allemaal een super 2002 gewenst!

GreetZ RubDub
Henkie_henk
joooodeeee

ik bedoel... happy new yaar.. woehoe

Yoooo wtf jonge om half 1 al kwame buren enzow hier kijke.. "gelukkig nieuw jaar wensen".. wtf wie zijn die mensen? Willen ze nog champagne ook maar dat was van mijjjjj van mijjjjj!!!! allemaal van mijjjjj nee ook nix voor vrienden.. van mijjjj

en toen was de champagne op.. toen was er smirrrrnofffff en iedereen is al weg haha.. woehoe

ik ga zo nog ff niet afgegaand vuurwerk zoeken voor me kleine broertje van 2
Dj Lex
Hehe me vrienden zijn net weg. Eentje helemaal out gegaan, die lag met ze hoofd op de rand van de wc lol, moest ik ze moeder weer bellen qaangzeien het feest bij mij was. Heb me lenzen niet meer in en heb teveel gedronken opm nog goed te kunnen typen lol. Gelukkig nieuw jaar iig allemaal. :D :D :D Ook met de mensen waar ik dvorig jaar wat heftige discussies mee gehad heb, ik hoop dat we dit jaar misschien wat beter met elkaar kunnen opschieten en wat normaler tegen elkaar kunnen doen. Zou de sfeer ook ten goede komen :D.
Laters Lex
Little Theseus
aaaaaaaaa!!!!!
IK BEN BEDRONKEN!!!!!!
KUTVERDOMMEKLOTETIEVEs


GELUKKIG NIEUWJAAR IEDEREEN! (een wonder dat ik dat goed kan typen zeg!)

Whoa teveel drank op pfiew!
Ik ga mn bed in, kspreek jullie morgen wel. MXLS!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yarnie
godver ben net ths mam kan echt niet meer noemaarl
tupuen whheehehehe ven efh6tbhelameel almmmmmm
blighty
Hi all,

Waar ben ik?? Wat is dit?? Wat is TA?? Wat is een forum?? Wohhhhhoooooaaaaaa :D

Greetz,
Blighty
Muppet
gellukig nieuwjaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...en nu 2 asperintjes:stongue: :stongue: :stongue:


greetz muppet
Flippe
Happie Niewjaar

Gurian
Zo blauw als een tientje de man.
O dat kan nie meer want een euro tientje is nie blauw.:D

Allemaal een super vet 2002 toegewenst.
M5
Allemaal de beste wensen voor het komende jaar!!.....veel vette partys toegewenst en ik wens iedereen een goede afstemming tussen lichaam en geest!! :clown: lol
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement