return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
Armin Only! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj P.A!
Dessutom mixar han alldeles utmärkt. Vet ingen DJ som mixar direkt bättre.
RebeL9
quote:
Originally posted by Dj P.A!
Dessutom mixar han alldeles utmärkt. Vet ingen DJ som mixar direkt bättre.


kan nämna 100 som mixar bättre :)
så stor variation har han väl ändå inte i sina sets. det brukade vara mer variation förr men nu kör han det vanliga. en dos mcprog och en dos uplifting. i varierade mängder. de flesta djs som kör uplifting idag kör ju i princip samma låtar.
zoric
quote:
Originally posted by RebeL9
kan nämna 100 som mixar bättre :)
så stor variation har han väl ändå inte i sina sets. det brukade vara mer variation förr men nu kör han det vanliga. en dos mcprog och en dos uplifting. i varierade mängder. de flesta djs som kör uplifting idag kör ju i princip samma låtar.


Han får jämt de här nya låtarna och lirar de på ASOT, Tar väl runt 4-5 episoder tills han börjar lira annat.

Hans sets har inte varit särskillt bra på riktigt riktigt länge, Tyvärr.

Arh, , Serenity, Nu får det vara nog, Hatar verkligen Serenity.
Dj P.A!
Ni som gnäller så hårt på Armin, allvarligt - vem bättre? Någon nämde Christopher Lawrence, ni kan ju inte mena allvar. Håller med om att han var bättre för ett par år sedan - mendet var de flesta tycker jag. Tiesto 99-2000 var hur grym so helst. Men idag funns íngen som är sådär super. Förespråar den gamla skolan. Idag suger den mesta trancen tycärr. Men Armin behöve rinte skämmas.

Ahhhhh Communication!!!!
Jeremy H
Samma låtordning som på Sensation nu ;S

Nu låg Jan Vayne helt galet ur takt dessutom..
Dj P.A!
Mark Norman - Touchdown

Riktigt skön faktiskt!!
RebeL9
quote:
Originally posted by Dj P.A!
Ni som gnäller så hårt på Armin, allvarligt - vem bättre? Någon nämde Christopher Lawrence, ni kan ju inte mena allvar. Håller med om att han var bättre för ett par år sedan - mendet var de flesta tycker jag. Tiesto 99-2000 var hur grym so helst. Men idag funns íngen som är sådär super. Förespråar den gamla skolan. Idag suger den mesta trancen tycärr. Men Armin behöve rinte skämmas.

Ahhhhh Communication!!!!


Vad har du hört med Lawrence?
sen undrar jag om du hört armins 004 transparence
Dj P.A!
quote:
Originally posted by RebeL9
Vad har du hört med Lawrence?
sen undrar jag om du hört armins 004 transparence


Har sett Christopher Lawrence på Ibiza och hört honom på ett par radio spelningar. Helt Ok men men höjde inte direkt på ögeonbrynen om man säger så. Det är inte direkt så att man kommer att få höra talas om "Christopher Lawrence Only" på tranceaddict. Jag har hört tranceparance 004. Har den skivan och den är för mig en liten besvikelse.
RebeL9
quote:
Originally posted by Dj P.A!
Har sett Christopher Lawrence på Ibiza och hört honom på ett par radio spelningar. Helt Ok men men höjde inte direkt på ögeonbrynen om man säger så. Det är inte direkt så att man kommer att få höra talas om "Christopher Lawrence Only" på tranceaddict. Jag har hört tranceparance 004. Har den skivan och den är för mig en liten besvikelse.


004 Transparance är Armins i mitt tycke absoluta höjdpunkt i hans karriär. I det närmaste perfekt låtlista och perfekt mixad.
Han har aldrig kommit i närheten av den ribban igen.
Sedan dess har det bara gått utför. Det är ju inte direkt några nya låtar han kör i spelningen idag. Gamla låtar i en ny ordning typ.
Så det är det som kallas att vara superstar dj nu för tiden :/
Dj P.A!
quote:
Originally posted by RebeL9
004 Transparance är Armins i mitt tycke absoluta höjdpunkt i hans karriär. I det närmaste perfekt låtlista och perfekt mixad.
Han har aldrig kommit i närheten av den ribban igen.
Sedan dess har det bara gått utför. Det är ju inte direkt några nya låtar han kör i spelningen idag. Gamla låtar i en ny ordning typ.
Så det är det som kallas att vara superstar dj nu för tiden :/


Häng inte läpp. Det är många timmar kvar på hans spelning. LÅten nu går inte av för hackor t.ex. Klart att på en sådan spelning så blir det en hel del gammalt. Detta är ju en lite speciell afton. Såg honom i Lodon i somras. Han var den första då vad jag vet som lirade Rank 1 - Top Gear coh den går inte av för hackor. Min favorit fråm armin alla tider är annars Rising Star - Clear Blue Moon

RebeL9
Inget ont om Armin, han vill väl spela det hans fans vill höra och då blir det ju klart många av hans egna produktioner etc.

Så här långt i spelningen har jag inte hört några märkvärdigt bra låtar. Kanske inte är Armins fel utan så som scenen ser ut idag.

Nåja dags att slå på Sophie Zelmanis nya platta och dra sig till kojs och sussa till tonerna av Going Home. MYYYYYYYYYS :]
Dj P.A!
quote:
Originally posted by RebeL9
Inget ont om Armin, han vill väl spela det hans fans vill höra och då blir det ju klart många av hans egna produktioner etc.

Så här långt i spelningen har jag inte hört några märkvärdigt bra låtar. Kanske inte är Armins fel utan så som scenen ser ut idag.

Nåja dags att slå på Sophie Zelmanis nya platta och dra sig till kojs och sussa till tonerna av Going Home. MYYYYYYYYYS :]


På tal om att lyssna på musik innan att gå och slockna. Markus Schulz nya album tycker jag är helt lyysande! ÖVerhuvudtaget gillar jag Armada gänget. Pery'O Neil är enav de mest talangfulla priducenter jag hört på mkt länge. Har du hört Numb?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement