return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
Foute nummers die je toch wel stiekem goed/leuk/gaaf/tof/vet/bruut vindt...
View this Thread in Original format
Optimus Trance
We hadden eerst die discussie over dat nummer van Gigi D'Agostino, L'amour Toujours. "Wat een hoerenummer, echt cheese"
Eerlijk gezegd vond ik t wel een geinig en leuk nummer....

Een paar "foute" nummers die ik ook wel wat vindt zijn

Daft Punk - One More Time
Sylver - Turn The Tide
Gigi D'Agostino - La Passion

Ennee.. in een verder verleden...


Gabber Piet - Hakken en Zagen:D:D:D

Let the flaming begin...
Gurian
Van dat van Gigi D'agostino - L'amour Toujours kan ik het mee eens zijn. Vooral als je al goed blauw bent dan slaat dat nummertje wel
aan.

Ma als we tog over een ver verleden gaan praten: Doe mij ma af en
toe een avondje met die oude nummers van dune, 4 tune fairytales enzo.
Lekka een avondje stampen op happy hardcore
M5
Als ik op me werk ben zaterdag en Lasgo - Something hoor , dan vrolijkt mij dit wel op!! ligt errug goed in het gehoord deze plaat..:cool:
Little Theseus
Ik heb altijd zoiets van: het mag dan wel enorm commercieel zijn en het mag dan o zo fout zijn, BOEIEND! Tis feest en met nog een rondje extra wordt het alleen maar leuker.
Alleen als op een avond echt voor de zoveelste keer Destiny's Child erin gaat heb ik het snel gehad. Als er meerdere keren hetzelfde nummer wordt gedraaid vind ik het pas echt foute muziek.
Muppet
Als je van de kaart bent en je bent ook nog is super meilig vind ik milc inc.-walk on water wel humor

En gewoon normaal

Daft punk-harder,better, faster, stronger


Greetz Muppet
The Groove
Sylver - Turn The Tide :D
Dr. Kuipers
Hehe leuk topic dit :p

Ik vind zelf ook wel een paar commerciele nummers lachuh.

G-Spott - N-R-G
DJ Jose vs. G-Spott- Access
Lasgo - Something
Brooklyn Bounce - Club Bizarre

Blijkbaar bevalt de sound van Jose en G-Spott mij wel.
Kom maar op met dat geflame :)
Flippe
Brouklyn Bounce - Club Bizarre ( Club Mix )

enne tja Lasgo op zich ook wel een beetje :cool:
magrec
Ook al lijkt het of ik alleen maar prog leuk vind heb gister(euh vanochtend om 7:00) wel lekker staan stampen op josé maar dat kwam meer doordat ik iets teveel gezopen had maar ach kan me nooit zoveel boeien hoewel het eigenlijk zo plat is...

damn wat een feest in zwolle, kheb godd ook nog voorbij horen komen plus nog een paar oude trance beukers...
John
et maakt me nooit zoveel uit of iets 'fout' is of niet, als ik et leuk vin luister ik er toch wel naar, wat Little Theseus zei vind ik wel goed gezegd :)
als ik toch wat commerciele nummers op moet gooien:
roger sanchez - another chance (superplaat :P)
daft punk - one more time
paul van dyk - we are alive
rui da silva - touch me
gigi dagostino - super en lamour toujours
sylver - turn the tide
milk inc - land of the living
lasgo - something
G-Spott - N-R-G
DJ Jose vs. G-Spott - Access
Brooklyn Bounce - Club Bizarre
sommige fragma liedjes
ian van dahl - castles in the sky
ppk - resurrection (is dees nou wel of niet 'fout'? zo ja dan ook flight 643 en urban train dancevalley theme...ok lama doe maar niet fout)
en eigenlijk nog wel een aantal nummers :)
zolang het maar geen phats en small, of gypsieman muziek is!!!!!!!!!!
en het moet ook niet TE vrolijk zijn (ii symbols van gspott bijvoorbeeld)

-=WVG=-
Gisteren ging ik redelijk uit mn dak op Brian Adams - Summer of 69 :p
mafiasven
barthezz :D
echt fout maar soms wel leuk als je in een vage commerciele bui bent..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement