|
Intresse in Marco V live @ IC2001 op snelle ftp? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| djq4 |
Yarnie, daar kan ik maar één ding op zeggen; bedankt ouwe!! :)
Ik had de lange versie van Picotto en Sven vath niet ;) Merci beaucoup zoals ze in frankrijk zouden zeggen ;) |
|
|
| ampburner |
| :D :D Thanks :D |
|
|
| Blik |
yarnie, heb jij hem gejat van timeporte of heeft timeporte hem gejat van jou??
want hij staat ook in de direct download sectie van TA, maar daar heeft timeporte hem gepost......:conf: :conf: |
|
|
| YojiBiomehanika |
| quote: | Originally posted by Yarnie
he mensen hier kan je ze allemaal downloaden
http://131.155.152.252/Set/
leech away zal k maar zeggen
cheerz
yarnie |
hehe daaarrr heb je wat aan
thnx man dit roelz00rz!!! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Blik
yarnie, heb jij hem gejat van timeporte of heeft timeporte hem gejat van jou??
want hij staat ook in de direct download sectie van TA, maar daar heeft timeporte hem gepost......:conf: :conf: |
Lekker belangrijk.... |
|
|
| Yarnie |
he bilk timeporte heeft m van mij "gejat" was zelf te lui om m daar te posten maar heb m er wel toestemming voor gegeven;)
cheerz
yarnie |
|
|
| watchout |
Kijk.. dat scheelt mij weer een hoop werk :D
greetz ---watchout--- |
|
|
| watchout |
Kijk.. dat scheelt mij weer een hoop werk :D
greetz ---watchout--- |
|
|
| DJ Unic |
THx Yarnie, hij gaat alleen beetje traag... 6,8 kb/sec :(
Maja tis beter dan nix, ik kan em nerges anders vinden... |
|
|
| YojiBiomehanika |
Ik kan toch gewoon die .zip files downen of moet ik die DIRectory ingaan en daar de .mp3 downen??
ik bedoel der zit toch geen PW op ie zip of wel??? |
|
|
| YojiBiomehanika |
he eej die site is down yarnie!!
er staat: GET LOST!
waaaaaar moet ik nu verder downloaden ik heb nu de helft van marcoV |
|
|
|
|