|
Intresse in Marco V live @ IC2001 op snelle ftp? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Optimus Trance |
| Zeok op AG of check op RMF |
|
|
| YojiBiomehanika |
| AG en RMF staat beide nog nix..... |
|
|
| Ruben_Dubbink |
niet zo snel YojiBiomehanika......
Heb Sven Vath al gevonden......en nu druk aan het dl met Marco V
dit op AG!
Hoe zit dat eigenlijk met http://131.155.152.252/Set/
ik krijg um niet aan de praat.......
GreetZ RubDub |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
niet zo snel YojiBiomehanika......
Heb Sven Vath al gevonden......en nu druk aan het dl met Marco V
dit op AG!
Hoe zit dat eigenlijk met http://131.155.152.252/Set/
ik krijg um niet aan de praat.......
GreetZ RubDub |
Die site is down, dus het is pech hebben. Voor diegene die wel nog en paar sets willen hebben moeten me maar ff PMen
GReeTZ |
|
|
| Luuk_Gloomy |
| Hij is Down sinds gistern8 om 0:30, toen ik net op de 90% zat GVD, iemand nog andere mogelijkheden? |
|
|
| TrAnCeRuLeS |
Zeer zeker dat daar interesse voor is, de andere server die de sets aanbood, is er geloof ik al mee gekapt. Dus ja, dat zou zkr wel ff mooi zijn, als je dat deed. Met name de LiveSet van Marco V. ben ik in geinteresseerd, dus als je tegen die tijd ff laat weten waar en hoe die te vinden is, ben ik je zeer dankbaar,
MZZLS |
|
|
| watchout |
Gelukkig heb ik wel alle sets weten te krijgen :D
Dave Clark
Marco V
Mauro Picotto
Sven Vath
Als er nog steeds veel mensen die sets willen zal ik ze wel ff uppen.. ;)
greetz ---watchout---
ps. Zal ik ze inpakken in 10MB files of gewoon 1 grote mp3.. |
|
|
| djq4 |
Ik ben nog steeds op zoek naar de lange Mauro Picotto, dus als je die kan uploaden, graag :)
Ehm als de server resumable is graag 1 grote mp3, anders zijn kleine stukjes misschien handiger
bedankt man! |
|
|
| danceaddict |
| Ja als het zou kunnen de "lange set" van Picotto en euh kheb zelf Sven ook nog niet maar als je iig die van picotto kan uppen naar een server zou heel cool zijn, thanx alvast! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Tering, het enige wat jullie willen zijn die livesets.... |
|
|
| Stivvekk |
Tsja petrus, de naam van dit topic is tenslotte ook 'Intresse in Marco V live @ IC2001 op snelle ftp'...
Misschien dat je nu snapt waarom het de hele tijd over live-sets gaat...:rolleyes: |
|
|
| Chrono|one |
Chill tnx :)
Innercity was echt weer super dit jaar |
|
|
|
|