return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Intresse in Marco V live @ IC2001 op snelle ftp? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Optimus Trance
Zeok op AG of check op RMF
YojiBiomehanika
AG en RMF staat beide nog nix.....
Ruben_Dubbink
niet zo snel YojiBiomehanika......
Heb Sven Vath al gevonden......en nu druk aan het dl met Marco V
dit op AG!

Hoe zit dat eigenlijk met http://131.155.152.252/Set/
ik krijg um niet aan de praat.......

GreetZ RubDub
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
niet zo snel YojiBiomehanika......
Heb Sven Vath al gevonden......en nu druk aan het dl met Marco V
dit op AG!

Hoe zit dat eigenlijk met http://131.155.152.252/Set/
ik krijg um niet aan de praat.......

GreetZ RubDub


Die site is down, dus het is pech hebben. Voor diegene die wel nog en paar sets willen hebben moeten me maar ff PMen

GReeTZ
Luuk_Gloomy
Hij is Down sinds gistern8 om 0:30, toen ik net op de 90% zat GVD, iemand nog andere mogelijkheden?
TrAnCeRuLeS
Zeer zeker dat daar interesse voor is, de andere server die de sets aanbood, is er geloof ik al mee gekapt. Dus ja, dat zou zkr wel ff mooi zijn, als je dat deed. Met name de LiveSet van Marco V. ben ik in geinteresseerd, dus als je tegen die tijd ff laat weten waar en hoe die te vinden is, ben ik je zeer dankbaar,

MZZLS
watchout
Gelukkig heb ik wel alle sets weten te krijgen :D

Dave Clark
Marco V
Mauro Picotto
Sven Vath

Als er nog steeds veel mensen die sets willen zal ik ze wel ff uppen.. ;)

greetz ---watchout---

ps. Zal ik ze inpakken in 10MB files of gewoon 1 grote mp3..
djq4
Ik ben nog steeds op zoek naar de lange Mauro Picotto, dus als je die kan uploaden, graag :)

Ehm als de server resumable is graag 1 grote mp3, anders zijn kleine stukjes misschien handiger

bedankt man!
danceaddict
Ja als het zou kunnen de "lange set" van Picotto en euh kheb zelf Sven ook nog niet maar als je iig die van picotto kan uppen naar een server zou heel cool zijn, thanx alvast!
!_PeTrUs_!
Tering, het enige wat jullie willen zijn die livesets....

Stivvekk
Tsja petrus, de naam van dit topic is tenslotte ook 'Intresse in Marco V live @ IC2001 op snelle ftp'...

Misschien dat je nu snapt waarom het de hele tijd over live-sets gaat...:rolleyes:
Chrono|one
Chill tnx :)
Innercity was echt weer super dit jaar
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement