|
!יאללה מכות (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by bekol ram
הסיפור של שחר דווקא נגמר לא רע בכלל
נראה כאילו די משתלם ללכת מכות לפעמיים
:D יוצרים חברים טובים אחר כך
הקיצר יש מכות ? |
בוא בוא אני יזיין אותך !!!!!!! :whip: |
|
|
| OREN |
וואי וואי מאיפה אני יתחיל
לפני שנתיים הייתי עם הבצפר שלי במשחק כדורסל של הליגה של התיכונים
גמנסיה ריאלית ראשון נגד היובל הרצליה
נסענו למשחק כל הדרך אנשים חשבו אנחנו הולכים לפגוש צפוניות כאלה
באמצע המשחק התחלנו לקלל ת'בצפר מהרצליה הם סימנו לנו עם הידיים שנחכה אחרי משחק!
היינו בסביבות ה-60 אנשים מתוכם רק איזה חצי בנים מהשכבה שלי וחצי שהיו שכבה מעלי
קיצור נגמר המשחק פתחנו ת'דלת של האולם אנחנו רואים 30 תימנים כל אחד עם איזה משהו ביד בלטה אגרופן או מקל
אנחנו היינו בלי כלום וזאת היציאה היחידה מהמגרש הבנים של השכבה מעלי נשארו לתחבא בתוך האולם אנחנו המשכנו לרדת במדרגות לכיוון שלהם היינו בערך 12
הגענו לסוף המדרגות ואז נפל לילד מהשכבה שלי הכובע אחד מהרצליה פתח עליו בברכיה לתוך הפנים ופה התחיל הבלאגן נכנסו בהם בבוקסים אחושרמוטה
חח אפילו המורה למתמטיקה היה שם בקטלה אכלתי פצצה לגב מאיזה מקל אבל אין בררה חייבים להמשיך לפותץ בשביל להגיע הביתה
אני זוכר תמונה ששתי ילדים קרנפים מהשכבה שלי תפסו מישהו אחד נותן לו בוקסים בגב והשני ברכיות לבטן וזרקו אותו על הכביש את אותו ילד רציתי לפוצץ הכי הרבה רצתי לכיוון שלו ואז הוא קם אלי עם אגרופן
ברחתי איזה 15 מטר לכיוון איזור של חולות לחפש בלטה ואז נגמר המכות
אם היינו מתיחילים לריב איתם דקה אחרי היינו יוצאים משם מנופחים
כי באו לשם עוד איזה 5 מכוניות מלאות בשביל לריב איתנו |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by bekol ram
הסיפור של שחר דווקא נגמר לא רע בכלל
נראה כאילו די משתלם ללכת מכות לפעמיים
:D יוצרים חברים טובים אחר כך
הקיצר יש מכות ? |
לא יגיד לך ששווה ללכת מכות
אני אחד שנדלק מהר השבוע גם כמעט יצאתי על המפקד שלי
אבל אני אומר לך אורגינל אל תריב מכות
ביחוד אם לא למדת כמה שנים אומנות לחימה |
|
|
| bekol ram |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
בוא בוא אני יזיין אותך !!!!!!! :whip:
|
תמיד ידעתי שיש בינינו אהבה :D
נשיקות כפרה :toothless
| quote: | Originally posted by Shahar
לא יגיד לך ששווה ללכת מכות
אני אחד שנדלק מהר השבוע גם כמעט יצאתי על המפקד שלי
אבל אני אומר לך אורגינל אל תריב מכות
ביחוד אם לא למדת כמה שנים אומנות לחימה
|
לא שווה.
לא אוהב, עושה לי רע לראות מכות
אני מאלה שמפרידים
אם יקרה מצב ואני יצטרך לעזור למישהו במצוקה
חבר או לא
אני יעשה הכל. |
|
|
| m0sh |
טוב תאמת נראה לי כן הלכתי מכות פעם אחת
אני חסמתי תכלס וזה היה סתם אחד שניסה לשחק אותה מול כולם
אה ובגדנע של שהתיכון שלנו הלך מכות עם ג'סי כהן
תכלס איזה 5 ילדים וזהו
תאמת גם אז רק נכנסתי לעזור ולמשוך תשומת לב וקיבלתי איזה אגרוף
אבל הדברים לא מזיזים לי ובכלל 4 אנשים עם מקלות
אין לי ממש סיכוי |
|
|
| omergunr |
| אני ילד כאפות :thepirate |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Shahar
הרבה פעמים
הפעם שהכי זכורה לי בכיתה ח'..הייתי ביסודי ורבנו עם ביצפר אחר
לא זוכר בדיוק איך התחיל
חבר שלי רב עם אחד משם
ואז התערבנו
זה היה סרט של כמעט חודש
חבר שלי הלך ראש בראש עם ההוא
ואז באנו אליו הבית והוא לא ירד
אחרי כמה ימים אימו על חבר שלי בטלפון
ואז באנו אליהם רוב הבנים מהשכבה שלנו עם חברים יותר גדולים שגם הם הביאו חברים ואחים (לאח שלי בזמן ההוא היה שם פה) הם ידעו שאנחנו באים והם התארגנו גם עם גב לא קטן אני אכלתי בעיטה אחושרמוטה לצלעות וזה שהביא לי אותה ישב בבית חולים בגלל סדק באף או איך שזה נקרא (זה היה לפני שנכנסתי לאיגרוף תאילנדי) בסוף באה משטרה ורצו לתת לנו תלונות והמנהלת שלהם ושלנו דיברו וסגרו שאף אחד לא יקבל תלונה
ודרך הבנות בביצפר שלהם והבנות בביצפר שלנו סגרנו סולחה כולם ונהיינו גב אחד על השני..מאז עד היום אנחנו מסתובבים ביחד וזה שהביא לי בעיטה לצלעות ואכל ממני אגרופים היום אחד החברים הכי טובים שלי
אחר כך היינו רוב האנשים גם ביחד בתיכון והיינו חברים טובים כולם
סיפור שלא נראה לי שמישהו אצלנו ישכח פעם |
אחחח ידדדעתי שיש לך משהו טוב לספר
epsilon1
איזו גאווה?.. חח הכל בצחוק כאילו אני יותר מסתכל על זה כ"תראה ס'שכונה איזה שוק..." זה מצחיק אותי מה אני יעשה
:>
אני ממש לא מתגאה בריבים:|
ואני מאמין גם שרוב הפעמים אפשר למנוע
(תלוי אם תמדבר על שימעונים.. כי כולם יודעים ששמעונים קטנטנים זה בעיה...) |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Shahar
אבל אני אומר לך אורגינל אל תריב מכות
ביחוד אם לא למדת כמה שנים אומנות לחימה |
נכון..
רוצה להגיד לכם שיש אנשים גדולים... שבאים לוקחים תידע שלהם בלחימה ויש להם הרבה ביטחון מול כל העבריינוצ'ס האלה עם האלות והאגורפנים
פשוט באים - שומרים על הכבוד האישי שלהם בתור בני אדם יענו לא נותנים לערסים וכאלה לדרוך עליהם , בשיא האדישות נכנסים ל"קטטה" של 7 שניות כשבסוף הם יוצאים נקיים והערס יצא עם כמה עצם שבורה.
מכיר 1 כזה.. מקנא בו |
|
|
| m0sh |
תאמין יש לי חבר גדול ענק שמן שלא יודע שום דבר
ואין מצב שאתה תפיל אותו...חחחח
עזבו אותכם
fight club
בונאה נעשה טורניר WWE
תאמינו לי זה ממש כיף
אני תותח בזה |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by m0sh
תאמין יש לי חבר גדול ענק שמן שלא יודע שום דבר
ואין מצב שאתה תפיל אותו...חחחח
עזבו אותכם
fight club
בונאה נעשה טורניר WWE
תאמינו לי זה ממש כיף
אני תותח בזה |
זה בדיוק הקטע.. שהחיצוניות זה לא מה שקובע במקרים כאלה..
תאמין לי סיבוב פה סיבוב שם של האצבע הוא מתפתל על הריצפה כמו מקק שדורכים עליו (בקטנה כזה בלי לחץ.. פלאק... ואז הוא כזה נולמינולמינלומינלויומילנומינלמלמינלמלינילנילנילונמלמיוני) כן.....
אני חושב שהסברתי את עצמי טוב |
|
|
| m0sh |
תקשיב לי טוב
שום דבר לא יזיז אותו |
|
|
| KrazyDJs |
לא מכות אבל קצת קשור..
פורים שעבר היינו בקריית ים, שזה קרייה של די עבריינים
בקיצור אחד מהאנשים שהיו איתנו התחפש לנודיסט והכל, ומן הסתם משך אליו תשומת לב..
מפה לשם ילדים בכיתה ז' אני מניח, התחילו איתנו...
דפקו לחבר ת'פלא שלו, ובאתי לקחת אותו אז ילד קטן דחף אותי, דחפתי אותו חזרה ובעיטה לבטן, אז הוא קם, אכלתי מילד שנמוך ממני ב 20 ש"מ כאפה לפנים, ולא יכלתי להחזיר למה הצמידו לי סכין לבטן...בסוף אחרי שאיימו על רובנו עם סכינים וזה, עברה משטרה, הילדים הקטנים ברחו ואנחנו טסנו במוניות הביתה למה הרסנו לפול בנות את פורים אחרי שהלחצנו אותם...
מאז אני לא מתקרב לקריית ים...רחוק מהעין רחוק מהלב... |
|
|
|
|