return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
!יאללה מכות (pg. 3)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by YoraY
נכון..


רוצה להגיד לכם שיש אנשים גדולים... שבאים לוקחים תידע שלהם בלחימה ויש להם הרבה ביטחון מול כל העבריינוצ'ס האלה עם האלות והאגורפנים

פשוט באים - שומרים על הכבוד האישי שלהם בתור בני אדם יענו לא נותנים לערסים וכאלה לדרוך עליהם , בשיא האדישות נכנסים ל"קטטה" של 7 שניות כשבסוף הם יוצאים נקיים והערס יצא עם כמה עצם שבורה.


מכיר 1 כזה.. מקנא בו


תלוי אחי תלוי..
הייתי 4 וחצי שנים באיגרוף תאילנדי והפסקתי בגלל הבעיה ברגל ורק עכשיו חזרתי למכון וכנראה גם לאיגרוף
אני יודע מכות ידיים ורגליים אבל זה לא אומר שאני יקח 7 איש לבד
אל תסחף עם זה..
אח שלי מאבטח אישים אז הוא נראה לי יש לו יותר מצב לפתוח כמה ביחד

אבל וואלה ספרתי כבר שפעם מישהו זרק לחבר שלי בוץ על השימשה באוטו וחבר שלי בא עם אקדח לשכונה שלו לחפש מיזה
נראה לך שאם היה בא לו מישו שיודע אומנויות לחימה זה היה עוזר? אם מישו היה מנסה לדבר לחבר שלי הוא היה מוציא תאקדח בלי דיבורים


quote:
Originally posted by m0sh
תאמין יש לי חבר גדול ענק שמן שלא יודע שום דבר
ואין מצב שאתה תפיל אותו...חחחח

עזבו אותכם
fight club

בונאה נעשה טורניר WWE
תאמינו לי זה ממש כיף
אני תותח בזה


זה לא קובע בגרוש
למה יש אומנויות לחימה שמנצלות את הכח של היריב כדי לפגוע בו
וכמה שהוא יותר שמן ככה התגובות שלו יותר איטיות
והוא מתעייף מהר
סמטריילר לא יכול לעקוף פג'ו 206...

quote:
Originally posted by m0sh
תקשיב לי טוב
שום דבר לא יזיז אותו


יוראי אמר לך משו נכון מאד
גם אח שלי 1.90 ומתאמן המון שנים
אבל אם הוא לא היה יודע אומנויות לחימה הוא היה אפס..חוץ משרירים לא היה לו כלום
בגלל זה אף פעם לא מספיק ללכת למכון ולהשקיע
זה שאתה חזק לא אומר שאתה יודע לריב מכות
אם יש מישו שמן נגד מישו שחיף קטן כזה אז השמן יקח
אבל אם אותו אחד יודע טוב מכות ידיים הוא יפתח לשמן תראש
omergunr
שיא שיכבתי במתח שיך לי :46 מי יכול עלי מי?!

(אני עושה 46 מתח)

:p



(ולא מסיים 2000 :whip: )
Shahar
quote:
Originally posted by omergunr
שיא שיכבתי במתח שיך לי :46 מי יכול עלי מי?!

(אני עושה 46 מתח)

:p



(ולא מסיים 2000 :whip: )


עדיף לך לסיים 2000 ולעשות 10 מתח...
מה הסרט שך עם 2000?
תרוץ באותו קצב את כל הריצה ואתה מסיים
ב 150 מטר האחרונים תגביר תכח
omergunr
אתמול זה הפעם השניה השנה שהגעתי לספורט.. לפני חצי שנה פרשתי מטניס..

אני שמן
:D
bekol ram
לא קח לסיים 2000
צריך להתאמן, לנשום נכון וכאלה
לרוץ פרוגרסיב,
לסיים בפיק קטן
אהבתי
Shahar
quote:
Originally posted by omergunr
אתמול זה הפעם השניה השנה שהגעתי לספורט.. לפני חצי שנה פרשתי מטניס..

אני שמן
:D


אני אהבתי ספורטטטט היה כיף אחושרמוטה

quote:
Originally posted by bekol ram
לא קח לסיים 2000
צריך להתאמן, לנשום נכון וכאלה
לרוץ פרוגרסיב,
לסיים בפיק קטן
אהבתי


מה קשר ב 2000? לא צריך להתאמן לא כלום
אנשי קבע בני 40+ עושים ריצת 2000 אצלנו
גם אתה יכול תאמין לי
Flotser
quote:
Originally posted by Shahar
אבל וואלה ספרתי כבר שפעם מישהו זרק לחבר שלי בוץ על השימשה באוטו וחבר שלי בא עם אקדח לשכונה שלו לחפש מיזה
נראה לך שאם היה בא לו מישו שיודע אומנויות לחימה זה היה עוזר? אם מישו היה מנסה לדבר לחבר שלי הוא היה מוציא תאקדח בלי דיבורים


אז למה הוא עדיין חבר שלך?
:nervous:

....
פאק בן אדם מפגר זרק לו בוץ על החלון, זה אומר שהוא צריך למות?
Shahar
quote:
Originally posted by Flotser
אז למה הוא עדיין חבר שלך?
:nervous:

....
פאק בן אדם מפגר זרק לו בוץ על החלון, זה אומר שהוא צריך למות?


זה לא שסתם איזה מישו בטעות הפיל לו ליכלוך
מישו ידע שאנחנו אצל בנות שם וקינא אז בא ושם לו בוץ

ושמע בנאדם שהיה גבר לעשות את זה שיהיה גבר לשלם
bekol ram
כדורגל קבוע כל שבת
אני מאמין שאני סוגר 2000
:D
Shahar
quote:
Originally posted by bekol ram
כדורגל קבוע כל שבת
אני מאמין שאני סוגר 2000
:D


מה עשית מזה נו כולה 2000
בכיתה ט אתה אמור לרוץ 2000
השבוע חזרתי למכון ואני כבר יומיים רץ שם 6 ק"מ כל ערב וזה עוד אחרי הפסקה בגלל ניתוח
כל אחד פה יכול לעשות 2000 עם תוצאה ממוצעת אם הוא באמת ירצה אז עזוב חרטות

bekol ram
עזבתי
ללא חארטות
:D
DjChook
האלימות הפיזית הכי גדולה שהופנתה כלפי אי פעם
הייתה במועדון הקאסל באיה נאפה
כשהייתי ממש שיכור וכנראה הצקתי לאיזה בחורה אנגליה
אז אחד המאבטחים של המקום תפס אותי בכח והעיף אותי החוצה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement