|
שאלה לגביי Hydroid
|
View this Thread in Original format
| evolverx |
זה נכון שהוא ישראלי??
אם כן אני ממש בהלם,כי הוא ממש ממש טוב,העיבוד שלו לאנדרופין ובכלל יש לי כמה וינילים שלו שהם ממש ברמה גבוהה שלא נדבר על המיקס היפהפה שהוא עשה לפרי קורסטן!!
יש מצב שהוא מופיע בארץ מתישהוא????? |
|
|
| bekol ram |
כן אחי, הוא ישראלי
אנלא מכיר אותו באופן אישי
אבל אני חושב שהוא חבר בפורום
בכל מקרה שבוע הבא הוא מתארח
בתוכנית רדיו של אילן
ובקשר להופעה בארץ
גם אני הייתי שמח לדעת.. |
|
|
| YoraY |
חחחחחחחחח הופעה בארץ - צאו צאו מהסרט חברים........
אני מת על הבחור - בשבילי הוא מודל לחיקוי מבחינת הבן אדם והישגים שלו ולא
מבחינת סיגנון
אבל הופעה בארץ חבר'ס זה קצת רחוק וקצת אשלייתי
ואני חושב שאם באמת הוא רוצה לעשות לעצמו שם גדול בסצנה בארץ הוא צריך ללכת בכיוון המסחרי של עופר ניסים - לא בסיגנון מוזיקלי ניו יורק..... בקטע של וואקלים מסחרות וכאלה...
לעשות איכות ממסחרה.....זו החוכמה
הלה יש דיון..............:>>>>> |
|
|
| omergunr |
חחחחחח כן גם אני הייתי בשוק רק לפני כמה שבועות ידעתי שהוא ישראלי
:haha: |
|
|
| YuVaL |
כן הבחור ישראלי
קוראים לו איתי שטיינברג
בנאדם טוב... |
|
|
| m0sh |
הופעות בחול? חחח
אתם יודעים צבא...
והוא בגלל מתקלט?
תאמת לא שמעתי הרבה שירים שלו
אבל יש לי כבוד אליו למרות שזה לא המוזיקה שלי בכלל |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by YoraY
חחחחחחחחח הופעה בארץ - צאו צאו מהסרט חברים........
אני מת על הבחור - בשבילי הוא מודל לחיקוי מבחינת הבן אדם והישגים שלו ולא
מבחינת סיגנון
אבל הופעה בארץ חבר'ס זה קצת רחוק וקצת אשלייתי
ואני חושב שאם באמת הוא רוצה לעשות לעצמו שם גדול בסצנה בארץ הוא צריך ללכת בכיוון המסחרי של עופר ניסים - לא בסיגנון מוזיקלי ניו יורק..... בקטע של וואקלים מסחרות וכאלה...
לעשות איכות ממסחרה.....זו החוכמה
הלה יש דיון..............:>>>>> |
ממממממממממממש מממממממממש מממממש ממממממממממש לא!
אם הוא אפילו יחשוב על לעשות משהו מסחרי שיתפוס בארץ הוא לא שווה כלום בעיני יותר..
הוא טוב כמו שהוא אפילו מצויין, מכירים אותו מספיק בחול וזה מה שחשוב הסצנה בארץ זה כמה חובבנים כמו עופרה ניסים שבא להופעה עם סט מוכן. |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
ממממממממממממש מממממממממש מממממש ממממממממממש לא!
אם הוא אפילו יחשוב על לעשות משהו מסחרי שיתפוס בארץ הוא לא שווה כלום בעיני יותר..
הוא טוב כמו שהוא אפילו מצויין, מכירים אותו מספיק בחול וזה מה שחשוב הסצנה בארץ זה כמה חובבנים כמו עופרה ניסים שבא להופעה עם סט מוכן. |
טוב זה היה צפוי שתבוא תגובה בסיגנון הזה...
שמע אני לא אומר לבן אדם תתחיל למסחר....
אני לא אומר לבן אדם להשתנות בכלל שימשיך בעבודה התותחית שלו...
אבל שאלו פה על הופעה בארץ..... וזו הדרך..
במצב שלו היום הוא נועד לחוץ לארץ ולעשות קריירה מכובדת ושיתנו לו ריספקט ושתהיי לו במה עם קהל
אם תשואל אותי זה עניין של זמן עד שהוא עושה את זה... |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by YoraY
טוב זה היה צפוי שתבוא תגובה בסיגנון הזה...
שמע אני לא אומר לבן אדם תתחיל למסחר....
אני לא אומר לבן אדם להשתנות בכלל שימשיך בעבודה התותחית שלו...
אבל שאלו פה על הופעה בארץ..... וזו הדרך..
במצב שלו היום הוא נועד לחוץ לארץ ולעשות קריירה מכובדת ושיתנו לו ריספקט ושתהיי לו במה עם קהל
אם תשואל אותי זה עניין של זמן עד שהוא עושה את זה... |
מה הוא איבד בארץ? כל טראק חדש שלו הולך ישר לASOT..
מילא אם הייתה פה סצינה או משו.. אין פה כלום תתעורר. |
|
|
| bekol ram |
אל תמהרו להספיד את הסצנה בארץ
המצב הולך ומשתפר
עם ארמין ואחרים מגיעים להופיע אצלנו
למה לא שאיתי שבכל מקרה נמצא פה
לא יתן איזו הופעה
יצא לי לראות את האחים פלאש בחיפה שנה שעברה
הם מילאו את כל האומן
הקיצר חברה תהיו אופטימיים |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
מה הוא איבד בארץ? כל טראק חדש שלו הולך ישר לASOT..
מילא אם הייתה פה סצינה או משו.. אין פה כלום תתעורר. |
תבין תדברים שלי נכון כבר - אני באותה עמדה כמו שלך.....
כולה...... שאלו........ מתי...... הוא...... מופיע....... בארץ
אני אמרתי שזו אשליה...... ואז כדי לנפץ תאשליה הזאת כדי שיהיה גם טעם חיובי בדברים שלי אמרתי מה צריך לקרות כדי שתהיה מודעות בארץ..
לא הצעתי ולא דרשתי ולא התלוננתי.....
למה כל זבוב הופך לפיל..... |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by bekol ram
אל תמהרו להספיד את הסצנה בארץ
המצב הולך ומשתפר
עם ארמין ואחרים מגיעים להופיע אצלנו
למה לא שאיתי שבכל מקרה נמצא פה
לא יתן איזו הופעה
יצא לי לראות את האחים פלאש בחיפה שנה שעברה
הם מילאו את כל האומן
הקיצר חברה תהיו אופטימיים |
איתי מי מכיר אותו פה חח... הלוואי שהיה מקבל הערכה כמו שמגיע לו
האחים פלאש עמוק ואפילו אם אני לא מדבר שטויות הייתי אומר מובילים את סצנת ההאוס בארץ
הם כבר ותיקים ויש לקלאברים טיפה מודעות... חוץ מזה תמדבר על האומן...
מה אני אגיד לך - אולי זה באמת כמו שאתה אומר פתח לתיקווה
אני לא יודע מה המצב של איתי כשזה מגיע לתקליטנות, וגם אם אני אשמע אותו כמה אני כבר אבין... זה פרוג .... אבל אולי יתנו לו במה באיזה מועדון גדול נערף בסופו של דבר יש לו שם מצוין.
הוא צעיר עוד..... זו רק תחילת הדרך |
|
|
|
|