| Segev |
| quote: | Originally posted by yahel222
עוד משקה נהדר הוא קוניאק
גם פה יש חלוקה
יש
XO
VSOP
ועוד כל מיני סוגים
אולי המשקה הכי יקר
אני אישית ראיתי בלנסקי קוניאק
HENNESY RICHARDS
שמכרו כוס ב980 ש"ח !!! כן כן עד כדי כך
|
עם זה עלה כל כך הרבה אני מבין שלא שתית אבל אני יכול להגיד לך זה אחד הדברים הטובים שיש..
יש לי חבר ויש לו בבית בר שחבל על הזמן..
וירדנו יום אחד על בקבוק של הנסי ואי זה היה ממש טוב |
|
|