return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
משקאות חריפים!!... (pg. 2)
View this Thread in Original format
Segev
quote:
Originally posted by yahel222

עוד משקה נהדר הוא קוניאק
גם פה יש חלוקה
יש
XO
VSOP
ועוד כל מיני סוגים
אולי המשקה הכי יקר
אני אישית ראיתי בלנסקי קוניאק
HENNESY RICHARDS
שמכרו כוס ב980 ש"ח !!! כן כן עד כדי כך


עם זה עלה כל כך הרבה אני מבין שלא שתית אבל אני יכול להגיד לך זה אחד הדברים הטובים שיש..
יש לי חבר ויש לו בבית בר שחבל על הזמן..
וירדנו יום אחד על בקבוק של הנסי ואי זה היה ממש טוב
Shahar
אורגינל יובל אתה לא חייב לשתות בכלל
מי שמכיר אותי פה יודע שבמסיבות אני שותה כוס וחצי בלחץ
וגם בלי מסיבות אני שותה בקטנה לא יותר
הכי הרבה שאני עושה זה להרים כוסית עם חברים או עם החברה
אני יודע אתה עכשיו בקטע של לשתות ולהכיר דברים וזה אבל תכלס זה חרטא תלא חייב להתחיל לשתות וזה
לדעתי הכי טוב בלי
בטח לא ליד בחורות
Glenn-Holmes
אני לא חובב של אף סוג שתייה אלכוהולית...
שותה רק כדי לחמם תגרון בחורף
לתפוס קצת ראש במסיבה שאני מרגיש שהיא לא הכי בשבילי וזהו...

לכן ההמלצה שלי היא על הקוקטיילים החדשים מבית ספרינג

מלון קיווי ואגס זה טעם בן זונה!!!
:D
m0sh
דותן ויינשטפן זה לא בירה


אני בעד גינס ולף בלונד

וויסקי אני תכלס לא אוהב אבל הוא עשוי משעורה
ככה שהם מישהו רוצה ראש טוב
אז בירה ויסקי
Shahar
בירה אני אוהב לשתות
במסעדות אני תמיד לוקח לף
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
בירה אני אוהב לשתות


עדיף קולה;)
yaman
חבר'ה לא מזמן דפקתי מהעבודה שלי בקבוק טקילה לא מזוהה

בשם

Jose Cuervo

די טעים........

מישהו אולי יכול למצוא כמה הוא עולה?
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by yaman
חבר'ה לא מזמן דפקתי מהעבודה שלי בקבוק טקילה לא מזוהה

בשם

Jose Cuervo

די טעים........

מישהו אולי יכול למצוא כמה הוא עולה?


לא מזוהה?!
אתה מסתלבט?

ואם לא תתבייש.


בגדול אני חובב של השילוב וויסקי+בירה
גולדסטאר כמובן

יש לי אוסף טקילות משובחות מאוד מכובד אני כרגע עם קרוב ל12 בקבוקים שמאוד קשה להשיג

ועראק זה כשיושבים חברה ורוצים לרומם את הרוח
אז עראק+אשכוליות

בגדול פשוט תשתה מה שטעים לך
אין יותר מידי חוכמות
עד שתכנס לזה ותתחיל לשים לב להבדלים הקטנים
זה מתפתח ויבוא עם שנים של שתיה
תהנה.
omergunr
עזבו אותכם.. הכל זה פוזה... :haha:

תנו לי סמירנוף אייס \ בירה זה מה שאני אוהב.
לא אוהב את כל הוודקות החזקות האלה וכל העירובים האלה...

:o
Shahar
תלס אני תופס יותר ממי שיושב ושותה קוקטייל או משו
מאשר מישו שמקפיץ טקילה

m0sh
תופס?
מה זה השטויות האלו

כל אחד אוהב סגנון אחר

אני לא סובל הקפצות
אבל אולי מתישהו אני יחזור לזה
אחרי התאונה האחרונה שלי
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
תופס?
מה זה השטויות האלו

כל אחד אוהב סגנון אחר

אני לא סובל הקפצות
אבל אולי מתישהו אני יחזור לזה
אחרי התאונה האחרונה שלי


שמע מי ששותה טקילה לא נהנה..שותה את זה רק להשתכר
מי ששותה קוקטייל כן נהנה
זה ההבדל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement