|
משקאות חריפים!!... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
למה אתה חושב?
יש אנשים שאוהבים את זה
יש המון אנשים שאוהבים עארק
שלדעתי זה דבר כל כך מגעיל!!!
עארק=אניס
יש לי חבר שנהנה משוטים
זה שאתה לא אוהב , זה לא אומר שלא אוהבים את זה...
לדעתי קוקטיילים זה ממש סתם
אם כבר לתפוס
וויסקי... |
|
|
| KrazyDJs |
אמממ..מן הסתם אין לי איזה ידע גדול בעניין..
אבל שנה שעברה יצא לנו לקחת בקבוק טקילה זול (ודי מגעיל) שירדנו לכנרת..
וזה לא קל להקפיץ שוטים עם כוסות פלסטיק, אז הסתפקנו בלמהול את זה עם מיצים שונים, לערבב ולשתות מהר...
יצא הכי טוב עם פאנטה טרופיק...
משו נחמד זה לשפוך טקילה לאבטיח, זה באמת יצא לנו ליגה..
וגם בכד של הנרגילה שמנו קצת טקילה שנשארה...למרות שלא זכור לי שזה השפיע על מישהו..אפילו לתפוס ראש מהטקילה הזאת לא הצלחנו...בקטנה...
גם סתם ככה וודקה עם ספרייט זה נחמד פה ושם..שבוע שעבר היו פול אנשים והביאו כולה 2 בקבוקים, אז כל מי ששתה שתה כוס אחת בלחץ...
שחכתי להזכיר שיש כמה דברים שעוד יצא לי לטעום..
דראמבוי, אייריש קרים שוקולד רגיל ולבן, ולימונצ'לו הכנה ביתית של ההורים שלי, שזה די טעים למען האמת... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
למה אתה חושב?
יש אנשים שאוהבים את זה
יש המון אנשים שאוהבים עארק
שלדעתי זה דבר כל כך מגעיל!!!
עארק=אניס
יש לי חבר שנהנה משוטים
זה שאתה לא אוהב , זה לא אומר שלא אוהבים את זה...
לדעתי קוקטיילים זה ממש סתם
אם כבר לתפוס
וויסקי... |
שמע
אנשים שותים וודקה כדי להשתכר
לא כי הם נהנים מזה
תראה את ירון הסייבר
הוא שותה מלא וודקה
אבל הוא לא יכול להגיד לך שהוא נהנה מזה
הוא שותה את זה כדי להשתכר
אבל שאתה שותה קוקטייל זה בשביל הטעם
זה ההבדל |
|
|
| m0sh |
שחר תעזוב בצד את זה שהוא שותה בשביל להשתכר
יש מלא כאלה
אבל מה לעשות יש אנשים שאוהבים את זה
אמא שלו אוהבת לשתות וודקה נקי
אני ממש לא
יש לי חברים שאוהבים עארק
לי ולך זה לא עושה את זה אבל ואללה להם זה כן
וקוקטיילים זה סתם חרטא לדעתי |
|
|
| OREN |
פעם הבאה שתשבו באיזה פאב תבקשו קוקטיל בשם פלמינג למבורגיני
שתיתי את זה אתמול זה משהו קטלני
שתיתי את זה שהייתי בקוס פעם ראשונה הברמן אמר לי שזה 72% אלכוהול
נראה לי בארץ זה פחות אבל עדיין מפציץ וגם טעים
בפאב ממוצע זה יעלה 40 שקל בערך וזה בא בכוס עגולה משולשת כזאת משו אש |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
שחר תעזוב בצד את זה שהוא שותה בשביל להשתכר
יש מלא כאלה
אבל מה לעשות יש אנשים שאוהבים את זה
אמא שלו אוהבת לשתות וודקה נקי
אני ממש לא
יש לי חברים שאוהבים עארק
לי ולך זה לא עושה את זה אבל ואללה להם זה כן
וקוקטיילים זה סתם חרטא לדעתי |
נו גם אח שלי שוותה נקי
אבל זה בשביל להשתכר
אני מדבר על משקאות ששותים בשביל להנות לא בשביל להשתכר |
|
|
| m0sh |
לא אמא שלי שותה סתם
מה זה סתם?
כל אחד שותה בשביל ההנאה שלו
אתה יכול לשתות קוקטיילים ולהשתכר
אתה יכול לשתות בירה לכיף וגם להשתכר
תפסיק... |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by Shahar
שמע מי ששותה טקילה לא נהנה..שותה את זה רק להשתכר
מי ששותה קוקטייל כן נהנה
זה ההבדל |
שקר שמבוסס על חוסר ידע
טקילה זה לא סומבררו שמוכרים בסופר 2 ב 12
טקילה זה משקה עם תורה שלמה וטעמים מלאים
וברמות הגבוהות אפילו כמו סוגי וויסקי משובחים
אני מסכים איתך לגבי כל עניין הספרייט
מיותר.
אהה..
כמעט שכחתי
קוקטייל=כוס
חוץ מקוקטיילים חומים על בסיס וויסקי
וסאוורים ומיניהם
למי שמתחיל וויסקי ועוד לא מסוגל להתמודד. |
|
|
| yaman |
| אם כבר להנות מהשתייה אז זה שנאפס |
|
|
| Sm0keMachine |
טוב אז קודם כל בשביל כל השתיינים החדשים.. אני רוצה שתסגלו שני כללים בשביל עצמכם:
1. אל תשתו טאקילה.. לא משנה אם הביאו לכם בחינם או חבר קנה
2. אותו דבר לגבי וודקה זולה.. כל הוודקות תוצרת ישראל למיניהם..
אני מסכים עם דותן פה.. (עשית קורס ברמנים?)
ודקה בשבילי זה המשקה מס' אחת.. ואני נהנה לשתות אותו עם רדבול (לא נקי בלעע)..
ואחריו סאוט'רן קומפורט.. מומלץ בחום..
ואל תפסלו ערק.. זה משקה לא רע בכלל סה"כ, וזול מאוד (15 שקל לבקבוק של
3/4 ליטר)
רק לפעמים עושה כאבי בטן.. פשוט צריך לשתות אותו לאט לדעתי..
ואני כן שותה בשביל להשתכר
כמו השיר
don't ask me why i smoke i don't know, but i drink to get drunk :D
כי אחרי שאני שותה קצת קשה לי להפסיק.. זה הרגל מגונה אבל מה לעשות :D
וויסקי בזמן האחרון התחלתי לשתות יותר... אבל זאת הרגשה שונה.. אני יותר אוהב את ההשפעה של הודקה+רדבול.. במיוחד במסיבות.. זה פשוט אף פעם לא נמאס :happy2: |
|
|
| DjChook |
Jose Cuervo
או בקיצור
קוורוו
זה הטקילה הכי איכותית שתמצאו במחירים נורמלים
ולהוריד שוט של גולד זה בערך כמו לשתות מיץ תפוחים
זה טעים, זה מתחלק בגרון כמו בובל'ה
ואם אתם עשירים אז יש גם את ה 1800
(זה בערך כמו ההבדל בין ג'וני אדום לשחור אבל בקטנה)
ה 1800 בקיצר יוקרתי הרבה יותר אז שווה ללכת על הגולד במקרה הזה, לא טעות
אגב, ערק זה המשקה הכי זול שאתה יכול לקנות, לערבב ולא לקבל חור בכיס.
מומלץ למי ששותה ומתקמצן (מה לעשות שתיה זה עסק ביש לכיס)
בכלל אני בזמן האחרון חובב בירות כי זה פשוט משקה לאורך זמן
אני מסכים אם הנאמר שבארן-ייגר זה לא שוט, וצריך לשתות אותו בכוס עם קרח
אגב גם ייגר עצמו הייתי שותה פעם בכוס עם קרח וזה גם היה נחמד ביותר אבל הדבש הרבה יותר טוב, גם עם רדבול לדעתי
וודקה - לא סובל סמירנוף
רק אבסולוט, ומנדרין עדיף
ויסקי אני לא חובב בינתים, אבל אני יודע שאני אגדל עדין ;)
ולמה בירה זה לא וושטפן, עם אתה מסכים איתי שברבר זה דבש וזה בירה
אז ווינשפטאן זה תירס וזה בירה
ויש להם את הכוס חצי ליטר הכי יפה בעולם :) |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by DjChook
וודקה - לא סובל סמירנוף
|
+1 !!!
אין כמו פינלנדיה...
ואבסולוט גם סבבה |
|
|
|
|