return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
פטיפונים או סידי?
View this Thread in Original format
nimrod levi
טוב תראו אני לא יודע אם בר כתבו על הנושא הזה אני יודע שכתבו על
איך להתחיל ציוד וכו'
אבל אני שואל עם מה כדאי יותר להתחיל פטיפונים או סידים?
עם מה יותר??
ולפי דעתכם מה עדיף ובבקשה תנו סיבה...
תודה מראש
DJ-Energy
טוב אחי
אז היו 10000000 טרדים על זה
אבל לא חשוב
:D

אז מה שאני עושה זה אני מציע לך להתכיל עם סידי
כי ככה יהיה לך יותר קל להשיג חומר להתחלה
ולהתאמן
אחרי זה
תתחיל להתקלט רציני ותראה שהולך לך
תתפוס קשרים
ואז תעבור לזוג טכניקס חדש ומצוחצח

אני אישית חושב שאני יתחיל עם
cdj100
MoSH_MaN
בהזדמנות סגור את הטריד ;)
Hell_Copter
זה אשכרה מתחיל לעצבן כל כך הרבה ט'רדים על אותו נושא
היה רעיון לרכז את הכל ולשים בסטיקי
בוא נעשה את זה...
nimrod levi
מצטער ראיתי הרבה טראדים על איך מתחילים קורס דיגיים אם איזה ציוד כדאי אבל לא ראיתי שאלה עם מה עדיף להתחיל מצטער שפתחתי...
:sadgreen:
Hell_Copter
לא נורא אחי
לא ידעת אז לא נורא...
אבל מה שעדיף להתחיל זה עם קופמפקט... כי זה פחות מסובך מטכניקס
Dj-2TaLL
אני חושב גם שעדיך להתחיל עם סידי למה זה יותר זול ויותר קל להתחלה...
אלא אם כן בא לך ישר לבור לפטיפון שזה יותר אמיתי, אבל גם יותר יקר ויותר קשה להשיג חומר...

אני לא חושב שצריכה להיות בעיה אם זה שהוא פותח את הטרד הזה למה יש לו שאלה ושירגיש חופשי לשאול, אז במקום להכנס לפה ולבקר את זה שהוא פותח טרד על נושא שהיה כבר, תקראו עוד פעם את הכותרת ותעברו לטרד הבא, במקום לבזבז את זמנכם בלכתוב משהו שלא מועיל לנמרוד
(במקרה הזה...)
DjChook
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
אני חושב גם שעדיך להתחיל עם סידי למה זה יותר זול ויותר קל להתחלה...
אלא אם כן בא לך ישר לבור לפטיפון שזה יותר אמיתי, אבל גם יותר יקר ויותר קשה להשיג חומר...

אני לא חושב שצריכה להיות בעיה אם זה שהוא פותח את הטרד הזה למה יש לו שאלה ושירגיש חופשי לשאול, אז במקום להכנס לפה ולבקר את זה שהוא פותח טרד על נושא שהיה כבר, תקראו עוד פעם את הכותרת ותעברו לטרד הבא, במקום לבזבז את זמנכם בלכתוב משהו שלא מועיל לנמרוד
(במקרה הזה...)


מסכים איתך ב 100%
Hell_Copter
זה למה חייבים לרכז את כל המידע בטופיק אחד
ולהפוך לסטיקי
וככה לא יהיו שאלות
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה למה חייבים לרכז את כל המידע בטופיק אחד
ולהפוך לסטיקי
וככה לא יהיו שאלות


ואם למישהו יש בכל זאת שאלה ספציפית על משהו קטן?
הוא רואה את הסטיקי של 10 עמודים הוא מקבל חררה!!!

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL


ואם למישהו יש בכל זאת שאלה ספציפית על משהו קטן?
הוא רואה את הסטיקי של 10 עמודים הוא מקבל חררה!!!


יש בזה משהו...
אבל סתם חבל על העצבים של מוש :)
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Hell_Copter


יש בזה משהו...
אבל סתם חבל על העצבים של מוש :)


hehe..
אל תדאג אחי אני בדיוק שיש לו מספיק ברזרווה..
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement