|
פטיפונים או סידי?
|
View this Thread in Original format
| nimrod levi |
טוב תראו אני לא יודע אם בר כתבו על הנושא הזה אני יודע שכתבו על
איך להתחיל ציוד וכו'
אבל אני שואל עם מה כדאי יותר להתחיל פטיפונים או סידים?
עם מה יותר??
ולפי דעתכם מה עדיף ובבקשה תנו סיבה...
תודה מראש |
|
|
| DJ-Energy |
טוב אחי
אז היו 10000000 טרדים על זה
אבל לא חשוב
:D
אז מה שאני עושה זה אני מציע לך להתכיל עם סידי
כי ככה יהיה לך יותר קל להשיג חומר להתחלה
ולהתאמן
אחרי זה
תתחיל להתקלט רציני ותראה שהולך לך
תתפוס קשרים
ואז תעבור לזוג טכניקס חדש ומצוחצח
אני אישית חושב שאני יתחיל עם
cdj100 |
|
|
| MoSH_MaN |
| בהזדמנות סגור את הטריד ;) |
|
|
| Hell_Copter |
זה אשכרה מתחיל לעצבן כל כך הרבה ט'רדים על אותו נושא
היה רעיון לרכז את הכל ולשים בסטיקי
בוא נעשה את זה... |
|
|
| nimrod levi |
מצטער ראיתי הרבה טראדים על איך מתחילים קורס דיגיים אם איזה ציוד כדאי אבל לא ראיתי שאלה עם מה עדיף להתחיל מצטער שפתחתי...
:sadgreen: |
|
|
| Hell_Copter |
לא נורא אחי
לא ידעת אז לא נורא...
אבל מה שעדיף להתחיל זה עם קופמפקט... כי זה פחות מסובך מטכניקס |
|
|
| Dj-2TaLL |
אני חושב גם שעדיך להתחיל עם סידי למה זה יותר זול ויותר קל להתחלה...
אלא אם כן בא לך ישר לבור לפטיפון שזה יותר אמיתי, אבל גם יותר יקר ויותר קשה להשיג חומר...
אני לא חושב שצריכה להיות בעיה אם זה שהוא פותח את הטרד הזה למה יש לו שאלה ושירגיש חופשי לשאול, אז במקום להכנס לפה ולבקר את זה שהוא פותח טרד על נושא שהיה כבר, תקראו עוד פעם את הכותרת ותעברו לטרד הבא, במקום לבזבז את זמנכם בלכתוב משהו שלא מועיל לנמרוד
(במקרה הזה...) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
אני חושב גם שעדיך להתחיל עם סידי למה זה יותר זול ויותר קל להתחלה...
אלא אם כן בא לך ישר לבור לפטיפון שזה יותר אמיתי, אבל גם יותר יקר ויותר קשה להשיג חומר...
אני לא חושב שצריכה להיות בעיה אם זה שהוא פותח את הטרד הזה למה יש לו שאלה ושירגיש חופשי לשאול, אז במקום להכנס לפה ולבקר את זה שהוא פותח טרד על נושא שהיה כבר, תקראו עוד פעם את הכותרת ותעברו לטרד הבא, במקום לבזבז את זמנכם בלכתוב משהו שלא מועיל לנמרוד
(במקרה הזה...) |
מסכים איתך ב 100% |
|
|
| Hell_Copter |
זה למה חייבים לרכז את כל המידע בטופיק אחד
ולהפוך לסטיקי
וככה לא יהיו שאלות |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה למה חייבים לרכז את כל המידע בטופיק אחד
ולהפוך לסטיקי
וככה לא יהיו שאלות |
ואם למישהו יש בכל זאת שאלה ספציפית על משהו קטן?
הוא רואה את הסטיקי של 10 עמודים הוא מקבל חררה!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
ואם למישהו יש בכל זאת שאלה ספציפית על משהו קטן?
הוא רואה את הסטיקי של 10 עמודים הוא מקבל חררה!!! |
יש בזה משהו...
אבל סתם חבל על העצבים של מוש :) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יש בזה משהו...
אבל סתם חבל על העצבים של מוש :) |
hehe..
אל תדאג אחי אני בדיוק שיש לו מספיק ברזרווה..
:) |
|
|
|
|