|
הימורים זה לגיטימי.. או בקיצור, קצת ספורט (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אתה עושה צחוק?!
תכלס אני מקנא בך שאתה יכול להנות מהליגה הישראלית....
|
יש משחקים ויש משחקים...
ד"א מישהו פה שולח ווינר פה ושם?
היום שלחתי עם חבר, אם ירצה השם 906 שקל בכיס שלנו אחרי הערב...הלכנו אבל על טופס די משוגע... |
|
|
| DjChook |
תשמע דותן, ראול משחק מגיל 18 בערך בהרכב הראשון של ריאל. זה גם משפיע
למרות שהעונה הוא תותח, ורונאלדו תיאוטית ולפי הרפואה לא היה צריך לחזור לשחק בכלל אבל האמונה שלו וההשקעה נתנה לו לחזור
זה שחקנים שכמה שהם טובים אתה לא יכול לסמוך עליהם לדעתי, והגיע הזמן להצעיר את הדור בריאל.
תשמע בארסה עד עכשיו עברה תהליך מצוין וכיום היא עומדת טוב, אני לא מבין למה כל עוד לרסון בקבוצה יש טעם להביא את הנרי. כמה שהוא תותח |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
יש משחקים ויש משחקים...
ד"א מישהו פה שולח ווינר פה ושם?
היום שלחתי עם חבר, אם ירצה השם 906 שקל בכיס שלנו אחרי הערב...הלכנו אבל על טופס די משוגע... |
שתי טפסים שתיהם פחות או יותר סכום זכיה של 1000 ש"ח
יאללה ליגת האלופות! |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
יש משחקים ויש משחקים...
ד"א מישהו פה שולח ווינר פה ושם?
היום שלחתי עם חבר, אם ירצה השם 906 שקל בכיס שלנו אחרי הערב...הלכנו אבל על טופס די משוגע... |
חחחחח
שמתי לפני כמה ימים על:
אודינזה מסינה X
אסטון וילה (ניצחו)
ליון נגד קבוצה מעאפנה בליגה צרפתית 1
ורומא יובה 2
הכי מצחיק זה שאת כולם ניחשתי נכון חוץ ממסינה ואודינזה היה שם 0-0 עד דקה 89 ואז אודינזה הבקיעו:( 200 שקל הלכו בגלל גולב בדקה 89.. יותר לא ממלא ווינר בחיים. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
יותר לא ממלא ווינר בחיים. |
כמה פעמים אמרתי תמשפט הזה עד היום...
בנושא הזה אני כמו פוליטיקאי...אומר משפט שאני יודע שאחרי חודש אני ישכח מרצון שאמרתי אותו |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
כמה פעמים אמרתי תמשפט הזה עד היום...
בנושא הזה אני כמו פוליטיקאי...אומר משפט שאני יודע שאחרי חודש אני ישכח מרצון שאמרתי אותו |
חחח אילן.. אילן..
צודק :) |
|
|
| Dj Black |
קחו איזה טור מטורף עם סיכוי לזכיה להיום
מילאן
סה"כ שערים בשאלקה איקס
סה"כ שערים באינטר 2
ליברפול - בטיס איקס
פורטו - ריינגרס 2
אם אני זוכר נכון סכום זכיה בסביבות ה500 ככה =]
:happy2:
עריכה: התכוונתי בפורטו -ריינגרס 1 אבל ככה יצא.. מאלוהים?
:wtf: |
|
|
| Dj Black |
| quote: | Originally posted by Dj Black
קחו איזה טור מטורף עם סיכוי לזכיה להיום
מילאן
סה"כ שערים בשאלקה איקס
סה"כ שערים באינטר 2
ליברפול - בטיס איקס
פורטו - ריינגרס 2
אם אני זוכר נכון סכום זכיה בסביבות ה500 ככה =]
:happy2:
עריכה: התכוונתי בפורטו -ריינגרס 1 אבל ככה יצא.. מאלוהים?
:wtf: |
הכל נתפס
חוץ מגול של ריינגרס בדקה 83 שהרס
1-1 פורטו-ריינגרס
(היה פה איזה רמז מאלוהים חיחי :wtf: ) |
|
|
| KrazyDJs |
אני וחבר הלכנו על
בטיס ליברפול x
אולימפיאקוס רוזנבורג x
מילאן פנר' +1 הלכנו על x...יענו מילאן מנצחים בהפרש של שער, ידעתי שהיינו אמורים ללכת על 2 ומעלה..
ופורטו ריינג'רס +1 הלכנו גם על x...
בקיצור קלענו 2 נפלנו 2...
מחר נמלא שוב בתקווה לתפוס משו בליגה שלנו.. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| http://www.Gambleaddict/forums/forumdisplay.php?s=&forumid=41 |
|
|
| DjChook |
ימיני תפס אתמול את התיקו של ריאל
הוא עשה ליון + 1 ונצחון לליון |
|
|
|
|