return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
הימורים זה לגיטימי.. או בקיצור, קצת ספורט
View this Thread in Original format
Meltdown
נכון, שזה מעט באיחור, אבל עדיין חובה לציין את המשחק המדהים שהיה בשבת בברנבאו, הגעתי הביתה בדיוק אחרי המשחק של הפועל בדקה שא'טו שם את הגול הראשון, היה פשוט מדהים לראות איך ברצלונה ביטלה את ההתקפה של ריאל ממש בקלות, שלא לדבר על שני הגולים של רונאלדיניו ועל היכולת המעולה של מסי,א'טו, פויול, צ'אבי ושאר התותחים.
הרבה זמן לא יישכחו את ההשפלה הזאת במדריד, וטוב שכך, שונא את הפשיסטיים הללו, רק חבל שקסיאס תפס כזה יום גדול, אחרת המשחק היה נגמר לפחות 6-0, אבל לא צריך להיות חזירים.

יאללה ברצלונה, רק תמשיכו ככה
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Meltdown
נכון, שזה מעט באיחור, אבל עדיין חובה לציין את המשחק המדהים שהיה בשבת בברנבאו, הגעתי הביתה בדיוק אחרי המשחק של הפועל בדקה שא'טו שם את הגול הראשון, היה פשוט מדהים לראות איך ברצלונה ביטלה את ההתקפה של ריאל ממש בקלות, שלא לדבר על שני הגולים של רונאלדיניו ועל היכולת המעולה של מסי,א'טו, פויול, צ'אבי ושאר התותחים.
הרבה זמן לא יישכחו את ההשפלה הזאת במדריד, וטוב שכך, שונא את הפשיסטיים הללו, רק חבל שקסיאס תפס כזה יום גדול, אחרת המשחק היה נגמר לפחות 6-0, אבל לא צריך להיות חזירים.

יאללה ברצלונה, רק תמשיכו ככה

+1 :D
KrazyDJs
ת'אמת אני אוהד ריאל, אבל היה אחלה משחק...
יש לי חבר אוהד ברצלונה שטס למשחק...300 יורו כרטיס אם אני זוכר נכון, מטורף...

בכל מקרה כבודם של ברצלונה וריאל מונח במקומם, אבל יותר נהנתי מהמשחק של חיפה - ת"א יום אחרי...חיפה פשוט העלו קונצרט...מתפלא איך ת"א באמת לא סיימו עם 6 ברשת..
DvJ
מסי הזה תותח ואין לו עוד 19
יש לו חתיכת עתיד לילד הזה מארגנטיננה
רונאלדיניו שחקן מס 1 בעולם כיןם
כיף לראות משחקים של ברסה..
DjChook
תכלס אני אוהד ברסה, וממש נהנתי מהמשחק
אבל הספין התקשורתי מרונלדיניו היה מוגזם.
תקשיבו, ריאל פשוט תפסו יום לא טוב, עזבו שברסה ניצחה בכל פרמטר במגרש בזכות יכולתיה, גם ריאל באה פשוט במצב על הפנים, שחקים פצועים, שחקים חוזרים מפציעות, מבחינה מנטלית מצבם היה על הפנים
והבלמים של ריאל, זה בלמים אלו ?

גם שנה שעברה רונלדיניו סיבסב את הליגה הספרדית, ואז הוא היה צריך לעמוד מול קבוצות שיש להם בלמים טיפה יותר קשוחים, וראיתם איפה זה נגמר.... אז שנה שעברה זה היה צ'לסי, היום אני מאמין שמילאן/יובה יכולה לנטרל את ברסה מבחינה התקפית...

עכשיו יגידו ובצדק, שרונלדיניו השחקן הכי טוב בעולם כיום, אבל להגיד את זה בגלל שני השערים בריאל? זה שטות לדעתי.... אולי המעמד יצר את האווירה
אבל בשביל שרונלדיניו יכנס לספרים, הוא צריך להביא לברסה את ליגת האלופות, ובשנה הבאה להביא לברזיל את גביע המונדיאל.
yahel222
האמתי שרונאלדיניו אכן כרגע השחקן הכי טוב בעולם
ולדעתי הוא כבר הוכיח שהוא שייך לרשימה של ה6-7 הכי טובים אי פעם

השאלה אם הוא יותר טוב או לפחות ברמה של מראדונה ופלה
זו שאלה קשה
אני מפאת גילי הצעיר יחסית לא יצא לי לראות הרבה מהלכים של פלה
ורק לשמוע עליו
לכן אני סבור שמראדונה הכי גדול
מה גם שפלה למראות שזכה עם ברזיל ב3 מונדיאלים
תמיד היו סביבו שחקנים שנחשבו להכי טובים בעולם
מראדונה בעצם הביא לארגנטינה את הגביע ב86 אשכרה לבד
כל מי שמסביבו היו טובים אבל לא כוכבים ענקיים

השאלה מה יעשה רונאלדיניו - ושוב -גם אם ברזיל יזכו למונדיאל הקרוב
אני בטוח שרונאלדו, אדריאנו, קאקה ורוביניו יהיו תותחים
וגם דידה ולוסיו ורוברטו קרלוס וסיסיניו וג'ונינו ופרד וקריס
יש לברזיל כ"כ הרבה שחקנים ברמה עולמית שזה מפחיד
קיצר יהיה קשה לקבוע....

ובארסה - גם היום נגד ברמן נתנו הופעה
פשוט כיף לראות אותם משחקים
ורק תחשבו שעונה הבאה הנרי גם ישחק שם....
DjChook
תכלס אני לא מבין באיזה משבצת
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by DjChook
תכלס אני לא מבין באיזה משבצת

רונאלדיניו שמאלה מסי בימין ובמקום קשר נוסף להוסיף חלוץ(דקו)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by KrazyDJs
יותר נהנתי מהמשחק של חיפה - ת"א יום אחרי


אתה עושה צחוק?!

תכלס אני מקנא בך שאתה יכול להנות מהליגה הישראלית....

אותי זה פשוט מרדים...
yahel222
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
רונאלדיניו שמאלה מסי בימין ובמקום קשר נוסף להוסיף חלוץ(דקו)


מה פתאום
כרגע בארסה משחקים עם 4 בהגנה
3 בקישור
2 באגפים
חלוץ אחד

3 במרכז הקישור הכוונה אחד באמצע
ועוד 2 שקצת יותר לצדדים

אם יבוא הנרי הוא ישחק בצד ימין על העמדה של מסי
ומסי ירד קצת אחרוה לקישור

ואז איזה התקפה
רונאלדיניו משמאל
הנרי מימין
אטו באמצע
מדהים

הרבה יותר מרונאלדו, רוביניו וראול...

DjChook
תשמע, ראול אחרי השיא, רונלדו עוד שניה מת ורוביניו יגדל להיות תותח

הנרי גם לא קשיש כבר?
yahel222
quote:
Originally posted by DjChook
תשמע, ראול אחרי השיא, רונלדו עוד שניה מת ורוביניו יגדל להיות תותח

הנרי גם לא קשיש כבר?


לא מסכים
שיא של שחקן - בגילאים 28-32

ראול בן 28
רונלדו 29 אולי 30 אני לא בטוח
הנרי 28
יש לו לפחות עוד 3 שנים בשיא
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement