return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
התלבטות, הופעה בטלוויזיה או איבוד העבודה
View this Thread in Original format
YO-I
היי חבר'ה, רציתי לשתף אתכם בהתלבטות שאולי תוכלו לייעץ לי בה
לפני כמה ימים הלכתי לאודישן של התוכנית מה ניהיה בערוץ עשר, התוכנית שאותה מגישים אברי גלעד ויעל בן דב, הכוסית ההיא מהשגריר

למי שלא יודע על מה התוכנית, לוקחים שלושה אנשים ומנתקים אותם למשך שבוע מכל כלי התקשורת והמדיה האפשריים, זורקים אותם באיזה מלון או צימר על חשבון ההפקה והכל על מנת שהם לא יידעו על שום דבר שהתרחש בשבוע החולף בארץ ובעולם

אחרי שבוע מביאים אותם לאולפן ומציגים בפניהם כל מיני כתבות ותרחישים והם צריכים לנחש אם זה אכן קרה או שזה שקר

השניים שצברו הכי הרבה תשובות נכונות עולים לקרב ראש בראש, הניקוד נצבר במיילים, האדם שניצח בקרב הראש בראש לוקח את המיילים שהוא צבר ולפי המרחק הוא יכול לטוס לכל יעד בעולם שהוא רק ירצה

אז כאמור הייתי באודישנים והיום הודיעו לי שהתקבלתי, זה אומר שהחל מיום רביעי השבוע אני אמור לצאת לחופשה שההפקה מתכננת לי למשך שבוע עד יום הצילומים, הבעיה היא שהתחלתי עבודה חדשה לפני שבועיים ואני לא יודע אם בעלת הבית שלי תסכים לי לצאת לשבוע חופש

אני חושש שהיא לא תסכים ואז אני אצטרך לבחור בין עבודה לבין השתתפות בתוכנית הזאת

אני חיב לציין שלצערי מעולם לא הייתי בחו"ל וזו ההזדמנות שלי לזכות בטיסה ולהגשים חלום ילדות, לטוס לניו יורק ולראות משחק של הניקס במדיסון סקוור גארדן
ומעבר לזה זו חוויה להיות בטלוויזיה ולהתנתק לשבוע מפלאפונים, מחשב ועיתונים

מה הייתם עושים במקומי? 0

תודה
DvJ
אני הייתי נשאר בקטע של התוכנית....
ומנסה להגיע להבנה עם הבוס בעבודה גם עם הוא יפטר אותך בגלל זה אז עדיין
כי תמיד אפשר למצוא עבודה אחרת
ואתה גם מגשים חלום ילדות
ואחרון זה לא דבר שמקבלים כל יום זו הזדמנות לקראת משהו הרבה היו רוצים להיות במקומך אז עצה שלי לך עלזה......:tongue2
yaman
אני יודע דבר אחד


הכי טוב זה ללכת בעקבות החלומות שלך
Glenn-Holmes
איך בכלל אפשר לייעץ לבן אדם מפרטים כאלה?

די לפתטיות

לא כתבת כלום לגבי העבודה שלך מה אתה מצפה שאני ימליץ לך ללכת אחרי החלום אם זו משרה שהיא בגדר הזדמנות מעולה עבורך שעלולה לא לחזור ?
וכל זה בשביל מה? בשביל הסיכוי של 33 אחוז שתצליח לזכות בכרטיס טיסה? זה לא סיכון טיפה גדול מדי?

שוב הכל תלוי בסוף בך
רק האנשים הקרובים אליך שמכירים אותך באמת ואתה יכול לשתף אותם במכלול ההתלבטויות שנוגעות לנושא יוכלו לייעץ לך
השאלה שלך פה אחי מגלה אותך במצב של כמעט נואשות

תסדר תמחשבות ותבין שאלא אם תכתוב כאן פוסט ארוך מאוד שיביא את כל השיקולים בעד ונגד שיכולים להיות מבחינתך בפורום באינטרנט לא תוכל למצוא תשובה לשאלה שכזו

ורק כדי לסיים בנימה אופטימית
תתחיל בלהעלות את הנושא בפני בעלת הבית שלך בלי להעלים אפילו פרט עובדתי אחד - אחרי שתראה תתגובה תוכל לשקול הכל מנקודת מבט טיפה יותר מפוכחת (או שאולי זה כבר ייפתר מי יודע)
Shahar
תלוי במצב שך אם ישך כסף בצד שתוכל להסתדר או אם יש להורים שך כסף אז לך לתוכנית ומה יהיה יהיה

אבל אם אתה צריך תעבודה אז זרוק תתוכנית עכשיו
אני אומר תביא דיבור עם המנהלת שך תגיד לה אתה תעבוד יותר אחר כך וזה
bekol ram
עזוב אותך עבודה..
לך על התוכנית
Flotser
זה מאוד משנה איזה עבודה זאת,
DJ-Kreing^^
חחח
אחי הצימר הזה ששולחים אותך אליו זה פה אצלי בקיבוץ
אז שמע מה נעשה...אתה תגיע לכאן, אני יבוא לבקר אותך אם מותר..ואם אסור אז נתגנב בלילה חח, ויגלה לך את כל התשובות והחדשות וכל החירטוט הזה
וככה יהיה לך 100 אחוז זכיה בטיסה שאתה רוצה

:crazy:
YO-I
אתה גר בעין גדי? 0

בכל מקרה אנחנו נעבור בדיקת פוליגרף לפני צילום התוכנית באולפן אז מה זה שווה לי לדעת הכל ואח"כ יפסלו אותי בשידור, פדיחה

לגבי העבודה, מחר הבוסית שלי תשמע ממני את דעתי, אם היא לא תסכים סופית לשחרר אותי אני מתפטר, גם ככה אני עובד בעבודה הזאת מאד קשה, 7 ימים בשבוע,11 שעות כל יום, אין לי חיים

החופשה הזאת, תוכנית ההתנתקות שלי כך אני קורא לה, באה במקום

אל תשכחו לצפות בי
:toocool:
Rising
תקשיב אם זאת עבודה טובה ומכניסה כסף טוב אז במוקדם או במאוחר יהיה לך מספיק כסף כדי לקחת את הרגליים לחו"ל.

YO-I
טוב חבר'ה, חזרתי משבוע ההתנתקות, את התוצאות תראו הערב בשעה תשע בערוץ עשר

מקווה שתהנו
DvJ
מזל טוב יוחאי .....
הייתה תותח ...
מה אתה עושה עם מה שזכית?
לאן תטס? ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement