return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
בבקשה את Yahel החדש!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני יבדוק לך מחר אחי
יכול להיות שאני יכול להשיג את הדיסק הזה
בדיסק... ואז אני יכול להעביר למחשב
בגללל זה הייתי די בטוח שזה לא יצא לפני יומיים אלא מלפני איזה חודש ככה


טוב אז ככה
1. לא לבקש פה לינקים לשום דיסקים אחרת אני סוגר את הטרד הזה!!..
2. אחי.. אני לא בטוח שתצליח להשיג את זה אני חושב זה השתחרר לפני יומיים

זה לא אותו דיסק
יצא כבר
private collection
אבל זה ישןןןן

ולפני יום-יומיים יצא החדש!!!...
Helping Man
ושיהיה לך אותו תוכל לשלוח לי???
ICQ: 22655969

מה לעשות שאנשים פה לחוצים
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ-Energy


טוב אז ככה
1. לא לבקש פה לינקים לשום דיסקים אחרת אני סוגר את הטרד הזה!!..
2. אחי.. אני לא בטוח שתצליח להשיג את זה אני חושב זה השתחרר לפני יומיים

זה לא אותו דיסק
יצא כבר
private collection
אבל זה ישןןןן

ולפני יום-יומיים יצא החדש!!!...


אני יברר מחר עם מישהו ואני יודיע לכם מהנסגר
Helping Man
תודה גבר
DJ-Energy
אני מוריד עכשיו
:D:D:D:D:D:D:D

Yahel-Private_Collection-CD-2002-UTE

UTE Presents: ?²²²²²?²?????²?
Yahel - Private Collection ?²? ²²²²²²??????²?
? ?²²²²?²?????²²
Ripper: UTE Date: 03-01-02 ²²²²²??????²²?
Style: Trance Year: 2002 ±²²²?????²?²²
Source: CD Encoder: Lame ±²²²²????²?²±
Quality: 192kBps / 44100Hz Songs: 9 ?±²²²?????²²²?
Playtime: 66:46 Label: PHONOKL ?²²²²?²????²²?
Size: 96.2Mb ° ?²²²²²²????²²

. .. TRACK LIST .. .


aRTiST / TiTLe tRaCK LenGTh

01. Yahel - Come Inside ( 7:59)
02. Yahel - Electro Panic ( 8:15)
03. Yahel - Avalanche ( 9:01)
04. Yahel - Step By Step ( 7:44)
05. Yahel - Scratch ( 7:41)
06. Yahel - Heart Ache ( 7:28)
07. Yahel - Unusual ( 7:59)
08. Yahel - Crystal Blue ( 6:58)
09. Yahel - Bomb Creator ( 3:41)
luckystrike
יש לי את זה
הפרומו יצא לפני יותר מיומיים
Helping Man
אחי דבר איתי ב ICQ
ותן לי את הלינק
בבקשה בבקשה!Q!!!!!!!!!!!!!!!!
אני יעזור לך בהכול!!!!
רק בבקשה!!!!!!!!!!!!!!
luckystrike
אחי אני בקושי בביית
אני ינסה לתת לאנרג'י איזה אפטיפי או משהוא כזה כדי שיוריד ויעביר לך

אל תדאג אחי
Agent-Fire
תעדכנו גם אותי בבקשה... ;)
Helping Man
אולי תדבר איתי בICQ ותתן לי את הלינק????????
בבקשה!!!!!!!!
ICQ : 22655969

Helping Man
אנשים בבקשה אני כבר מתחנן לדיסק הזה בחיים שלי לא הגעתי למצב כזה
:-)
NeMeSiS1234
טוב אז אחי ככה
אם הדיסק הזה כל כך טוב וכל כך מבוקש אז אולי במטוטה מכם תשלחו גם לי איזה לינק אליו
תודה רבה אנשים טובים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement