return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
בבקשה את Yahel החדש!!!!
View this Thread in Original format
Helping Man
בבקשה אנשים אני צריך את YAHEL
החדש PRIVET COLLECTION
זה עם ELECTRO PANIC
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Helping Man
בבקשה אנשים אני צריך את YAHEL
החדש PRIVET COLLECTION
זה עם ELECTRO PANIC


דבר ראשון ברוך הבא לפורום גבר....
דבר שני יש את האתר
www.acapella.2y.net
שאמור להיות שם את זה אני לא בטוח תחפש......
DjChook
אם יש את זה שם תודיעו לי
Helping Man
וכן יש את זה באתר שם
רק חבל שמה שיש שם זה
YAHEL - FOR THE PEPOLE
שזה הדיסק הראשון שלו...
אתה מבין רשום PRIVET COLLECTION
אבל בעצם השירים זה מהדיסק הראשון שלו
אז אם למישהו יש לינק אחר אני ישמח מאוד!!!!!!!!!
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Helping Man
וכן יש את זה באתר שם
רק חבל שמה שיש שם זה
YAHEL - FOR THE PEPOLE
שזה הדיסק הראשון שלו...
אתה מבין רשום PRIVET COLLECTION
אבל בעצם השירים זה מהדיסק הראשון שלו
אז אם למישהו יש לינק אחר אני ישמח מאוד!!!!!!!!!



אם אני יראה את זה אני ירשום


ולמה שלא תחפש אותו באודיו גלקסי??


ושכחתי אם אתה מחפש את זה יהיה לך יותר סיכוי למצוא את זה תחת
YAHEL - PRIVATE COLLECTION
Helping Man
ניסיתי ועדיין אין את זה
ולהראות לכם כמה קשה זה להשיג את זה
אז כנסו אל האתר של יהל
www.yahel.com
ותראו שהדיסק של PRIVET COLLECTION
יוצא רק בינואר 2002
כאילו החודש הזה
ורשום שם את כל השירים וחיפשתי ולא מצאתי
DjChook
quote:
Originally posted by Helping Man
ניסיתי ועדיין אין את זה
ולהראות לכם כמה קשה זה להשיג את זה
אז כנסו אל האתר של יהל
www.yahel.com
ותראו שהדיסק של PRIVET COLLECTION
יוצא רק בינואר 2002
כאילו החודש הזה
ורשום שם את כל השירים וחיפשתי ולא מצאתי



כי יהל מאד לא פופולרי
אם תרצה בזה או לא
Hell_Copter
מתי פרייבט קולקשיון יצא ??
אמרו לי לפני יומיים אבל אני די בטוח שזה יצא לפני
DJ-Energy
אחים שלי
Private Collection 2002 EP
השתחרר כבר
:)

200- 010302 Yahel-Private_Collection-CD-2002-UTE

tracks:
come inside
electro
avalance
step by step
scratch
heart ache
unususal
crystal blue
bomb creator
Helping Man
אני מת גוסס לדיסק הזה אחים שלי

Helping Man
אני מת גוסס לדיסק הזה אחים שלי
Hell_Copter
אני יבדוק לך מחר אחי
יכול להיות שאני יכול להשיג את הדיסק הזה
בדיסק... ואז אני יכול להעביר למחשב
בגללל זה הייתי די בטוח שזה לא יצא לפני יומיים אלא מלפני איזה חודש ככה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement