|
www.basicbeats.net (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| -TAIS- |
| Ah, op die fiets, ik dacht ook al :D Maar zodra jullie de stream echt een weekje continue hebben lopen en jullie een datumpje hebben dat Cor of Martijn een keer komen draaien (of Marco, nog beter :)) dan zal ik met het beloofde artikel komen RV (want ik moet natuurlijk wel iets hebben om over te schrijven :)). |
|
|
| DjRV |
mja heeft nu ook nog geen zin
de website is iig up en de stream is nog wat buggy,tis hier ook gepost met het idee voor die gene die het boeien dat ze de ontwikkelingsfase van BasicBeats beetje meemaken,wie weet wat er in de toekomst gebeurt.... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Idd, m aar we gaan eerst uit onze dak op DD... goed!!
GReeTZ |
|
|
| DjRV |
| jij niet,jij ging niet :D |
|
|
| DjRV |
YEsssssssssssssz!:)
De Stream is weer up,dus veel luister plezier mensen:) :) :) |
|
|
| stampertje |
| Ik zag dat er een aantal mensen tiesto (live in israel) opgenomen hebben. ik zou het ook graag willen horen --> hebben. Kan ik het van die gen(i)e ff downloaden, please!!!!????? |
|
|
| DjRV |
| misschien posten we die set nog op de site,dus hou de site goed in de gaten..... |
|
|
| stampertje |
dat zou helemaal top zijn!!!
Heb je dan ook niet toevallig een mogelijkheid of een manier om een Tiestosolo optreden erop te zetten. Ik was in Now&Wow, hij was echt was superrr!!!
Beter staat ie er gau op!!! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by stampertje
dat zou helemaal top zijn!!!
Heb je dan ook niet toevallig een mogelijkheid of een manier om een Tiestosolo optreden erop te zetten. Ik was in Now&Wow, hij was echt was superrr!!!
Beter staat ie er gau op!!! |
Dj_Tiesto_-_Live_at_La_Rocca_(Solo_Tour)_Belgium-FM-11-17-2001-TWC
4 uur lang, toch wel leuk.
Ik ben bij Tiesto Solo in Kremlin geweest. Nu op nar Dutch Dimension voor zijn 9 hour Royal Set!! |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Dj_Tiesto_-_Live_at_La_Rocca_(Solo_Tour)_Belgium-FM-11-17-2001-TWC
4 uur lang, toch wel leuk.
Ik ben bij Tiesto Solo in Kremlin geweest. Nu op nar Dutch Dimension voor zijn 9 hour Royal Set!! |
Het was 5 uur Petrus misschien mis je iets dan.
En khoop dat die set van Tiesto erop komt heb niet veel meer van de laatste tijd van Tiesto, alleen die set in Belgie je dan |
|
|
| Donna |
| check the sound now,niceeeeeeeeeeee:P |
|
|
| Henkie_henk |
I r have geluisterd naar Dj rv promo cd.. en ben eigenlijk alweer vergeten hoe ik het vond lol..
daarna 2 tiesto sets.. toch wel chilluh dit :p
Handig als je geen muziek bij de hand hebt
Wat anders wil
*heeeeey het wordt alweer licht!*
enneh tis geweuen kewl |
|
|
|
|