|
www.basicbeats.net (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| DjRV |
Ok,Update!!!!!!!!!!!!!!!
punt 1;
De stream server werkt toppie,tnx to tealk, dus de komende tijd veel livesets,hou die dope in de gatuh aight? :D
punt 2;
ik heb vandaag aan de phone gehangen met Dj Cor "Onze" Fijneman en Dj Dazzle en als alles goed verloopt komen deze beide heren op een aparte dag in febuari een livesetje doen.Ook doen we een intervieuwtje,zal er achter aan gaan dat die sectie ASAP werkt,want jullie en alle andere bezoekers van de website mogen de vragen verzinnen.Misschien kunnen we er nog een prijsvraagje aan vast plakken,maar kan hier nog geen zekerheid over zeggen....
punt 3;
we zijn nu dus echt beetje van de grond en we hopen dat jullie er veel van zullen genieten,spread the word:) |
|
|
| DJ_Siesta |
de site is zeekr fff down, xou net fff ferry_0 zz'n pic gaan zien
www.basicbeats.net
die doet nix :rolleyes: |
|
|
| MaRossi |
| He waar is die 'Dj_Tiesto_-_Live_at_La_Rocca_(Solo_Tour)_Belgium-FM-11-17-2001-TWC' te vinden? |
|
|
| DjRV |
pfffffffffffffffff
off met deze triestness..
Marossi:geen flauw idee wie jij bent maar maak ff zelf een thread aan orso.Suggestie voor een titel: Ik ben een lamer die op zoek is naar mp3's:whip: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Het was 5 uur Petrus misschien mis je iets dan.
En khoop dat die set van Tiesto erop komt heb niet veel meer van de laatste tijd van Tiesto, alleen die set in Belgie je dan |
Ach ja, 4 uur 5 uur 1 uur, wat maakt het uit. Ik kan je garanderen dat ik m helemaal heb, goed hè :D
maar je ken m hier downen. TNX to R3my!!!
GReeTZ |
|
|
| MaRossi |
| quote: | Originally posted by DjRV
pfffffffffffffffff
off met deze triestness..
Marossi:geen flauw idee wie jij bent maar maak ff zelf een thread
aan orso.
Klopt nee kun je ook niet weten, ben hier net nieuw op het forum :D, oke niet echt een binnenkomer door meteen zo'n eerste post te posten maarja je moet toch wat :p
Suggestie voor een titel: Ik ben een lamer die op zoek is naar mp3's:whip: |
Neeman ik ben een pubstealer met isdn :rolleyes:......
|
|
|
| Donna |
| Hm so??? That's not impressing:) |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | | Suggestie voor een titel: Ik ben een lamer die op zoek is naar mp3's |
iemand kan toch gewoon een vraag stellen? wees blij dat mensen met vragen naar je toekomen voor die site, is juist een complimentje. |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
iemand kan toch gewoon een vraag stellen? wees blij dat mensen met vragen naar je toekomen voor die site, is juist een complimentje. |
:)....jij bent net een engel :) hihhihi |
|
|
| DjRV |
| quote: | | iemand kan toch gewoon een vraag stellen? wees blij dat mensen met vragen naar je toekomen voor die site, is juist een complimentje. |
Als jij het nou ff goed gelezen had,komt diegene met een request die geen ene f**k met de site te maken heeft en dat vind ik een beetje erg triest. |
|
|
| Teal'k |
RV> volgens mij is het idd nog nooit voorgekomen dat ook maar iemand offtopic begon :)
Sjill m8os :)
IIG, er waren de laatste tijd wat probs met streaming, en na een tijdje proggen hopen we dan toch dat we weer een stap verder in de goede richting zijn gekomen :)
Verder is niet alleen de streaming zelf al ge upgrade, maar zijn we ook bezig met wat meer luistervriendelijke zaken en betere uitstraling natuurlijk, ik kan op dit moment nog niet veel meer kwijt dat dit, maar 'stay tuned' :)
Teal'k - [BB] Music is the Key |
|
|
| Donna |
| Nice beats.......:D |
|
|
|
|