return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Miss Proximus, je bent de zwakste schakel, goodbye
View this Thread in Original format
Blik
sorry maar nu heb je het echt verbuird bij mij, we konden al niet goed met elkaar opschieten maar nu ben je echt te ver gegaan.

lees het allemaal maar hier jongens: http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=30754

zeer triest dit allemaal en zeer triest dat ik uberhaupt deze thread heb moeten maken......:whip: :whip:

dus please, kom gewoon niet meer hier en doe ons een plezier ipv dat je telkens terugkomt en weer iets stoms zegt over ons, want daar help je jezelf echt niet mee

houdoe (en bedankt olé olé)
watchout
Een zeer zielig geval...

Wat komt ze hier doen als ze het hier maar niks vindt.. Ik zie haar probleem niet zo..

KOM GEWOON NIET MEER TERUG ALS HET JE NIET BEVALT!

mijn 2 euro centen..

greetz ---watchout---
Donna
Ach why hier een thread over,haal gewoon weg en ga door met t forum,al dat gedoe.
Maak r niet zo'n punt van,forum word heus niet weggehaalt door zoiets sooo relax dudeeeeee:P
Miss Proximus
hahaha...ik laat me niet de wet voorschrijven door een stelletje nerds die nooit het huis uit komen en alleen maar achter hun computertje weg lopen te rotten :D lol!!
SnuggLe
Dit heb ik ff geknipt uit een andere thread (zie hier http://www.tranceaddict.com/forums/...7958#post324329 & ook nog misschien http://www.tranceaddict.com/forums/...1390#post324323)

quote:
Originally posted by Miss Proximus


ongeveer netzoveel live-sets als interessante mensen :stongue:


Zegt een big met een ontzettende rotkop.
Als we persoonlijk gaan worden wil ik me er ook wel mee gaan bemoeien.
Zit je even het forum af te zeiken waar je ooit begonnen bent. Waar je eerst gewoon normaal kon posten. En nu je omhoog gevallen bent, door om te gaan met wat moderators enzo, en denkt dat je het helemaal bent begin je op ons neer te kijken.
Wij hebben gewoon lots of fun in dit forum, en ik had zin om een onzin-thread te posten, MAG IK? Begint mevrouw meteen moeilijk te doen in een ander forum dat het Holland Forum niets is en maar dichtmoet. Screw you! En als er slechte reacties komen snel zeggen; "Nee geintje man, ik bedoelde het anders." Jeah right, rot op man, ga een ander forum lastigvallen. Als je het hier niets vindt, waarom post je dan nog met je stomme rotkop?
Van dit soort zaken wordt ik nou stront misselijk. Beetje ons uitmaken voor nerds die nooit achter de computer vandaankomen. Think again...

quote:
Originally posted by Miss Proximus
and blik PLEASE!!!!! don't gimme that about an rmf poster.....OH YEAH OFCOURSE...that's why you all agree with him :rolleyes: :rolleyes: playing the innocent boy again???


Leg ook hier maar eens uit wie/wat je hiermee bedoeld. Ik vind het niet echt fijn als je mensen ontzettend zwart zit te maken.

Greetz,
SnuggLe
Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus
hahaha...ik laat me niet de wet voorschrijven door een stelletje nerds die nooit het huis uit komen en alleen maar achter hun computertje weg lopen te rotten :D lol!!


look who's talking, heel jou leven draait om de buitenlandse TA's......:rolleyes: :rolleyes:
Donna
sjee loop je niet zo op te fokken over iemand die zich op feesten bezighoud met spandoeken en handtekeningen van dj's te beggen:P

Have a life and have a goodone;)

Peaceeeee lammetjes:))
Miss Proximus
o jee o jee.......ik had idd moeten zien dat sarcasme erg moeilijk is om te interpreteren zonder de goede intonatie erbij (bedankt sylvana :D)

om nou gelijk te gaan schelden...tja....als je je zo snel tot dat soort dingen verlaagd dan kan ik er nog maar weinig mee. Ik ben blij dat jullie je zo druk maken om een uit de hand gelopen "geintje" (tja....irritaties kunnen hoog oplopen), want dat betekent dat jullie je toch misschien ook enigszins zorgen maken over de toekomst van dit forum....of zie ik dat verkeerd?

en snuggle.....ik snap niet zo goed wat jij uit die zin dacht op te maken...dit is wat ik ermee bedoelde:

meneer blik (hey! die is jouw vriendje moderator!) zei dat het een thread was van een rmf member, dus daarom ongeldig als waargemeende thread ofzo....dus zeg ik "je loopt nu wel te zeuren dat het de thread van een rmf member was...maar waarom zijn jullie het adn allemaal met hem eens???" duidelijk? fijn.

ben een beetje heeeeeeel erg teleurgesteld hoe sommige mensen anderen zo ontzettend verkeerd in kunnen schatten. ik heb jou ontmoet op DV snuggle: een aardige, intelligente en (dacht ik) doordachte jongen. toch lees je iets verkeerd en begin je meteen te schelden....tja.....ik snap dat je je gekwests voelt maar om dat nou zo weer te geven.

op zich is de intentie van die thread precies zo genomen als dat ik het gewilt had.....want ik zou het gewoon heel graag willen dat mensen die zo hard over dit forum zeuren eens na gaan denken wat ZIJ hier dan doen. IK heb het altijd (nou hier niet altijd dan) ontzettend naar me zin gehad en IK ben Swamper dan ook ontzettend dankbaar voor wat ie beschikbaar stelt. Jullie zijn VOOR MIJN GEVOEL alleen maar dankbaar in de engelstalige threads: omdat swamper het anders toch niet kan lezen!!

en dat gezeur over me te goed voelen: WHO CARES....het lijkt misschien zo omdat ik niet altijd met de meute meehobbel zoals de meeste schapen hier....

en kijk s wat voor goeds ik teweeg heb gebracht: Donna is weer actief member! allemaal 3 x hoera!! (jeezz)
o nee sorry...da's sarcastisch dus dat wordt weer verkeerd opgevat....

nou ja.....last but not least.......waarom zou ik gaan teurgkrabbelen als jullie wat tegenwicht geven, als ik al ZO VAAK op dit foum heb duidelijk gemaakt dat het mij geen HOL interesseert of iemand het wel of niet met mij eens is......

een geliefd nederlands TA-er zei tegen me "maar wat wil je nou? hiermee krijg je alleen maar mensen tegen je!!" en mijn antwoord voor jullie allemaal is:

"als ik mensen tegen mij krijg, die nog niet tegen mij waren (dang...wat klinkt dat stom: t is INTERNET), omdat ik eindelijk eens aan de rest van het forum laat weten hoe stom het er hier aan toegaat, en dat zelfs doormiddel van een geintje....dan zijn dat mensen die mij als persoon kennelijk niet kennen en van wie het me dus ook nix uitmaakt hoe ze over mij denken" ik hoop dat ik nu mijn gedachten goed verwoord heb en dat er niet weer allemaal jandoedels zijn die het misinterpreteren!

zo!
Donna
nu klaar dan? *yawnnn*
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Miss Proximus
sylvana


Wies da?


quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik heb jou ontmoet op DV snuggle: een aardige, intelligente en (dacht ik) doordachte jongen. toch lees je iets verkeerd en begin je meteen te schelden....tja.....ik snap dat je je gekwests voelt maar om dat nou zo weer te geven.


Ghehehe, je moet m es meemaken op t forum als ie bezopen is JOOOOOOOODEEENNNNNN


En JA, ik kan alleen onzin uitkramen:D:D:D

Miss Proximus
erg verstandig om altijd onpartijdig enzo te zijn :)

had ik me eerder moeten bedenken :D
Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus

om nou gelijk te gaan schelden...tja....als je je zo snel tot dat soort dingen verlaagd dan kan ik er nog maar weinig mee. Ik ben blij dat jullie je zo druk maken om een uit de hand gelopen "geintje" (tja....irritaties kunnen hoog oplopen), want dat betekent dat jullie je toch misschien ook enigszins zorgen maken over de toekomst van dit forum....of zie ik dat verkeerd?


geintje om het forum wat het meest gebruikt word te sluiten, kan ik de lol niet zo van inzien
quote:
Originally posted by Miss Proximus

en snuggle.....ik snap niet zo goed wat jij uit die zin dacht op te maken...dit is wat ik ermee bedoelde:

meneer blik (hey! die is jouw vriendje moderator!) zei dat het een thread was van een rmf member, dus daarom ongeldig als waargemeende thread ofzo....dus zeg ik "je loopt nu wel te zeuren dat het de thread van een rmf member was...maar waarom zijn jullie het adn allemaal met hem eens???" duidelijk? fijn.zo!


ja, echt iedereen was het er mee eens, er waren al wel 10 mensen die het er op dit moment mee eens waren

quote:
Originally posted by Miss Proximus

op zich is de intentie van die thread precies zo genomen als dat ik het gewilt had.....want ik zou het gewoon heel graag willen dat mensen die zo hard over dit forum zeuren eens na gaan denken wat ZIJ hier dan doen. IK heb het altijd (nou hier niet altijd dan) ontzettend naar me zin gehad en IK ben Swamper dan ook ontzettend dankbaar voor wat ie beschikbaar stelt. Jullie zijn VOOR MIJN GEVOEL alleen maar dankbaar in de engelstalige threads: omdat swamper het anders toch niet kan lezen!!


er zijn zo vaak threads over dat de sfeer ff minder is en dan word het beter, dat is niet alleen in dit forum, maar dat zie je ook in de andere forums (fora whatever). Op het moment dat Snuggle die thread maakte was het ook leuker op IRC, was gewoon een feit, maar dat betekent niet dat dit voor altijd zo zal blijven.

quote:
Originally posted by Miss Proximus

en dat gezeur over me te goed voelen: WHO CARES....het lijkt misschien zo omdat ik niet altijd met de meute meehobbel zoals de meeste schapen hier....


oh ja, ik ben het echt altijd met swamper eens en met de andere buitenlandse TA's, ik heb vaak genoeg grote rellen gehad hier......

quote:
Originally posted by Miss Proximus

een geliefd nederlands TA-er zei tegen me "maar wat wil je nou? hiermee krijg je alleen maar mensen tegen je!!" en mijn antwoord voor jullie allemaal is:

"als ik mensen tegen mij krijg, die nog niet tegen mij waren (dang...wat klinkt dat stom: t is INTERNET), omdat ik eindelijk eens aan de rest van het forum laat weten hoe stom het er hier aan toegaat, en dat zelfs doormiddel van een geintje....dan zijn dat mensen die mij als persoon kennelijk niet kennen en van wie het me dus ook nix uitmaakt hoe ze over mij denken" ik hoop dat ik nu mijn gedachten goed verwoord heb en dat er niet weer allemaal jandoedels zijn die het misinterpreteren!

zo!


Hoera, pleur je nu dan op.......
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement