|
הסצנה חוזרת!
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
כן כן... "ה"תוכנית שמסקרת את חיי הלילה ישראל
כל יום בשעה 2:00-2:20
בונוס ע-נ-ק לציפורי הלילה שבינינו, סוף סוף הורידו את לו-לה-לה :D
למי שלא ער בשעות האלה... לכוון את הווידאו!!! |
|
|
| Hell_Copter |
זה עדיין בערוץ 3??
זאת התכנית שהייתה איזה אחת שראיינת אנשים בדיסקוטקים נכון? |
|
|
| eXeTik |
כןןןן... ונראה לי זה עונה חדשה
אבל אני לא בטוח |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by eXeTik
כן כן... "ה"תוכנית שמסקרת את חיי הלילה ישראל
כל יום בשעה 2:00-2:20
בונוס ע-נ-ק לציפורי הלילה שבינינו, סוף סוף הורידו את לו-לה-לה :D
למי שלא ער בשעות האלה... לכוון את הווידאו!!! |
ראיתי את זה
יום רביעי הם עשו במטרוק
זה בחצור 15 שעה נסיע מפה
אבל זה היה ישן
כי חידשו את המטרוק וזה בברור לא היה החדש |
|
|
| eXeTik |
| אז זה כנראה העונה הישנה... עדיין שווה :) |
|
|
| nesher |
אין לי כבלים
=[
כן כן איך אני יכול לחיות אני יודע
מה לעשות אחרי 10 שנים בלי כבלים מתרגלים |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by eXeTik
כן כן... "ה"תוכנית שמסקרת את חיי הלילה ישראל
כל יום בשעה 2:00-2:20
בונוס ע-נ-ק לציפורי הלילה שבינינו, סוף סוף הורידו את לו-לה-לה :D
למי שלא ער בשעות האלה... לכוון את הווידאו!!! |
זה לא כל כך טוב כי זאת העונה הישנה מה שבאמת טוב
Mזה ביפי
לבעלי ממיר דיגטלי ושיש להם את הערוץ ביפ! יום חמישי ב12:10 בלילה
לפתוח את הטלויזיה תוכנית שמראים בה לייב סטים של מלא
די ג'יאים ווי ג'אים
וכל מה שאתם לא רוצים קליפים ראיונות עם די ג'אים....
תוכנית נחמדה לאללה ראיתי שם סטים של אלה גוטמן ואסטרל פרוג'קשן ועוד של מלא..... |
|
|
| Dj-2TaLL |
סבבה...
רק שני לא ער בשעות האלה והוידיו מקליט בלי קול....
:( |
|
|
| nesher |
ראיתי אותה פעם אחת אצל סבתא שלי
אחלה תוכנית
היה סט של אינפקטד מאשרום
היה נחמד
דאך אגב אל תתבאסו עם הפסדתם יום אחד תוכנית למה יש אותה תוכנית שלוש או יותר פעמים בשבוע
זה עצבן אותי רצח
אבל זה מה יש |
|
|
| DJ-Energy |
יש לי ממיר אין לי ביפ
:( |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
יש לי ממיר אין לי ביפ
:( |
יש לי גם ממיר דיגיטלי
בדיוק כמו שאמרתי לך אתמול איתן
אבא שלי שכח להכניס את ביפ לחבילת ערוצים
אבל יהיה טוב
אני סומך עליך שתודיע לי על דברים טובים
:) |
|
|
| eXeTik |
דווקא ממש לא אהבתי את התוכנית הזאת בביפ..... סטים פסיכודליים כאלה, ממש תת רמה.
וראיתי את זה כמה פעמים- ממש התבאסתי
:( |
|
|
|
|