|
[11-12-2005] Trance Classics - Happy Dayzz, Culemborg (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Laten we het zo bekijken. Jij zit op het niveau Von Smallhausen, ik op Flick's |
|
|
| jp |
| Laten we het zo bekijken. Jij zit op het niveau Von Smallhausen, ik op Flick's |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Laten we het zo bekijken. Jij zit op het niveau Von Smallhausen, ik op Flick's |
jammer dat Flick's plannetjes nooit lukten. :p Van Smallhausen bezit onbekende slimme trucken, hij werdt alleen onderdrukt door de prutser Flick. Als von Smallhausen ana de macht was liepen wie vandaagderdag nog allemaal in SS uniform. :o Het ideale reich! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
You stupid women |
You silly old bet! |
|
|
| Cobra Commander |
| Wooooooo Marcel Woods :D |
|
|
| jp |
Bij deze de bevestiging. J.P +1 op de lijst van Club Dejavu
van 11-12-06.
Ben je er klaar voor San? :D |
|
|
| ZZandirt |
yeah man!!
let the hunt commence!!!!
goed geregeld JP.
we gaan er een gezellig dagje van maken.. |
|
|
| New Wave |
| Volgende keer wil ik mee heur jongens! Mijn grootste droom is nog altijd om eens flink met een 40 jarige slut te zoenen. :o |
|
|
| ZZandirt |
huisregels:
ONGEWENSTE INTIMITEITEN
10. Ongewenste intimiteiten worden niet getolereerd.
Bij het constatering hiervan word u direct uit het pand verwijderd .. |
|
|
| ZZandirt |
GELUIDSNIVEAU
17. In diverse zalen in ons bedrijf wordt meer dan 85 DB(a) aan geluid geproduceerd. Ons bedrijf aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor nadelige gevolgen die hierdoor wellicht op kunnen treden aan uw gehoor. Het verblijf in deze zalen geschiedt derhalve geheel op uw eigen risico. (Naar eigen keuze toe te voegen: geef uw oren tijdig rust door af en toe een rustige ruimte op te zoeken. Gehoorbeschermers zijn verkrijgbaar bij de garderobe voor 2,50 euro.
het wordt al leuker...:D |
|
|
| jp |
| Iemand mee naar Jean op 24 december? |
|
|
|
|