|
[11-12-2005] Trance Classics - Happy Dayzz, Culemborg (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| jp |
Wat een superfeestje :wtf:
Ik laat het review gedeelte aan Zzandirt over maar laat ik het kort samenvatten:
-leuke tent, gezellig druk
-Ouder partyminded publiek, maar ook wat 'jonkies'
-Verschrikkelijk mooie vrouwen (en mannen ook :p)
-Weinig classics gehoord maar wel funky techtrance (Marcel Woods)
-Snelle bediening, schone toiletten etc etc
-Iedereen super vrolijk
Dit gaan we zeker vaker doen :toocool: |
|
|
| ZZandirt |
ik kan alleen maar onderschrijven wat jp hierboven al zei.
toch wel een beetje raar, zo zondagmiddag.. om 6 uur met jp afgesproken in utrecht en doorgeknald naar culemborg.
18.45 entree.. geen rijen bij de jassen enzo. zeer professioneel personeel bij de deur (lang geleden dat ik zo grondig ben gefouilleerd (lees: volgens het boekje.... dan merk je toch dat mensen daar daadwerkelijk een opleiding voor hebben gevolgd. (prettig idee). is me in nederland al in geen jaren overkomen.
eenmaal binnen effe rondgestruind. biertje happen etc. acclimatiseren. (je komt tenslotte tòch nuchter binnen om 19.00)
2 zaaltjes..: 1 house achtige en 1 tranceclassics. en het publiek: in één woord geweldig.
ondanks bovengenoemde stijlen, toch wel erg veel techy-achtige muziek gehoord. (*lekkerlekker) vooral in de housezaal. wel een erg irritante mc (2 zelfs..) in die zaal. de andere zaal was toch wel meer trancy, hoewel ik verdomd weing "classics" heb gehoord... (pvd marco v, jean, en dat was het wel.)
en het publiek: in een woord. GOED!!
varierend van een jaar of 20 tot een jaar of vijftig. gemiddeld een jaar of 30 denk ik. en inderdaad: allemaal gewoon lekker PARTYMINDED!!! (persoonlijk heb ik geen breezersletje gezien). lekker aangekleed over het algemeen en erg aardig (lees: daar kan je nog een normaal gesprek mee voeren.) verrassend veel mooie mensen. (inderdaad: mannen èn vrouwen) die allemaal maar èèn ding schenen te willen: een leuke avond!!!! en dat is gelukt.
verder was er nog een soort tussenzaaltje met banken en een bar en een snackbar (inclusief een snackmuur!!) waar verder geen muziek gedraaid werd. ideaal dus voor de mensen die af en toe nog wel eens lekker onderuit willen hangen met een jointje. (muziek plenty uit andere zaaltjes)
kortom:
leuk partyminded publiek. (en dat zie je niet vaak meer, echt een feestsfeer)
goed, professioneel personeel. erg aardig ook. nooit langer dna 30 sec. op de bediening hoeven wachten.
muziek ok. niet briljant, maar zeker voldoende. geluid aardig. mc irritant
heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel mooie aardige lieve mensen. mannen en vrouwen. weing dope gezien. weinig dopey's ook trouwens)
zeker vaker. leuke zondagavondbesteding. erg gezellig.
ok jp kommaarop met die pics. :D |
|
|
| jp |
Het zijn er 288 en resizen zal wel effe duren...
Denk dat het inderdaad 180 pics worden :) |
|
|
| jp |

Klein kontje

Vrolijke milf

Geil-in-de-camera-kijk

Marcel Woods enjoying them bitches

Aardige mensjes

Ultra coole techno dude

Ouwe spacert

Erg leuke barmeisjes

Nice legs

Effe bijten dan maar

Da buttz0r |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Klein kontje & Da buttz0r |
              
Count me in next time! |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by New Wave
              
Count me in next time! |
Dat dachten we al :D
Nog wat random materiaal:

Zebramilf

Jong grut

Lekker huppelen

Milfhugging

Uit je dak happy woei

Schaars gekleed jong en lief hertje

Bescheiden kontje

Pak 'm maar vast |
|
|
| New Wave |
| Wanneer is de volgende? Als mijn nek niet goed is ga ik wel zonder nek naar een feest.:whip: |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp

Ultra coole techno dude
|
waarom brand zijn glazen bol niet....?? |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by New Wave
Wanneer is de volgende? Als mijn nek niet goed is ga ik wel zonder nek naar een feest.:whip: |
bedoel je erotisch of gewoon.???
jij klein jong kaal batsje.... jij moet echt wel de vrouwen van je afslaan. op eigen risico mee hoor, jp en ik trekken je niet uit de stront. |
|
|
| jp |
08-12 Club DejaVu White & Light
Trance Classics
Bas & Ram
G-Spott
JP
Melvin Warning
Mike S
Yves Deruyter
House Classics 2
Bruze
Ron Stuts
Ronald Molendijk
Maar op zich lijkt me zaterdags ook wel eens leuk :) |
|
|
| ahp2002 |
| alsjeblieft jongens :nervous: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by ahp2002
alsjeblieft jongens :nervous: |
Het gaat om het totaalpakket en dat is meer dan prima in orde :o |
|
|
|
|