|
נגן אמפי3
|
View this Thread in Original format
| Segev |
אוקי אני כבר כמה ימים בהתלבטויות איזה נגן שווה לי לקנות כי אני מתגייס יום ראשון ואני כל פעם צריך לעבור נסיעות ברכבת ככה שהיה לי זמן להשתעמם..
אז היום גדל לי התקציב ל 1200 שקל פחות או יותר והכי טוב שמצאתי זה
Creative® JukeBox™ ZEN MP3 Player 30GB
ואני חייב לציין שאני לא ממש מבין בזה..
אז עם למישהו יש המלצה טובה אפילו עם זה 100 שקל יותר אפשר להסתדר..
וגם יש לי עד יום שישי להחליט אז אני מפחד לעשות טעויות כי אני לחוץ עם זמן קיצר אני זקוק לעזרה :rolleyes: |
|
|
| Segev |
| למה שאני לא יקנה בעוד 100 שקל 25 גיגה יותר? |
|
|
| DjNumShum |
לאא אל תקנה את הקריאטיב הזה.. הוא ממש ישן והוא לא טוב מה גם שליום למכשירים יש הרבה יותר אופציות וגם הם הרבה יותר עמידים
ההארד דיסק לא משהו בקריאטיב הזה.. הוא ממש ישן..
בתקציב שלך הייתי הולך על rio karma
אני חושב שהוא בתקציב
ואם אתה רוצה טיפה להוסיף אבל לקבל את הטוב ביותר לך על
iriver h320 |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
לאא אל תקנה את הקריאטיב הזה.. הוא ממש ישן והוא לא טוב מה גם שליום למכשירים יש הרבה יותר אופציות וגם הם הרבה יותר עמידים
ההארד דיסק לא משהו בקריאטיב הזה.. הוא ממש ישן..
בתקציב שלך הייתי הולך על rio karma
אני חושב שהוא בתקציב
ואם אתה רוצה טיפה להוסיף אבל לקבל את הטוב ביותר לך על
iriver h320 |
יש לי את האייריבר ולא נותר לי אלא לחזק
מכשיר שהוא פשוט פינוק
כבר חצי שנה שאני נהנה ממנו
ודרך אגב...אדון יקר אתה מהותיקים פה ואני ישמח לראות אותך כותב יותר...תאמין לי שכל משיש לו פה כבר תקופה ארוכה מתמלא באיזה סוג בלתי מוסבר של שמחה פנימית כשהוא רואה אחד מותיקי השבט כותבים פה שוב |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
יש לי את האייריבר ולא נותר לי אלא לחזק
מכשיר שהוא פשוט פינוק
כבר חצי שנה שאני נהנה ממנו
ודרך אגב...אדון יקר אתה מהותיקים פה ואני ישמח לראות אותך כותב יותר...תאמין לי שכל משיש לו פה כבר תקופה ארוכה מתמלא באיזה סוג בלתי מוסבר של שמחה פנימית כשהוא רואה אחד מותיקי השבט כותבים פה שוב |
אני קורא פה דיי הרבה אבל לא מגיב כמעט.
דיי התנתקתי מהמוסיקה וגם מהאנשים אז אני לא מרגיש כלכך שייך..
אבל ששואלים על נושא שאני מבין בו אני מוכרח להגיב :) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
אני קורא פה דיי הרבה אבל לא מגיב כמעט.
דיי התנתקתי מהמוסיקה וגם מהאנשים אז אני לא מרגיש כלכך שייך..
אבל ששואלים על נושא שאני מבין בו אני מוכרח להגיב :) |
טוב תמשיך לצוץ מפעם לפעם ואם אפשר לדעת באיזה נושאים אתה מבין כדי לדעת על מה לדבר כשבא לנו שתצוץ ;) (או אולי כדי להחזיר אותך לעניינים פה בלי שתשים לב) |
|
|
| Rising |
למה אתה צריך כ"כ הרבה גי'גה?
תמיד תוכל למחוק ולהחליף ..
בכל מקרה הייתי מציע לך ללכת על משהו שמראה גם סרטי וידאו.. תחכה אפילו חודש חודשיים.. שתכנס קצת משכורת צבאית.. כי בסכום כזה אפשר גם להביא דברים כאלה. |
|
|
| Segev |
נכון שאפשר להחליף אני פשוט חושב שעם אני מוציא הרבה כסף אז לפחות אני יקבל תמורה גדולה על זה...
איריבר הזה ניראה לי ענקי ולא ניראה לי ששווה להוציא עליו 1600 שקל...
איך זה למשל?
http://www.g-tech.co.il/Product.asp...at2ID=0&aff=Zap
וחוץ מזה שאין לי בעיה לקנות בתשלומים ואז אני יקבל את המשכורת הצבאית שבקורס היא 1200 שקל לחודש אז זה סבבה... |
|
|
| coby |
| מה עם איי פוד ראיתי כמה אנשים עם זה, נראה איכותי |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Segev
נכון שאפשר להחליף אני פשוט חושב שעם אני מוציא הרבה כסף אז לפחות אני יקבל תמורה גדולה על זה...
איריבר הזה ניראה לי ענקי ולא ניראה לי ששווה להוציא עליו 1600 שקל...
איך זה למשל?
http://www.g-tech.co.il/Product.asp...at2ID=0&aff=Zap
וחוץ מזה שאין לי בעיה לקנות בתשלומים ואז אני יקבל את המשכורת הצבאית שבקורס היא 1200 שקל לחודש אז זה סבבה... |
כמו שאמרתי לך אחי עם כזה סכום עדיף להשקיע במשהו שמראה גם סרטי וידאו... וכמובן עם עניין התשלומים ועוד המשכורת מהצבא היא מכובדת ביותר במסלול שלך אז תשקיע עוד 500 שקל ככה ותוכל להנות מהכל ביחד.
כי יקרה לך מה שקורה לרובנו.. קדמת הטכנולוגיה תגרום לך להתחרט על שקנית אחד בלי ..
http://www.bigbox.co.il/homepage.aspx?FolderID=540&ProductID=2595&VariantID=2596
או
http://www.bigbox.co.il/homepage.aspx?FolderID=540&ProductID=2599&VariantID=2600
וזה בכלל מטורף... מראה סרטי דיויד באורך מלא..
http://www.bigbox.co.il/homepage.aspx?FolderID=540&ProductID=2296&VariantID=2399 |
|
|
| Segev |
| quote: | Originally posted by coby
מה עם איי פוד ראיתי כמה אנשים עם זה, נראה איכותי |
כן גם אני ראיתי כמה אנשים עם זה..
אבל המחיר שלו ממש יקר יחסית למה שהוא מציעה..
http://www.mono1.co.il/Product.asp?Pid=9932000511&Cat2Cat1ID=63&Cat2ID=241&aff=Zap#
ניראה לי שאני הולך על זה..
המחיר שלו הוא בדיוק התקציב שלי ו5 גיגה מספיק לי.. |
|
|
|
|