|
Lage et TA nettradio show?
|
View this Thread in Original format
| DJ AL-X |
ja!! Hadde ikke det vært kult?
I så fall kunne det vært tøft å samle masse TA DJ's til til et show der alle spilte f.eks en time hver via nettradio, uansett spillestil.
Men er avhengig av at det er hvertfall 5 DJ's som har lyst i første omgang
Ka dykk tru??
---------------
Har du aldri satt opp en audiostream hjemmefra, råder jeg deg til å skaffe shoutcast plugin til winamp
Shoutcast plugin til winamp HER
Shoutcast server HER
Er veldig lett når man først har satt alle instillinger riktig.. bare les readme eller kontakt meg for en easy setup. |
|
|
| DJ_Audun |
Mener du kun norske ta's eller hele ta?
Jeg har for treg upload til å kunne være med uansett. |
|
|
| DJ AL-X |
Norske hadde vært fint ja =)
Hvor stor upload har du da? |
|
|
| Mindbreezer |
| Kunne blitt med jeg :D |
|
|
| DJ AL-X |
good good :D
Tenker det blir en hverdag folk flest er hjemme, slik at mange kan tune inn. kunne kanskje blitt en kul event noen ganger i månenden |
|
|
| DJ_Audun |
| Laster opp med ca. 38kbps Alex. Jeg syntes dette er en god ide, hadde vært kult om det ble gjennomført! |
|
|
| Inline |
Hva med Podcast for dere som ikke har bra nok linje? Der spiller du inn og publiserer etterpå, ettersom jeg har forstått.
Jeg er ingen DJ, men kunne tenkt meg å høre på dere andre. |
|
|
| DJ_Audun |
| Jeg er klar for dette jeg, men da kan jeg ikke spille live. Det er vel ikke et stort problem? |
|
|
| DJ AL-X |
| Er fult mulig å spille inn mixen først, og så få radio-hosten til å laste den ned og spille den på showet.. YouSendIt.com funker fint til det. Men er jo litt mer gøy når det er live =) |
|
|
| djnemesis |
Jeg er lett med!
Har allerede en god del ferdige sett liggende, men kunne og tenkt meg å mixe live. Har en kammerat som jeg veit også er med.
Bra insj! |
|
|
| noonboy |
Jeg har ikke muligheten til å spille live, men ellers kan jeg godt gjøre et par mikksteip's :)
Heller ingen god webdesigner, men programmering begynner jeg å kunne. Si i fra hvis det trengs! |
|
|
| DJ AL-X |
| cool. da begynner det å ligne på noe. noen her med konge upload? Vi trenger det hvis mange skal høre på.. |
|
|
|
|