return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
System F vs Armin Van Buuren - Trance Match
View this Thread in Original format
Hell_Copter
איזה דיסק קטלני!!!
הורדתי אותו אתמול
פשוט חבל על הזמן...
לכל האלה עם החיבור המהיר שיקח להם 10 דקות להוריד את זה אני ממליץ להוריד
לי לקח כמה שעות טובות
אבל אני לא מצטער... פשוט דיסק מצוין!!!!!!
המיקסוס אדיר לפי דעתי
arik
אל תדאג אחי לא נפסיד דיסק של שני תותחים כאלה
באיחוד שהם ביחד:)
אבל תודה על הידיעה
ואם אתה יכול לשים טרקליסט יהיה סבבה
Hell_Copter
הנה הטראקליסט של הדיסק המצויין הזה:

1. Armin van Buuren - Welcome To The TranceMatch (Intro)
2. Major League - Wonder Where You Are (Vocal Mix)
3. Rising Star - Touch Me ("Open Your Arms" - Vocal Mix)
4. Vincent de Moor - Orion City (Moonman's Drift Mix)
5. Ayumi Hamasaki - Whatever (Ferry 'System F' Corsten Dub Mix)
6. Gouryella - Walhalla (Vocal Extended Mix)
7. Trance Induction - E.T. Welcome Song '99 (Ferry Corsten Remix)
8. Denzil & Dwayne - Force Of Habit (Armin van Buuren's Rising Star Mix)
9. Veracocha - Carte Blanche
10. Vincent de Moor - Shamu (Armin van Buuren Remix)
11. Airscape - L'Esperanza (Armin van Buuren's Rising Star Mix)
12. DJ Tiesto & Armin van Buuren pres. Alibi - Eternity (TranceMatch Mix)
13. System F - Out Of The Blue
14. Gouryella - Gouryella (Armin van Buuren Remix)
15. Armin van Buuren - Communication

תהנו להוריד
ואני רוצה לשמוע תגובות
:)
DJ-Energy
נראה טראק ליסט קטלנית ביותר אחי
;)

אפליפטינג כל הדרך
אני יחפש את זה
תודה גבר
MoSH_MaN
לא נראה לי משהו מיוחד

הכל אותו
AVB
style

....
arik
נשמע פצצות יש שם שני טרקים שעוד לא שמעתי
תודה על הטרקליסט
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
לא נראה לי משהו מיוחד

הכל אותו
AVB
style

....


שזה דבר די טוב מבחינתי
למה אני אוהב את
AVB
שמע מוש...
יקח לך רבע שעה להוריד את זה... מה יש לך להפסיד
תנסה לשמוע אותו ותראה
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter


שזה דבר די טוב מבחינתי
למה אני אוהב את
AVB
שמע מוש...
יקח לך רבע שעה להוריד את זה... מה יש לך להפסיד
תנסה לשמוע אותו ותראה


מאיפה ?
MoSH_MaN
אין לי מושג מאיפה...
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אין לי מושג מאיפה...


הפנתי את זה להליקופטר מגיהנום

Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook


הפנתי את זה להליקופטר מגיהנום


למה מגהנום!?

נראה לי שאתה יכול להוריד את זה מאודיו גלאקסי
אני די בטוח שיש את זה שם
TranceGiant
To tell the truth..I'm not too fond of this disc. I downloaded it two weeks ago, and what can I say...Just not thaaat good. But it's probably because of the fact that I've heared the songs on that disco over and over so I got sick of them, on the other hand that disco is a bit TOO uplifting, makes u tired after a while.
What i could recommend every1 to download is armin van buuren's "Boundaries of Imagination" and 2nd disco of his AvB 003 "In motion" double album. simply fantastic
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement