|
Trance Energy2006 Lineup (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Kimito |
| quote: | Originally posted by Mindbreezer
Heh, det var nettopp det Marco V, Yoji og Armin gjorde på Sensation White i år. Litt trist egentlig... |
Ehhhhh ???????????
Mistenker at du er ute å sykler nå...lol:) |
|
|
| Mindbreezer |
| lol...det er sant..det eneste de gjorde var å headbange..(bevis: livestream :p ) |
|
|
| Kimito |
| Nei...fortsatt ikke med på den :rolleyes: |
|
|
| Mindbreezer |
| Ok..du får spørre Armin selv da :p |
|
|
| Mindbreezer |
| hehe..anyway...skal høre på settet ditt på intuition show om en snau time :D |
|
|
| dj2001 |
| gud veit hva en eller annen random dj har funnet på på en ungdumsklubb, men ikke faen om armin, marco v eller noen andre respekterte djs spiller et forhåndsinnspilt sett på en så stort event. eneste jeg kan tenke meg er at tracklisten var forhåndsbestemt pga de må skaffe linsenser osv når en live mix skal bli gitt ut som en offisiell utgivelse, og at du misforsto dette. men for all del, om du fortsatt står på ditt, kom med et slags bevis da, hadde vært veldig interessant;) |
|
|
| euphoria_ibiza |
| quote: | Originally posted by Mindbreezer
hehe..anyway...skal høre på settet ditt på intuition show om en snau time :D |
kimito @ leverte varene i dag :D
intuition 2 hour [kimito lopez]
1. Tiësto - UR (Junkie XL Air Guitar Remix) [Magik Muzik]
2. Cassino & Laben - Leaving Panic Behind [Babylon]
3. Luminary - Amsterdam (Smith & Pledger Remix) [Anjunabeats]
4. Kamaya Painters - Cryptomnesia [Blackhole]
5. Octagen & M.I.D.O.R. - Flyback [Galactive]
6. Unknown - Unknown [CD-R]
7. Sunny Lax - P.U.M.A [Anjunabeats]
8. Phynn - Tempest [ITWT]
9. Ronski Speed with Stoneface & Terminal - Incognition [Euphonic] |
|
|
| Kimito |
| Shanks Richardooooooo :) |
|
|
| Mindbreezer |
| quote: | Originally posted by dj2001
kom med et slags bevis da, hadde vært veldig interessant;) |
Skal prøve å mekke en video sample...stay tuned :) |
|
|
| Locazor |
Heh...sporet greit av subject :P
Men var iallefall på Trance Energy 2005, og det var rimelig konge. Må si det slår både Innercity og Sensation. Billetter og hotell til årets er hvertfall allerede bestilt :D |
|
|
|
|