return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: 1 [2] 3 
Trance Energy2006 Lineup (pg. 2)
View this Thread in Original format
Kimito
quote:
Originally posted by Mindbreezer
Heh, det var nettopp det Marco V, Yoji og Armin gjorde på Sensation White i år. Litt trist egentlig...


Ehhhhh ???????????

Mistenker at du er ute å sykler nå...lol:)
Mindbreezer
lol...det er sant..det eneste de gjorde var å headbange..(bevis: livestream :p )
Kimito
Nei...fortsatt ikke med på den :rolleyes:
Mindbreezer
Ok..du får spørre Armin selv da :p
Kimito
Wtf...lol
Mindbreezer
hehe..anyway...skal høre på settet ditt på intuition show om en snau time :D
Kimito
Right on :)
dj2001
gud veit hva en eller annen random dj har funnet på på en ungdumsklubb, men ikke faen om armin, marco v eller noen andre respekterte djs spiller et forhåndsinnspilt sett på en så stort event. eneste jeg kan tenke meg er at tracklisten var forhåndsbestemt pga de må skaffe linsenser osv når en live mix skal bli gitt ut som en offisiell utgivelse, og at du misforsto dette. men for all del, om du fortsatt står på ditt, kom med et slags bevis da, hadde vært veldig interessant;)
euphoria_ibiza
quote:
Originally posted by Mindbreezer
hehe..anyway...skal høre på settet ditt på intuition show om en snau time :D


kimito @ leverte varene i dag :D

intuition 2 hour [kimito lopez]

1. Tiësto - UR (Junkie XL Air Guitar Remix) [Magik Muzik]
2. Cassino & Laben - Leaving Panic Behind [Babylon]
3. Luminary - Amsterdam (Smith & Pledger Remix) [Anjunabeats]
4. Kamaya Painters - Cryptomnesia [Blackhole]
5. Octagen & M.I.D.O.R. - Flyback [Galactive]
6. Unknown - Unknown [CD-R]
7. Sunny Lax - P.U.M.A [Anjunabeats]
8. Phynn - Tempest [ITWT]
9. Ronski Speed with Stoneface & Terminal - Incognition [Euphonic]
Kimito
Shanks Richardooooooo :)

Mindbreezer
quote:
Originally posted by dj2001
kom med et slags bevis da, hadde vært veldig interessant;)

Skal prøve å mekke en video sample...stay tuned :)
Locazor
Heh...sporet greit av subject :P

Men var iallefall på Trance Energy 2005, og det var rimelig konge. Må si det slår både Innercity og Sensation. Billetter og hotell til årets er hvertfall allerede bestilt :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement