return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: [1] 2 3 
Trance Energy2006 Lineup
View this Thread in Original format
freeloop
MAINSTAGE
Armin van Buuren
Ernesto vs Bastian
Mark Norman vs Cor Fijneman
Push LIVE
Johan Gielen
Marcel Woods
Above & Beyond
Ronald van Gelderen
Scot Project

ARMADA STAGE
Matthew Dekay
Perry O'Neil
M.I.K.E.
Markus Schulz
Remy vs Roland Klinkenberg vs Armin LIVE
Special guest: Judge Jules

MADHOUSE STAGE
DJ Jean
Tiddy
4 Strings
Spider
Randy Katana


Noen andre som skal dit?
OxyAction
Har ikke tenkt på det før nå, men etter den lineup'en tror jeg kanskje det ja!:)
euphoria_ibiza
kjøper billett tomorrow :D
moore
Så ikke så gæærnt ut i utgangspunktet.
euphoria_ibiza
bra nyhet folkens ;)

scot project [mainstage]
Trancie
Hei

Nordmann som bor i Nederland, tenkte jeg skulle si hei hei

Er det mange av dere som kommer nedover? Dette partiet er stort, jeg var på mitt første i 2002 - beste innendørs party etter Sensation Black!!

Hvordan er det i Norge for tiden? Det er vel ikke så mange klubber og parties lenger nå?
iskrem
quote:
Originally posted by Trancie
Hvordan er det i Norge for tiden? Det er vel ikke så mange klubber og parties lenger nå?

Det eksisterer nesten ikke noe for oss "yngre (16-18)", men er litt ihvertfall for de eldre som jeg har fått med meg ..
Lil-H
oi, når i 2006 er dette?
virker jo meget interessant også!!


kanskje jeg får legge ferien om dit en gang *hmm*
noonboy
Har lenge lurt på en ting. Når arrangører fører opp enkelte navn med et "LIVE" til slutt, betyr det faktisk at de spiller LIVE? Eller betyr det at bare dj-settet spilles LIVE og at alle som ikke føres opp LIVE har FORHÅNDSINNSPILTE sett og de bare står der og DIGGER? Det hadde vært tøft, forresten.

Stemmer nok det, jeg har ikke vært på noe særlig med store fester før (eller "parties", om det låter bedre).
Mindbreezer
quote:
Originally posted by Lil-H
oi, når i 2006 er dette?

Det er i februar.

dj2001
quote:
Originally posted by noonboy
Har lenge lurt på en ting. Når arrangører fører opp enkelte navn med et "LIVE" til slutt, betyr det faktisk at de spiller LIVE? Eller betyr det at bare dj-settet spilles LIVE og at alle som ikke føres opp LIVE har FORHÅNDSINNSPILTE sett og de bare står der og DIGGER? Det hadde vært tøft, forresten.

Stemmer nok det, jeg har ikke vært på noe særlig med store fester før (eller "parties", om det låter bedre).


Når en artist har en live act betyr det at de fremfører sine egne sanger der og da. Og hadde DJs spilt av forhåndsinnspilte sett på et event, så hadde hele poenget vært borte. Det handler om å lese publikum når man bygger opp et sett, ikke bare spille kule låter;)
Mindbreezer
quote:
Originally posted by dj2001
Og hadde DJs spilt av forhåndsinnspilte sett på et event, så hadde hele poenget vært borte.

Heh, det var nettopp det Marco V, Yoji og Armin gjorde på Sensation White i år. Litt trist egentlig...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement