|
Wat heb jij allemaal gestolen?
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Biecht maar op, misschien is er dan toch nog een plekje in de hemel :p |
|
|
| New Wave |
| Lego, kaugom, kwartjes, van die Garbish nogiets kaarten van vroeger :p 25 cent bij pakkie kaugom. |
|
|
| Mindphaser |
ooit een keer ruzie gehad met een vervelende directeur van zo'n buurt supermarkt die dacht dat ie alles was.
liep me overal achterna alsof ik een crimineel was... ik moest en zal een mandje pakken.... naja uiteindelijk heb ik me overgegeven :tongue2
geen idee meer wat.. zullen wel een paar stroopwafels geweest zijn ofzo :thepirate :eek: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Muppy
Condooms:D |
Waar heb je die nou voor nodig :conf: |
|
|
| DJ_Siesta |
utp stekkertjes van school :) heel erg makkelijk...
:tongue3 |
|
|
| jp |
| Vooral verkeersborden stelen is een leuke hobby |
|
|
| New Wave |
Tim a.k.a. Steeksleutel 13.
Zo werdt ik vroeger op de padvinderij genoemd. :p |
|
|
| jp |
Oh was je er zo eentje  |
|
|
| New Wave |
| Ik heb daar meer bier gezopen dan jij in je hele leven zult doen kerel. 3,5 jaar geleden had ik je gebattled met bierdrinken! Enige wat we daar deden :p |
|
|
| jp |
| Ik ben niet zo van het bier, schat |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Ik ben niet zo van het bier, schat |
HEUMEU! |
|
|
|
|