return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Wat heb jij allemaal gestolen?
View this Thread in Original format
jp
Biecht maar op, misschien is er dan toch nog een plekje in de hemel :p
New Wave
Lego, kaugom, kwartjes, van die Garbish nogiets kaarten van vroeger :p 25 cent bij pakkie kaugom.
Muppy
Condooms:D
Mindphaser
ooit een keer ruzie gehad met een vervelende directeur van zo'n buurt supermarkt die dacht dat ie alles was.
liep me overal achterna alsof ik een crimineel was... ik moest en zal een mandje pakken.... naja uiteindelijk heb ik me overgegeven :tongue2
geen idee meer wat.. zullen wel een paar stroopwafels geweest zijn ofzo :thepirate :eek:
jp
quote:
Originally posted by Muppy
Condooms:D


Waar heb je die nou voor nodig :conf:
DJ_Siesta
utp stekkertjes van school :) heel erg makkelijk...
:tongue3
jp
Vooral verkeersborden stelen is een leuke hobby
New Wave
Tim a.k.a. Steeksleutel 13.
Zo werdt ik vroeger op de padvinderij genoemd. :p
jp
Oh was je er zo eentje
New Wave
Ik heb daar meer bier gezopen dan jij in je hele leven zult doen kerel. 3,5 jaar geleden had ik je gebattled met bierdrinken! Enige wat we daar deden :p

jp
Ik ben niet zo van het bier, schat
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Ik ben niet zo van het bier, schat


HEUMEU!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement