|
מיקסר + מחשב + פטיפון ???
|
View this Thread in Original format
| s0undw4v3 |
שלום לכם :D
רציתי לשאול - מישהו יודע איך מחברים מחשב למיקסר ? יענו שהמחשב יהיה מחובר לערוץ אחד במיקסר.
לאיפה אני מחבר את הכבל מהמיקסר לכרטיס קול? יענו לאיזה כניסה בכרטיס קול.
אני יכול לחבר אותו לאוזניות אבל אז אין איזון בווליום והאקוולייזר דפוק... מישהו יודע לאיפה אני מחבר את המיקסר ואיך אני נגיד שם טראק בווינאמפ ושאני אשמע אותו במיקסר?
(הווינאמפ משמיע ל-
WAVE
שזה האוזניות...)
תודה !! |
|
|
| Agent-Fire |
אתה מחבר את זה עם קבל שבצד אחד שלו יש סטריאו רגיל, כמו של אוזניות, ובצד השני חיבור כמו שאיתו אתה מחבר את הפטיפון למיקסר
זה לא בעיה להשיג קבל כזה... |
|
|
| s0undw4v3 |
לא התכוונתי לכבל
כבל יש לי!
התכוונתי ל- לאיזה כניסה של הכרטיס קול אתה מחבר את הכבל!
:D |
|
|
| Agent-Fire |
אההה אוקי
אז אתה מחבר את הקבל ליציאה של הסאונד... לאן שאתה מחבר את הרמקולים של המחשב ותצד השני למיקסר
כמה יציאות יש כבר בכרטיס קול? 3
אחד כניסה למיקרופון
אחד כניסה ללין אין
ואחד יציאה
Line out |
|
|
| Dj Moriano |
שמע אחי אני לא מבין את השאלות שלך בכלל....
אתה מוכן להסביר את עצמך??? |
|
|
| s0undw4v3 |
אני רוצה לחבר את המחשב לערוץ במיקסר שלי.
לאיפה אני מחבר את הכבל ?
בכרטיס קול שלי יש לי חיבור למיקרופון, אוזניות/רמקולים, ליין אין, ליין אאוט ודיגיטלי. |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
אני רוצה לחבר את המחשב לערוץ במיקסר שלי.
לאיפה אני מחבר את הכבל ?
בכרטיס קול שלי יש לי חיבור למיקרופון, אוזניות/רמקולים, ליין אין, ליין אאוט ודיגיטלי. |
את הצד של הכבל שאתה רוצה לחבר למיקסר אתה מחבר ל
LINE IN
ואת הצד השני אתה מחבר או ל
LINE OUT
או לרמקולים/אוזניות תלוי מה שאתה רוצה |
|
|
| Dj-2TaLL |
אתה צריך לחבר ככה:
(הכי ויזואלי שאפשר...)
{מחשב}-------------------------(מיקסר)
(Ch1/2/3)---------------------(line out)
יש שאלות נוספות?
למרות שאני חושב שיהיה לך מסובך לעבוד ככה...
:) |
|
|
| Dj Moriano |
לפי דעתי הכי נוח לעבוד ככה אבל זה טוב רק אם יש לך מיקסר שלוש ערוצים ומעלה....
----{מחשב עם התוכנה פי סי די ג'יי רד}---- {פטיפון\קומפקט}
| | |
| | |
| | |
|------{מיקסר}--------------------------| |
| |
|-----------------------------------------|
הבנת את השירטוט הערבי שלי??
אתה יכול להוסיף עוד קומפקטים ופטיפונים לפי מספר הערוצים |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
לפי דעתי הכי נוח לעבוד ככה אבל זה טוב רק אם יש לך מיקסר שלוש ערוצים ומעלה....
----{מחשב עם התוכנה פי סי די ג'יי רד}---- {פטיפון\קומפקט}
| | |
| | |
| | |
|------{מיקסר}--------------------------| |
| |
|-----------------------------------------|
הבנת את השירטוט הערבי שלי??
אתה יכול להוסיף עוד קומפקטים ופטיפונים לפי מספר הערוצים |
איזה דפוק נדפק לי הציור |
|
|
| Dj-2TaLL |
ואללה אולי בגלל זה לא הבנתי...
איך אתה עובד?
כאילו עם מה איזה ציוד? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
ואללה אולי בגלל זה לא הבנתי...
איך אתה עובד?
כאילו עם מה איזה ציוד? |
אתה שואל אותי???
אני עובד עם זוג
cdj-100s
מיקסר
korg kaoss pad mixer KM2
שתי ערוצים
ופטיפון
gemini - xl-500II |
|
|
|
|