return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מיקסר + מחשב + פטיפון ???
View this Thread in Original format
s0undw4v3
שלום לכם :D

רציתי לשאול - מישהו יודע איך מחברים מחשב למיקסר ? יענו שהמחשב יהיה מחובר לערוץ אחד במיקסר.
לאיפה אני מחבר את הכבל מהמיקסר לכרטיס קול? יענו לאיזה כניסה בכרטיס קול.

אני יכול לחבר אותו לאוזניות אבל אז אין איזון בווליום והאקוולייזר דפוק... מישהו יודע לאיפה אני מחבר את המיקסר ואיך אני נגיד שם טראק בווינאמפ ושאני אשמע אותו במיקסר?

(הווינאמפ משמיע ל-
WAVE
שזה האוזניות...)

תודה !!
Agent-Fire
אתה מחבר את זה עם קבל שבצד אחד שלו יש סטריאו רגיל, כמו של אוזניות, ובצד השני חיבור כמו שאיתו אתה מחבר את הפטיפון למיקסר
זה לא בעיה להשיג קבל כזה...
s0undw4v3
לא התכוונתי לכבל
כבל יש לי!

התכוונתי ל- לאיזה כניסה של הכרטיס קול אתה מחבר את הכבל!

:D
Agent-Fire
אההה אוקי
אז אתה מחבר את הקבל ליציאה של הסאונד... לאן שאתה מחבר את הרמקולים של המחשב ותצד השני למיקסר

כמה יציאות יש כבר בכרטיס קול? 3
אחד כניסה למיקרופון
אחד כניסה ללין אין
ואחד יציאה
Line out
Dj Moriano
שמע אחי אני לא מבין את השאלות שלך בכלל....

אתה מוכן להסביר את עצמך???
s0undw4v3
אני רוצה לחבר את המחשב לערוץ במיקסר שלי.
לאיפה אני מחבר את הכבל ?

בכרטיס קול שלי יש לי חיבור למיקרופון, אוזניות/רמקולים, ליין אין, ליין אאוט ודיגיטלי.
Dj Moriano
quote:
Originally posted by s0undw4v3
אני רוצה לחבר את המחשב לערוץ במיקסר שלי.
לאיפה אני מחבר את הכבל ?

בכרטיס קול שלי יש לי חיבור למיקרופון, אוזניות/רמקולים, ליין אין, ליין אאוט ודיגיטלי.


את הצד של הכבל שאתה רוצה לחבר למיקסר אתה מחבר ל
LINE IN
ואת הצד השני אתה מחבר או ל
LINE OUT
או לרמקולים/אוזניות תלוי מה שאתה רוצה
Dj-2TaLL
אתה צריך לחבר ככה:
(הכי ויזואלי שאפשר...)

{מחשב}-------------------------(מיקסר)
(Ch1/2/3)---------------------(line out)

יש שאלות נוספות?
למרות שאני חושב שיהיה לך מסובך לעבוד ככה...
:)
Dj Moriano
לפי דעתי הכי נוח לעבוד ככה אבל זה טוב רק אם יש לך מיקסר שלוש ערוצים ומעלה....



----{מחשב עם התוכנה פי סי די ג'יי רד}---- {פטיפון\קומפקט}
| | |
| | |
| | |
|------{מיקסר}--------------------------| |
| |
|-----------------------------------------|



הבנת את השירטוט הערבי שלי??

אתה יכול להוסיף עוד קומפקטים ופטיפונים לפי מספר הערוצים
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Dj Moriano
לפי דעתי הכי נוח לעבוד ככה אבל זה טוב רק אם יש לך מיקסר שלוש ערוצים ומעלה....



----{מחשב עם התוכנה פי סי די ג'יי רד}---- {פטיפון\קומפקט}
| | |
| | |
| | |
|------{מיקסר}--------------------------| |
| |
|-----------------------------------------|



הבנת את השירטוט הערבי שלי??

אתה יכול להוסיף עוד קומפקטים ופטיפונים לפי מספר הערוצים


איזה דפוק נדפק לי הציור

Dj-2TaLL
ואללה אולי בגלל זה לא הבנתי...

איך אתה עובד?
כאילו עם מה איזה ציוד?
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
ואללה אולי בגלל זה לא הבנתי...

איך אתה עובד?
כאילו עם מה איזה ציוד?


אתה שואל אותי???


אני עובד עם זוג
cdj-100s
מיקסר
korg kaoss pad mixer KM2
שתי ערוצים

ופטיפון
gemini - xl-500II
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement