|
DJ Tiesto - Haoman 17 (5-1-2001) Review
|
View this Thread in Original format
| Trancemania |
כמו שכתוב בפק"ל (טייסטו בי-ם)
23:15 אוספים את המנצי'ס , בירה , מים וכמובן איזה דיסק טוב שיכניס אותנו לעניינים
23:35 אוספים חברים
23:45 עולים על איילון דרום בדרך לכביש 1
0:40 עולים את העליה האחרונה של ירושלים וממשיכים לאומן 17. עשרות ניידות משטרה / מג"ב מקבלות את פנינו בברכה ושואלים לאן פנינו. שמעו מסיבה באומן ונתנו לנו להמשיך לחפש חניה. (היה משום מה מפוצץ יתר על מידה.. מצאתי חניה במקום לא שגרתי במיוחד).
לא היתה המולה גדולה בכניסה לאומן (עשרות אנשים בודדים עומדים בכניסה מתים מקור.... 7 מעלות בחוץ)
נכנסים טיק טק משלמים 120 שקל (מי שיש לו כרטיס חבר של האומן / הנחה משלם 100 שקל).
ואיך אני יכול לתאר את המקום? מי שלא ראה בעצמו פשוט הפסיד. השקעה אדירה בתפאורה והשקעה נוספת בתאורה. הרי האומן ידוע גם ככה בתאורה הכי טובה בארץ ובסאונד מהיותר טובים. (עד עכשיו יש לי צלצולים באוזניים).
עד שעה 2:20 טל פנחסי בעבודה טובה מחמם את הקהל.. הקהל נכנס לעניינים טוב טוב בדיפ האוס עם נגיעות בפרוגרסיב.
ראובן לובלין מקבל בברכה את .. דיג'י טייסטו !!!
בגלל שזאת המסיבה החמישית או השישית שאני רואה את טייסטו בהפקה של האומן אני לא אהיה כל כך אובייקטיבי אבל אין ספק שהוא נותן בכל פעם 100% ממנו. הוא נותן הצגה מה שנקרא שאוטיימ שאף דייגיי ב ע ו ל ם לא נותן (כמובן ברמה הזאת של הדייגיים) וכמובן שאין כמו האווירה באומן. שילוב מ ו ש ל ם של האנרגיות של הטראקים שטייסטו ביחד עם התאורה ה מ ד ה י מ ה שעליה מופקד בן אדם עם ניסיון חבל על הזמן.
בקשר לסט.. סט דומה למה שנתן ביום חמישי בלילה חוץ ממספר טראקים
כלומר פחות מלודי יותר פרוגרסיב. הטראק שעשה לי את הערב
M.O.R.P.H.- Mxm Overdrive (Benicio Remix)
ועוד טראקים טובים כמו
Marco V - Simulated (V.ision Remix)
Flash - The Day After
שמחתי מאוד שהוא לא שם את הטראקים האלה
Push - Strange World (2000 Remake)
Cass And Slide - Glad I Ate Her (Original Mix)
Sidewinder - Hidden Flight (DJ Tiesto Vs. Kosheen Bootleg)
בגלל שהם כבר ישנים מאוד וכל העולם ניגן אותם וטייסטו לא אמור לנגן בסטים שלו דברים כאלה !!!!
טייסטו ירד מחויך כולו בשעה 4:10 כלומר 110 דקות.
לסיכום: אני לא מאמין שמישהו שהיה שם לא נהנה ומה ששכחתי להזכיר זה שהמקום היה רחוק מלהיות מלא. בערך 80% מהמועדון היה מלא.
מי שלא היה הפסיד ופעם הבאה לחסוך כסף ולראות הופעה של המלך. זה עולם אחר לגמרי מאשר לשמוע אותו בבבית / באוטו או בכל מקום אחר. |
|
|
| Gil Shwarts |
אוקיי אז ככה
דבר ראשון טעית בתאריך כי היום ה5 והיום טיאסטו היה בחוות היען וגם אני :)
אז בואו תראו ביקורת על מה שקרה בחווה... אני ינסה לעשות אותה כמו הבחור פה אבל אין לי כח לכתוב הרבה
השקמה ב5 וחצי בבוקר, אני נוסע לדימונה לאסוף עוד 4 חברים ועוד כמה רכבים טובים מפוצצים בכוסיות ובלאגנים
השעה 7 בבוקר, מתחילים את הנסיעה לכיוון אילת, בכושי עוצרים להתרעננות ורואים את קו 394 לאילת מלא בקלאברים שבאו מכל קצוות הארץ כדי לראות את טיאסטו.
השעה 10 וחצי בבוקר, עוברים את הבדיקות הבטחוניות של מג"ב בכניסה לאילת ובדרכנו למסיבה.
אנחנו מגיעים לחווה ומתפלאים שאין בכלל אבל בכלל מקום חניה!
רעש הבאסים מגיע עד אלינו ואנחנו מתחילים להשתגע.
עד שמצאנו חניה היינו שמחים והתכלנו לנוע לכיוון הכניסה כשברקע די ג'יי דארן מפציץ בטראנס מלודי מעולם אחר, דברים שבחיים שלי לא שמעתי ואשמח להניח עליהם את הידיים.
השעה 2 בצהריים, שקט מוחלט כשפתאום, משום מקום, מגיח לו די ג'יי טיאסטו בליווי רקדניות אקזוטיות מהחווה,
אחרי שקט של כמעט דקה
Suburban Train מתחיל להתנגן
המקום מפוצץ בקלאברים מחופשים, אנשים עם דגלים וכו'
הסט עצמו היה מ2 עד 4 ונהניתי מכל רגע!
טראקים שנוגנו:
Marco V - Godd
Simulated
Kim Wilde
ועוד רבים...
בקיצור, מי שלא היה שם, הפסיד מסיבת ענק שנכחו בה מעל ל10000 אנשים! |
|
|
| arik |
תודה לשניכם שגרמתם לי לבכות עכשיו שאני נשארתי בבית יום שישי
שטיסטו היה במרחק של 3 שעות ממני באוטו |
|
|
| TranceGiant |
I wonder how Infected were :conf: ... why the hell is no1 recording one of their sets..theres no single infected set online, ah well
i jope thy're gonna be some major events in summer, too as i might finally visit once again |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
I wonder how Infected were :conf: ... why the hell is no1 recording one of their sets..theres no single infected set online, ah well
i jope thy're gonna be some major events in summer, too as i might finally visit once again |
אני לא יודע אם הם גם הופיעו בחווה, אבל הסטים שלהם דיי טובים |
|
|
| DJ-Energy |
כן..
כמו שאריק אמר
אני גם מודה לכם על זה שגרמתם לי לבכות שלא הייתי שם ואני גם לא יהיה בדרך כזה ב4 שני םהקרובות
תודה |
|
|
| Hell_Copter |
אני ממש שמח בשביל שניכם שנהניתם
אבל אין לכם רגשות!?!
יש פה ציבור שלם שלא היה ולא יכול היה להיות ואתם גורמים לנו לקנאות
אנחנו אוכלים את הלב שלנו
אבל אפשר רק להתנחם שעוד שנה שנתיים אני יהיה אותו מניאק חסר רגישות
;) |
|
|
| TranceGiant |
Who knows if our "heros" will spin in 3, 4 years as they do today? Some could retire, some just loose popularity...I just hope to see Tiesto once in my life, after that i can die in peace :)
Well Infected were said to spin there, is on their homepage as well. On sylvester they werent too far away actually..had a set in a club in Switzerland.. BUt im kind of scared of those underground psy-trance parties still...all those hippies on acid ;) |
|
|
| eXeTik |
נשמע פצצה.... טייסטו באומן כולה 100 שקל?
ש-ו-ו-ה! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
נשמע פצצה.... טייסטו באומן כולה 100 שקל?
ש-ו-ו-ה! |
אחי...
זה רק אם יש לך הנחה או כרטיס חבר מועדון (במבטא של נאור ציון) של האומן
:D |
|
|
| ZinG |
i wish i was there:(
and i wish u guys can translate! hehehe i wanna know how was it!and what tracks he played!! |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אחי...
זה רק אם יש לך הנחה או כרטיס חבר מועדון (במבטא של נאור ציון) של האומן
:D |
הייתה קורא גם לכניסה של 150 שקל מציאה
זה לא הנקודה... |
|
|
|
|