|
Julklappar (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| lonne |
| Flickvan resp pojvan ar alltid knepigast! Jag kanner ocksa att jag ar i stort behov av diverse forslag?! Garna nagot roligare an klader smycken, underklader, parfym mm? |
|
|
| Anton.E |
Mer tips
Skivor för alla älskar musik nästan
Sen hemma bakade kakor om man har ont om pengar blir det farmor i alla fall (hon är halvdöv och halv blind så det är vääldigt svårt :( ) |
|
|
| zoric |
| Överraska din farmor med något charmigt, eller något som hon tycker om. Vad skulle få henne att le? :D |
|
|
| Jeremy H |
Ingen som stött på några tallrikar eller annat porslin med oliver på nånstans? :wtf:
I need :( |
|
|
| Try |
| bra tråd! själv får jag alltid panik den 23e och handlar allt då |
|
|
| ScuL |
det är bara att gå in i sta'n.
asså jag var o handlade i Norrköping i söndags och det fanns hur mycket som helst att köpa.
sen har vi oxo varit på ett ställe där inte många skulle gå direkt, en glasbruk nämligen. de hade alltså massor av saker som skulle funka bra för föräldrar eller vilken vuxen anhörig som helst |
|
|
| zoric |
Själv har jag inte orkat gå ut och titta efter julklappar, men funderar på att göra som Cloudburst's kompis gjorde
| quote: | | Min kompis ladda ner alla sina julklappar ifjol... :p |
Hahhaha, Det är kung :haha: |
|
|
| ArcticBeach |
| har inte kollat ut nåt ännu men känner att man kanske skulle ta tag it. Morsan är det enklast att köpa till, bara att gå till Duka eller Cervera så hittar man nåt heh, svårast är till farsan o brorsorna :whip: |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by zoric
Själv har jag inte orkat gå ut och titta efter julklappar, men funderar på att göra som Cloudburst's kompis gjorde
Hahhaha, Det är kung :haha: |
Liksom det blev Sims 2 till lillsyrran, dvdfilmer till farsan etc.. :stongue: |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Liksom det blev Sims 2 till lillsyrran, dvdfilmer till farsan etc.. :stongue: |
Haha, det fick mig att skratta :D
Hursomhelst, fan vad skön :D |
|
|
| lacksesepsotygh |
fyfan. jag känner en typ som öppnade skafferiet, tog ut ett kilo mjöl och slog in det och placerade paketet under granen. det var till fadern. sedan var han hos mig och brände jan malmsjös julskiva som han gav till sin syster.
sonen jag aldrig vill få. |
|
|
|
|