return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 
Julklappar (pg. 3)
View this Thread in Original format
zoric
quote:
Originally posted by lacksesepsotygh
fyfan. jag känner en typ som öppnade skafferiet, tog ut ett kilo mjöl och slog in det och placerade paketet under granen. det var till fadern. sedan var han hos mig och brände jan malmsjös julskiva som han gav till sin syster.

sonen jag aldrig vill få.


:haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
Funfrock
Blev rätt standard prylar för min del.. varsin dvd-box åt farsan å lillbrosan, musikskiva å lite inredningsprylar till morsan och blingbling till flickvännen.

Kom rätt lätt undan.. men nu var det avklarat för i år :)
Pjox
quote:
Originally posted by lonne
Flickvan resp pojvan ar alltid knepigast! Jag kanner ocksa att jag ar i stort behov av diverse forslag?! Garna nagot roligare an klader smycken, underklader, parfym mm?


För en gång skull så hade jag facktiskt lätt att köpa något till pojken min. Han brukar vara absolut svårast att hitta på saker till då han har allt och om han inte har det och vill ha det så kostar det en halv förmögenhet.

Rätt bra sak är att tänka på va en person kan tänkas behöva i vardagen. Kommer någon alltid försent, kolla efter en rolig klocka. Eller om den aldrig minns något, köp en fin/rolig kalender.
Jag absolut älskar att köpa julklappar, tyvärr uppskattar inte min plonbok det lika mycket :rolleyes:
Cloudburst
Hmm, blev lite tjafs tillslut. Musik till morsan, bok till farsan och disney dvd till tvåriga systersonen osv. Yeye..
Christian Ö.
Trisslotter är annars en rätt bra julklapp om man inte kan komma på något annat;)
Kamelen
till flick/pojkvän köper man skiva som man själv gillar.. vill hon/han inte ha kan har man skiva hos denne person eller så kan man låna hem den..

till farsan .. INTE slippps!! en väl uppfostrad far stryper en om han får slips i present.. humm tjocktröja brukar va rätt poppis hos min far.. gärna nån bögig.. med renar eller älgar.. karln gillar sånt..sen skämms man extra när man står bredvid honom..

morsan .. som nån sa.. ikea/duka/cervera/etc .. finns alltid nått skit de gillar.. typ tallrikar med nått mönster på =) .. jag köpte vitrinskåp åt familjen .. kommer dock i mellandagarna

till syrran .. beror väl på hur gammal.. men "krims krams" är poppis..billigt oxo.. min fick en lcd tv =) skitbillig 20" från SIBA ..

brorsan.. typ dvdbox eller nått... har man råd och hittar så kan man väl köpa xbox 360.. har för mig de är slut överallt..

det är rätt fint att ge nått "personligt" .. typ.. kanske en prydnadsgrej.. som man skriver nått fint till oxo.. tjejkompisar gillar sånt trams..

jag gillar dock kontanter =) kalla mig tråkmåns..men cash is zie ..och det sämsta (imo) är presentkort =).. hatar det

humm nu ska jag fortsätta möblera om .. kram o hej!
lacksesepsotygh
quote:
Originally posted by Kamelen
till flick/pojkvän köper man skiva som man själv gillar.. vill hon/han inte ha kan har man skiva hos denne person eller så kan man låna hem den..

till farsan .. INTE slippps!! en väl uppfostrad far stryper en om han får slips i present.. humm tjocktröja brukar va rätt poppis hos min far.. gärna nån bögig.. med renar eller älgar.. karln gillar sånt..sen skämms man extra när man står bredvid honom..

morsan .. som nån sa.. ikea/duka/cervera/etc .. finns alltid nått skit de gillar.. typ tallrikar med nått mönster på =) .. jag köpte vitrinskåp åt familjen .. kommer dock i mellandagarna

till syrran .. beror väl på hur gammal.. men "krims krams" är poppis..billigt oxo.. min fick en lcd tv =) skitbillig 20" från SIBA ..

brorsan.. typ dvdbox eller nått... har man råd och hittar så kan man väl köpa xbox 360.. har för mig de är slut överallt..

det är rätt fint att ge nått "personligt" .. typ.. kanske en prydnadsgrej.. som man skriver nått fint till oxo.. tjejkompisar gillar sånt trams..

jag gillar dock kontanter =) kalla mig tråkmåns..men cash is zie ..och det sämsta (imo) är presentkort =).. hatar det

humm nu ska jag fortsätta möblera om .. kram o hej!


fan, kemelen.. en xbox350 gar ju pa tusentals korkonr,. inget man betalar bara sadar :d.. jag ger fan min farsa en we reterts originalp[se samt en slips eller nat biligt krimsrkrams:D
Cloudburst
quote:
Originally posted by lacksesepsotygh
fan, kemelen.. en xbox350 gar ju pa tusentals korkonr,. inget man betalar bara sadar :d.. jag ger fan min farsa en we reterts originalp[se samt en slips eller nat biligt krimsrkrams:D


Du skulle kunna göra en samling med dina ritningar. ;)
lacksesepsotygh
hehe. kanske det. de fick dock ett ex var av universitetstidnignen, dar jag gjort framsidan. kanske duger? :D

http://www.lacksesepsotygh.se/upload/jul.png
staz
här köpte ja:
brorsan 11 år, ett par tofflor och en fickkniv me 999 funktioner.
morsan, en mixer till köket (matmixer asså ;))
farsan, nåra biocheckar.

tvi för julklappar :P

mr_fisken
quote:
Originally posted by Kamelen
till flick/pojkvän köper man skiva som man själv gillar.. vill hon/han inte ha kan har man skiva hos denne person eller så kan man låna hem den..

till farsan .. INTE slippps!! en väl uppfostrad far stryper en om han får slips i present.. humm tjocktröja brukar va rätt poppis hos min far.. gärna nån bögig.. med renar eller älgar.. karln gillar sånt..sen skämms man extra när man står bredvid honom..

morsan .. som nån sa.. ikea/duka/cervera/etc .. finns alltid nått skit de gillar.. typ tallrikar med nått mönster på =) .. jag köpte vitrinskåp åt familjen .. kommer dock i mellandagarna

till syrran .. beror väl på hur gammal.. men "krims krams" är poppis..billigt oxo.. min fick en lcd tv =) skitbillig 20" från SIBA ..

brorsan.. typ dvdbox eller nått... har man råd och hittar så kan man väl köpa xbox 360.. har för mig de är slut överallt..

det är rätt fint att ge nått "personligt" .. typ.. kanske en prydnadsgrej.. som man skriver nått fint till oxo.. tjejkompisar gillar sånt trams..

jag gillar dock kontanter =) kalla mig tråkmåns..men cash is zie ..och det sämsta (imo) är presentkort =).. hatar det

humm nu ska jag fortsätta möblera om .. kram o hej!


skiva: ~170kr
ren/älgtröja: ~800kr
mönstrad tallrick: ~200kr
billig lcd-tv: ~5000kr
xbox 360: 4000kr

Lägger du ofta 10000kr+ på julklappar?:rolleyes: ett vitrinskåp går ju också på ett antal tusenlappar.

Jag brukar inte lägga mer än 800kr på julklappar fast det är mest för att jag sällan har råd med mer :)

godjul
Kamelen
köper vanligtvis inte julklappar.. kanske nån åt syrran.. men har nytt och bra jobb och därför kan man göra så.. vitrinskåpet är skitfint faktiskt.. köpt på stallands möbler

har dessutom ingen bil, dricker inte och har vunnit lite på poker senaste tiden.. tänk om man bara vore 13 igen och smällare/fyverkerier var kul fortfarande.. då vore livet bäst!

ps .. det där var ex. jag har ju varken bror eller flickvän/pojkvän =) (= ds
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 
Privacy Statement