|
Pulse Factory à Gaurain-Ramecroix (Tournai)
|
View this Thread in Original format
| Simon59 |
Dj George'S presents Pulse Factory
http://www.pulse-factory.com
One address, two clubs!!
Pulse Factory with Dj George's, CP (Bedrock records), Michael Forzza (Perimeter records) for Trance-Progressive music
Lauren'S club with Laurent Top!! for Electro-House music
>You can see the flyers for the next parties!!!
[10-12-2005] Starting Lauren'S Club + CP vs Marko (LaRocca) @ Pulse Factory!
[17-12-2005] Afterclub.Be Party
[24-12-2005] First Retro night + [31-12-2005] Welcome 2006!!
!!!![14-01-2006] Official Opening with Kosmas Epsilon!!

More infos Forum,pictures,agenda!!
>http://www.Pulse-Factory.com
>http://www.TeamDjGeorgeS.com
>http://www.Afterclub.be |
|
|
| Jasperovitsj |
| Damn, Kosmas Epsilon, CP, Marko en George's op 1 avond, das wel een moie affiche! :) Jammer dat Doornik zo ver is :sadgreen: |
|
|
| Bertn |
| I believe there is a special party-topic for this kind of posts... |
|
|
| Sh!fty |
| quote: | Originally posted by Simon59
One address, two clubs!!
|
Do you have to pay two entrances to enter bolth clubs? :) |
|
|
| Xilver |
| Ey ma damn, da zie'k toch ook zitten hoor. Wil Kosmas Epsilon al lang eens aan 't werk horen. |
|
|
| Simon59 |
Hello!
Sorry but I can just speak english and french...:toothless
Sorry if I did a wrong choice to put this topic here:rolleyes:
If you want, please, translate...:crazy:
FOr the entrance, it's 7€ and you have to pay just ONE entrance for the two clubs, there are two rooms with two differents names ;)
If you want more info... ask me!! no problem!
> Free Entrance to win on http://www.TeamDjGeorges.com
and visit the pulse factory Website!!
http://www.Pulse-Factory.com
 |
|
|
| mellow_head |
| 1...2...3...HOEREUHHHHHHHHHHHHHH!!!!! FEESTJE @ MACQUEEEEEN!!!! :p |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by mellow_head
1...2...3...HOEREUHHHHHHHHHHHHHH!!!!! FEESTJE @ MACQUEEEEEN!!!! :p |
Wel ni lachen met de MacQueen he, topboerenentertainment :p |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Simon59
Photos on line!
|
eindelijk seg... :rolleyes: |
|
|
| Simon59 |
le site Web du Pulse Factory www.Pulse-Factory.com

Adresse : 173 Grand Route - 7530 Gaurain-Ramecroix (TOURNAI)
De LILLE (30kms / 15min)
@ LILLE suivre TOURNAI (E42)
@ TOURNAI rester sur E42 et suivre MONS (E42)
Sortie 31 GAURAIN-RAMECROIX (SKY TRACER)
De TOURNAI (5kms / 5min)
@ TOURNAI suivre BRUXELLES (RN7)
@ GAURAIN-RAMECROIX (SKY TRACER)
De BRUXELLES / Van BRUSSELS (80kms / 45min)
@ BRUXELLES/BRUSSELS -> Ring 0 -> HALLE
Exit 21 HALLE -> TOURNAI-LILLE/DOORNIJK-LILLE
-> TOURNAI/DOORNIJK (E429) -> MONS/BERGEN (E42)
Exit 31 GAURAIN-RAMECROIX (SKY TRACER)
De VALENCIENNES (30kms / 25min)
@ VALENCIENNES suivre LILLE (A23) -> Sortie 5
@ St AMAND LES EAUX suivre BRUNEHAUT-TOURNAI (D169)
@ PÉRONNES prendre à droite direction FONTENOY
@ GAURAIN-RAMECROIX (SKY TRACER)
De MONS (30kms / 20min)
@ MONS suivre TOURNAI (E42)
Sortie 31 GAURAIN-RAMECROIX (SKY TRACER)
Van KORTRIJK (30kms / 15min)
@ KORTRIJK richting DOORNIJK/TOURNAI (E403/A17)
@ TOURNAI richting MONS/BERGEN (E42)
Exit 31 GAURAIN-RAMECROIX (SKY TRACER)
 |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Antony
eindelijk seg... :rolleyes: |
och laat diee joeng toch es doen, als er hier nen topic staat over één of andere party in holland met nen hoop nieuwe pseudo-trance sterren/prutsers op de affiche, staat den topic vol met replies hoe spijtig het wel ni was da ze er ni bij waren en hoe vet de foto's wel ni zijn.
Mo als ter ne franstalige iet durft posten over een clubavond, how ma ... |
|
|
|
|