|
Jim Tv
|
View this Thread in Original format
| YDR |
Nu vrijdag (9-12-2005) zal ik te gast zijn bij jim tv (Going out) naar aanleiding van mijn 20 jaar dj.
Dus allemaal kijken...
Grtz & Respect YDR ;) |
|
|
| YDR |
| Ik denk rond 17u en 23u ??? :conf: |
|
|
| Real |
Elke vrijdag:
16u30
19u30
23u00
Elke zaterdag:
19u
Luierikken. :o |
|
|
| Belgian Bonzai |
:crazy:
Ga ik nie mogen vergeten. |
|
|
| mellow_head |
| Yves heeft al geen probs met de emoticons te vinden :p:D |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by Real
Elke vrijdag:
16u30
19u30
23u00
Elke zaterdag:
19u
Luierikken. :o |
extreem lui....
en nu zien dakket ni vergeet he :clown: |
|
|
| speentje |
benieuwd naar het interview ;)
20 jaar in 't vak is niet niks! |
|
|
| Kaidreas |
| ik kijk enkel als je de groetjes doet aan u mega-super fan Dries |
|
|
|
|