return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
סיכום שנת 2005 !
View this Thread in Original format
Sm0keMachine
טוב אז אוטוטו נגמרת שנת 2005 אז אפשר בהחלט להתחיל עם הסיכומים. זאת היתה שנה מצוינת למוזיקה האלקטרונית!
היות ואני חובב הרבה סגנונות אז בחרתי טראק מכל סגנון שאני אוהב לטראק השנה....


אז קודם כל..
Best producer: TRENTMULLER
המוזיקה שלו כיכבה הרבה בכל מסיבה שיצאתי אליה..ובדרך למסיבה באוטו שלי.. :)
אין דיג'יי שמכבד את עצמו שלא זורק איזה 2 קטעים של טרנטמולר בסט ..
כל קטע שלו היה עקיצה ועדיין ישמע מצוין לדעתי בעוד 10 שנים..

Best DJ: SASHA
המלך. :D

Best Electro-House:Holderman - Left Right Switch (King Roc Dub Mix)
אז אין מה לעשות האלקטרו האוס שלט במועדונים השנה
היו הרבהההה קטעים מעולים בסגנון הזה אבל הקטע הזה התבלט בעיקר בגלל שהוא היה מיוחד ומטריף מהאחרים :)
שמעתי אותו בפעם הראשונה כשרועי טוכנר ניגן אותו בשרון 12 ומאז התאהבתי בו..
זה קטע שפשוט אומר: אני יפרק לך את הצורה :D

Best Breakbeat: Prodigy - Spitfire (Future Funk Squads Dogfight Remix)
אני תמיד הייתי חובב פרודיג'י מושבע מאז ילדותי. זה הרמיקס הכי טוב ששמעתי לשיר שלהם.
ברייקביט לא מתפשר עם בייסליין קשה וביטים חזקים..
מקווה לראות את פיוצ'ר פאנק סקוואד בקרוב בליין הטי ברייק...!

Best Progressive Trance: Andy Moor - Halcyon
היה מאוד קשה לבחור את הטראק הכי טוב בסגנון הזה.. יצאו כ"כ הרבה קטעים מצוינים השנה.. אבל זה היה ברור שזה חייב להיות קטע של אנדי מור שיבחר פה
אני עדיין זוכר את הצמרמורות שקיבלתי בפעמים הראשונות ששמעתי את הקטע הזה בתחילת השנה..:)
הייתה שנה מצוינת לאנדי מור ללא ספק....

Best Uplifting-trance: Agnelli And Nelson - Shiver (John O'callaghan Mix)
הקטע הזה פשוט עושה את העבודה, עם כינורות בסגנון ראנק 1 ווקאלים גבריים מצוינים..
אני מדמיין את ארמין מנגן אותו בפני אלפי אנשים כשהיידים שלהם מושטות לאויר....

Best Funky-House: Joey Negro - Make A Move On Me (Joey Negro Old School Dub)
קטע שנטחן ע"י הרבה דיג'יים ופשוט לא נמאס..גרוב כייפי בסגנון ג'ואי נגרו.....:D

Best Tech-House: Zoo Brazil ft. Emma - Tonight (Skylark mix)
קטע מפנק מתחילתו ועד סופו.. ווקאלים חמים, בייסליין קליט, קצב טוב..
אין כמו הסאונד של סקיילארק

Best Compilation: Balance 008 Mixed By Desyn Masiello
האוסף הכפול הזה שמוקסס בידי דסין הוא פשוט יצירת מופת...
מיקסים מתוחכמים שברור שתוכננו בקפידה. וקטעים מעולים אחד אחד..
ללקק את האצבעות :)

ו...
הקטע הכי טוב תוצרת ישראל (אמנם עם קצת התערבות של קנדה):
Guy Gerber - Stoppage Time (Max Graham Sidechain Remix)
עוד קטע שקרע רחבות השנה בכל העולם..ונוגן ע"י מיטב הדיג'יים..כבוד!
בכלל גיא גרבר יוצר מוכשר ביותר ואני מאמין שנשמע ממנו עוד הרבה בעתיד.
וגם בחור נחמד ביותר.. רק חבל שהוא לא ניגן את הקטע הזה אחרי שהצקתי לו כל הערב במקסים שבוע שעבר :(

...

ולמי שמתעניין בקשר לטראקים האהובים עלי בשנים שעברו אז הנה רשימה קצרה:

2004: Perry O'neil - Wave Force
2003: Duncan Sheik - On a High (Gabriel & Dresden Love From Humbolt Remix)
2002: James Holden - Nothing (93 Returning Mix)
2001: Solid Sessions - Janeiro
2000: Cass & Slide - Perception (Vocal Mix)
1999: Sasha - Xpander

תרגישו חופשי לרשום גם אתם את הסיכומון שלכם לשנה ! :disbelief
Shahar
למה השנה אין מצעד טראק השנה של הפורום הכללי?
KrazyDJs
שנה שבאמת השקעתי במוזיקה הרבה זמן, ניסיתי לגוון כמה שיותר ולהרחיב אופקים מבחינה מוזיקלית אבל לא הצלחתי עדיין להיסגר על עצמי על סיגנון או כמה סיגנונות לפחות שאני מאוד אוהב...
בינתיים בכל סיגנון אני תמיד מצליח למצוא את עצמי משתעמם מחלק מהקטעים עד שאני מוצא קטע מיוחד שמחזיר אותי לעניינים...

אני אנסה ברגע שתהיה לי איזה שעה פנויה לסכם מבחינת יוצרים, תקליטנים, קטעים אלבומים וכו'..אבל לא יודע עד כמה זה יהיה משקף...


שחר..עד כמה שאני יודע דווקא כן מתקיים דבר כזה, כנס ל
Music Discussion
אמור להיות איזה ת'רד על זה בסטיקי



ירון..
הרמיקס של פיוצ'ר פאנק סקוואד הוא באמת אחד מהקטעים היותר אהובים עלי השנה אני חושב, ואני עוד בן אדם שלא הכי מתחבר לברייקביט..פשוט קטע אדיר..

מסכים איתך פחות או יותר בנוגע לטרנטמולר, ובאמת הלפט רייט סוויצ' זה קטע נהדר, אני צריך לשמוע אותו בדאב שציינת...
ROBERTO
Best producer:Marco V
אין הרבה מה להרחיב על הבן אדם הדגול הזה,האלבום שלו מעולה מכל הבחינות,סאונד מדהים והשיא שלו לדעתי השנה היה בסנסיישן עם סט שפשוט היה מושלם...

best dj:
אין לי תשובה לכך.

Best Progressive Trance:
alucard_presents_the_49th_line_featuring_jennifer_grimm-blue_on_blue__hydroids_dream_mix
אין מילים,איתי פה עשה עבודה פשוט לא אנושית,העבודה הכי טובה שאיתי עשה עד כה בקריירה הצעירה שלו...ומגיע לו.

Best Breakbeat:
david_west-carrie
אחד היוצרים הטובים השנה...


Best Uplifting-trance:
andy_moor-halcyon__alex_morph_remix
אלכס פה נתן בראש,האמת שהרמיקס עצמו לא הכי מדהים אבל כיוון שהאורגינל מדהים אז יוצא פה לדעתי שילוב מעניין ומעולה...

best cd:Mojado-Arena
בלי שום ספק בכלל...
Rising
Best producer: Kosmos Epsilon
בחור כ"כ צעיר וכ"כ מוכשר יש לו עוד הרבה מה להציע עם ראש שופע רעיונות וסגנון מאוד מיוחד.. רמת הפקה איכותית וגובהה מאוד.

Best DJ: לא יכול לקבוע..

Best Electro-House: עם כל האלקטרו ששמעתי לא נראה לי שאני יכול לקבוע..

Best Breakbeat: Habersham - Dryspell / MEHS vinyl
מישהו יכול עליו תגידו לי?!!?!
נראה לי שגם
Phil K & Habersham - Cloudbrake
מהשנה....אם כן הוא תופס את המקום הראשון.

Best Progressive Trance: Tilt - New Day (David West Mix)
קטע מטורף.. שילוב של כל האלמנטים שנכנסו לאחרונה לאופנה.. הווקאל החתוך וצלילי הפעמונים בליד שלאט לאט יוצאים לנו לאט לאט מכל החורים...אבל קטע אליפות ובנוי מעולה!!

Best Uplifting-trance: Matt Abot & Garret James - Iilusions
איזה מלודי מדהים!! צמרמורות ..לא שמעתי הרבה אפליפטינג השנה מהסיבה הפשוטה שאין הרבה קטעים טובים מהסגנון מס' 1 !! וחבל.. בגלל קטעים כאלה יש עוד תקווה שהסגנון לא מת!!

חייב לציין קטעים שחבל לפספס.. כמו
DJ Koris vs Jule Orange Dub..
איזה תענוג

ואלכס מורף שלט בתחום ללא עורריייין!
NEW HERVEST
ענק!

Best Funky-House: Aerosoul - Al Despertar
uno numbreee! :)

Best Compilation: Dave Seaman - This is Audio Therapy
שני דיסקים באוסף הענק הזה עם אלקטרו וברייק ביט מהמשובחים ביותר
בחירת טראקים מעולה..
m0sh
השנה למרות שנפלתי חשק למוזיקה אלקטרונית היא כולה של
Steve Angello...

תאמת ב2004 זיהיתי אותו ואת הסגנון והיה לי הרגשה שזה יפרוץ...כמו גאבריאל ודרסדן ב2003
הוא עם אינגרוסו היו פשוט מצויינים השנה בהפקה וגם ב DJ

ואם DJ
טראנס אז רק מארקו וי...ללא ספק מעל ארמין פול פרי וטייסטו לדעתי...
המסיבות איתו באמנזיה היו אדירות
DvJ
Best producer: Sander Van Doorn
אין ספק שכל קטע שלו ישר הושמע בכל מסיבה שיש
את כל הקטעים שלו אהבתי אחד אחד האיש תותח ברמות
אם זה בקטעים של Sam Sharp וגם ב Purple Haze...

Best DJ:בשבילי Armin....

Best Electro-House: Deep Dish - Say Hello (Steve Angello & Sebastian Ingrosso remix)
רמיקס מדהים אין ספק שהשנה אנג'לו ואינגרוסו עשו עבודה נהדרת בין כל הקטעים שלהם
זה בישבילי הקטע של האלקרו השנה הזאת......

Best Progressive Trance: Gabriel & Dresden - Arcadia
משהו זוכר תקטע הזה מתחילת השנה?
אין קטע אאדדיירר יותר מזה אולי אחד הקטעים היותר טובים שלהם...

Best Uplifting-trance: Sunny Lax - P.U.M.A.
אין לי מילים לדבר הזה......
פשוט גאוני....
התלבטתי בין לוסיד של פין לבין אדרנלין של סנדר ואן דורן לבין זה אבל זה
קטע מדהים כל כך ריגש אותי.....

Best Funky-House: Ian Carey & Mochico Feat. Miss Bunty - Say What You Want (Ian Carey Dub Mix)
קטע חדש יחסית אבל תנו לו זמן הולך לקרוע רחבות פשוט לא מפסיק לשמוע אותו....

Best Tech-House: Royksopp - What Else Is There (Thin White Duke Remix)
לאיודע אם זה טק האוס או אלקרטרו אבל אצלי זה אחד הדברים שלהשנה ....
ווקאל מהמם פשוט ורמיקס גדול...

Best Album : 200V
אתם כבר מכירים .......

ו...
הקטע הכי טוב תוצרת ישראל:
Hydroid - Blue Tubes (Ava Mea Remix (ועזרה הולנדיות)
היידרוד הדבר הבא של ישראל קטע שסחף לא רק אותי אלא את מרכוס ועוד רבים בעולם...



:tongue2
bekol ram
גם אצלי מספר אחת בהפקה זה טרנטמולר
מנגנים אותו בארץ? אם כן אני מנותק ברמות
או שהעיר שלי מפגרת בכמה שנים מהמרכז

עוד מפיקים שכיכבו אצלי השנה
rouzbeh delavari
hydroid
nikola gala
habersham
tonedepth

מפיקי האוס
sebastian ingrosso
steve angello
bob sinclar
haji & emanuel
daniel taylor


קטעי השנה שלי

tonedepth & soultan - moments
קטע פרוגרסיב, מעט מאוד אלמנטים
כמו שהאודיו טראפי אוהבים


harry lemon - tiga (harry's triple t mix)
לא בכותרות יותר מדי
אבל יודע ליצור את הדרייב האהוב עליי
לרחבות ריקודים

luminary - my world (hydroid remix)
מה לא אמרנו על איתי
בין הקטעים ששמעתי הכי הרבה השנה
מיקס יפה לווקאל יפה

maor levi - lital (original mix)
תפס אותי חזק
טראק לעניין


yves larock - zookey (bob sinclar remix)
הקטע האוס של השנה
מקפיץ מדליק וביקצור בוב סינקלר


trentemoller - physical fraction
קטע האלקטרו שהדליק אותי השנה


nikola gala ft zm - lies (original mix)
הפקה לא אופיינית של ניקולה
האוס עם דרייב טוב ווקאל סיגנון נינטייס


nikola gala - out of body
פרוגרסיב כמו שכתוב בספר
אל תשאלו אותי איזה

estuera vs relocate - palma salone
האפליפטינג שעשה לי את השנה
קשה לי להתחבר לסיגנון שהייתי רגיל
לשמוע בעבר

מה גם שקוסמיק גייט היו אלילים שלי
והיום הם מזייפים קצת, מקווה בשביל כולנו
שהאלבום החדש שהם עובדים עליו יהיה מחדש ולעניין


מבחינת אלבום שפונגל הנבחר שלי
nothing last & nothing is lost
למרות שהאלבום הראשון שלהם היה יותר חזק
הם עדיין ממשיכים לחדש ולתת בראש
הקטע לויטישן נישן מהאלבום שיושב על 136 ביפיאם
מצויין

תקליטן השנה
אני
וגם ארמין בסדר

מצטער על האורך של הסיכום והיעדר המסגרת, סתם לא באמת
תודה למי שקרא והגיע עד לכאן
omergunr
:D :D :D :D
אז ככה

אלבומי השנה :
Psy Craft - Computech
בול הטעם שלי בפסיי טראנס.
Marco V - 200 V
אחחחח אחחחחח כמה חרשתי עליו

הסטים של השנה:
sensation white 2005 - marco v live
תענוג
Ferry Corsten - Live @ Trance Energy 2005 (12-02-2005)
איזה סט חרשתי עליוווו
renamed_Derb b2b Scott Project - Live DanceValley 06-08-2005
פייייי איזה חפירות איזה סטט
agnelli_and_nelson-xcess_006_live_04-11-2005
אחלה סט!

ASOT השנה:
armin van_buuren - a state of trance_200 xxl (most requested mix)
לא בידוק דברים של השנה.. אבל זה היה השנה חחח
armin van buuren - a state of trance 219( di.fm)10-20-2005
נירא לי התוכנית שהכי נהנתי ממנה

:אנשים שעשו את השנה
ארמין
מרקו וי
או ביר
אלקס מורף
מייק
היידרויד
רון ואן ביוקין
ויש עודדדד אבל אלה העיקרים

כמה דברים שמאוד אהבתי השנה:
Rank 1 - Opus 17
Ron Van Den Beuken - Sunset (Ron Van Den Beuken Remix)
Deep Dish - Say Hello
Tilt - New Day (David West Remix)
Ronski Speed With Stoneface & Terminal - Incognition
System F - Reaching Your Soul
Ridgewalkers Featuring El - Find (Kyau Versus Albert Remix)
Purple Haze - Eden
Perry O Neil - Numb
Markus Schulz Featuring Departure - Without You Near (Gabriel & Dresden Remix)
Marco V - False Light
Marco V - More Than A Life Away
Marcel Woods - Advanced
Ferry Corsten Versus The Thrillseekers - Sublime
Flash Brothers - Faith In Love (John 00 Fleming Remix)
Armin Van Buuren - Shivers (Alex M.O.R.P.H. Red Light Dub)
Above & Beyond Versus Andy Moor - Air For Life

ובימים האחרונים התאהתי ב פרוגרסיב פסיי משהו ענקקק מדהיםםםם נירא לי על זה אני יתחיל לחרוש!

זהו .. אחלה שנה :]
Shahar
quote:
Originally posted by DvJ
Best producer: Sander Van Doorn
אין ספק שכל קטע שלו ישר הושמע בכל מסיבה שיש
את כל הקטעים שלו אהבתי אחד אחד האיש תותח ברמות
אם זה בקטעים של Sam Sharp וגם ב Purple Haze...


purple haze - adrenaline
שייך לסנדר?

Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
purple haze - adrenaline
שייך לסנדר?

Purple Haze AKA Sander AKA Sam Sharp
-AP-
מבחינתי:
סט השנה: Ferry Corsten - Nature one 2005
פרוגרסיב שעשה לי את השנה:
Hydroid - Incurved - מבחינתי אחד הקטעים הכי טובים ששמעתי השנה. מלודיה מדהימה, גימור מושלם, פשוט קטע טוב.
Mike Foyle - Love Theme Dusk (Mike's broken record mix) -- OMG!
Tilt - New Day (David West Mix)
Gabriel And Dredsen - Arcadia
Above and Beyond vs Andy Moor - Air For Life (Original Mix)
Solid Globe - Lost Cities

הווקאלים שעשו לי את השנה:
FB Feat. Edun - Who's knocking? (Ferry Corsten Mix)
Dogzilla - Without You (12" Mix) (למרות שהדאב יותר יפה לדעתי, הווקאל באורגינל נכנס הרבה יותר יפה)
Ernesto vs Bastian - Dark side of the moon (Original\Dogzilla Pure Filth Mix)
Markus Schultz Feat Departure - Without you near (Coldharbour Mix)
Conjure One - Extraordinary Ways (Antillas Remix)
Airbiscuit - Lately (Riley and Durrant Mix)

הטק טראנס שעשה לי את השנה:
Marcel Woods - Advanced - ממש אין מילים. קטע מפציץ מכל הבחינות
Rank 1 - Top Gear - מקורי ומפתיע
Marco V - False Light
Filo and Peri - Dance with a devil (Original Club Mix)

הקטעים הנעימים של השנה:
קטעים שפשוט נעים לשמוע. טראנס שקט ואופורי
Rank 1 - Opus 17
Electrovoya - Days like these
Ace Da Brain - Magic Waters
Pervading Call - No Time To Rest (Ace Da Brain Mix -- OMG)
האפליפטים של השנה:
דיי קשה לבחור, אז אני פשוט אציין קטעים שאני אזכור את השנה הזאת בזכותם:
First and Andre - Widescreen
Goldenscan - Only with you
First State - First state
Solar Stone - Eastern Sea (First State Mix)
Ron Van Den Beuken - Sunset (RVDB Mix)
Mark Norman - Brasilia

ועוד קטע שאני פשוט חייב לציין:
Dark By Design - Blackout (Original Mix) - מפציץ בהחלט. אני אזכור אותו לטובה.

ופסיי, אפילו שאני שומע פחות, יש קטע אחד שאני חייב לציין:
Hypersonic - Beginning of a story
הקטעים האלה אני בעיקר אזכור מהשנה הזאת. שנה מצויינת.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement