|
5x 2 vrijkaarten voor 20 years YDR (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Sh!fty |
| wie komt er nog? ;) |
|
|
| Aurélie |
| Ik had ook 17 :) . Bedankt Yves ! Niet dat ik anders niet ging komen hoor ;) |
|
|
| Sh!fty |
| er gerake gaat wel een probleem zijn, er is bekan geen vervoer op kerstavond :/ |
|
|
| Aurélie |
| 't bleiten begint al :p |
|
|
| YDR |
| Er rijden treinen en ik heb voorzien voor bussen gratis van station naar cherry moon en terug ook s' morgens !!! ;) |
|
|
| Aurélie |
| Voilà , geen excuus om niet aanwezig te zijn maw :) |
|
|
| YDR |
| Vind ik ook !!! moet vertrekken want moet draaien in frankrijk (cannes) strax. Bye ;) |
|
|
| Sh!fty |
bah, ik heb nooit gezegd dak nie kwam
kzei alleen da et moeilijk te bereiken is op kerstavond
ma den eyves denkt ook aan alles :rolleyes: |
|
|
| New Wave |
| Ik dacht dat ik met mijn '34 inzendingen' wel kans maakte. :p Niet dus :p Ach, feesten met een hersenschudding was toch geen optie. :p |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by CygnusX
De namen van de winnaars worden doorgegeven aan Yves. |
de user names dan? want ik kan me niet voorstellen dat je onze volledige namen kent :D
effe rondbellen om te zien wie mee wil/kan :) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by TOR
de user names dan? want ik kan me niet voorstellen dat je onze volledige namen kent :D |
Dat denk je maar, Kevin Van Nieuwenhuyse ;) |
|
|
| TOR |
| teh 1337 mod powah :eyes: |
|
|
|
|