|
5x 2 vrijkaarten voor 20 years YDR
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
Yves is zo vriendelijk om 5x 2 vrijkaarten weg te geven voor 20 Years YDR @ Cherrymoon.
Om deel te nemen aan de wedstrijd moet je de volgende vragen beantwoorden en je antwoorden opsturen via pm of naar benny(punt)giesbers(at)gmail(punt)com. Insturen kan tot volgende donderdag (15 december) 23u59.
- Wat was YDR's eerste single?
- Waar draait YDR op 4 februari 2006?
- Op welk YDR album staan 'Back to Earth' en 'Rhythmic Bass'?
- Schiftingsvraag : Hoeveel inzendingen zal ik ontvangen hebben op donderdag (15 december) om 23u59?
Hint: De eerste 3 antwoorden zijn te vinden op YDR's site. |
|
|
| Xilver |
| Sjiek van Yves. Ik ga ni meedoen, want kzou toch niet naar Cherry Moon gaan. Good luck though aan de rest :) |
|
|
| MikeVee |
| Nice, ik heb maar een inzending gedaan. |
|
|
| Real |
Kzou zeker meedoen, moest het niet op Kerstavond zijn.
Succes iedereen. :) |
|
|
| eieregooie |
coole actie :)
Alleen doe ik ook niet mee, cherry moon is een beetje ver om me kerstavond te gaan vieren... Bovendien sta ik ingeroosterd op me werk die avond :) |
|
|
| domineesje |
| succes ermee :) |
|
|
| pooley |
| Op hoeveel sites staat deze wedstrijd? (vraag 4) |
|
|
| Bl@ckOut |
| Tja, op kerstavond gaan wij wss ook niet naar Cherry Moon. Veel geluk aan de rest alleszins. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by pooley
Op hoeveel sites staat deze wedstrijd? (vraag 4) |
Beta only :) |
|
|
| Kelly* |
| sevens eens moeite doen om antwoorden te vinden.... telt originaliteit ook? :o |
|
|
| YDR |
| Degene die ni gaan, gaan toch wel iets missen denk ik !!! In ieder geval vrolijke kerst aan die ni komen. En aan de rest ook maar die zal ik waarschijnlijk wel zien. Grtz YDR |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by YDR
En aan de rest ook maar die zal ik waarschijnlijk wel zien. Grtz YDR |
krijgek dan persoonlijk men 3 kerstkussen?! :whip: |
|
|
|
|