return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Global Energy & Kenneth Thomas - Live on DigitalVibes.net Dec-11-2005, 20:00
View this Thread in Original format
Shahar
ביום ראשון הקרוב בתוכנית אני אארח את
Kenneth Thomas
לסט אורח של שעה

20:00-21:00 - Global Energy in the Mix
21:00-22:00 - Kenneth Thomas - Guest Mix

תוכלו להאזין דרך פה:
128KBPS
192KBPS

הטראקליסט יהיה בשידור חי בטרד בפורום טראקליסטים
ואחרי התוכנית גם פה.

ב- 1.1.2006
יומיים של מסיבה ענקית עם הדיג'יים הטובים בעולם
כל אחד מהם יתן סט של שעתיים עם הטופ20 שלו
ליינאפ יפורסם בקרוב
Glenn-Holmes
קנת תומס לא אמור להיות ראשון?
הוא מנגן הרבה יותר רגוע ממך שחר...
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
קנת תומס לא אמור להיות ראשון?
הוא מנגן הרבה יותר רגוע ממך שחר...


הוא מנגן יותר רגוע..אבל גסט מיקס צריך לבוא אחרי הסט שלי
גם בשביל הציפיה
וגם כי הוא האורח

אם ארמין יכל לארח את איירוויב אחריו אני לא דואג
:D
YoraY
היום ? 8 ? סבבה......

אני מאזין עד שיגמר הסוס


רק לא קיבלתי תשובה בשבוע שעבר סתם סיקרן אותי לדעת איך זה שמנקים מטרד שלם את כל הפוסטים שהיו בו......
Shahar
quote:
Originally posted by YoraY
היום ? 8 ? סבבה......

אני מאזין עד שיגמר הסוס


רק לא קיבלתי תשובה בשבוע שעבר סתם סיקרן אותי לדעת איך זה שמנקים מטרד שלם את כל הפוסטים שהיו בו......


זה כוחו של הפורום
bekol ram
לא טוב לי בשמונה..
יש מצב לעשות את זה יותר מאוחר
ככה בסביבות תשע, תשע וחצי..



הסיבה מוצדקת יש כדורגל.
Shahar
quote:
Originally posted by bekol ram
לא טוב לי בשמונה..
יש מצב לעשות את זה יותר מאוחר
ככה בסביבות תשע, תשע וחצי..



הסיבה מוצדקת יש כדורגל.


הכדורגל יכול לחכות

התוכנית עכשיו
טראקליסט:
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=310932
YoraY
הפיטצ'ים שונים בין הסטרימים..... אבל בקטנע
Shahar
quote:
Originally posted by YoraY
הפיטצ'ים שונים בין הסטרימים..... אבל בקטנע


אין סיכוי
תבדוק שוב
Shahar
לינקים להורדה של הסטים:
Global Energy in the mix

Kenneth Thomas - Guest Mix

bekol ram
מצטער אחי
שיחקתי כדורגל
בכל מקרה מוריד תסט שלך עכשיו.
Shahar
quote:
Originally posted by bekol ram
מצטער אחי
שיחקתי כדורגל
בכל מקרה מוריד תסט שלך עכשיו.


:D
תהנה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement