POLL:) vervelende karakters/-eigenschappen....... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
serialkillah |
Stap 1. Neem Jean in gedachten
Stap 2. Denk aan z'n karakter eigenschappen.
Stap 3. Ik heb een hekel aan al die eigenschappen.
:) |
|
|
-=WVG=- |
Ik heb een hekel aan mensen die een hekel hebben aan boeren...
*kijkt naar sig*
Maar dat is niet echt een karaktereigenschap he...
Ik ga maar es naar school dalijk...misschien leer ik nog wat en kan ik volgende keer weer iets nuttigs vertellen... |
|
|
TimeportE |
quote: | Originally posted by serialkillah
Stap 1. Neem Jean in gedachten
Stap 2. Denk aan z'n karakter eigenschappen.
Stap 3. Ik heb een hekel aan al die eigenschappen.
|
arrogantie dus ook wel een beetje.. die gast zegt altijd op tv dat hij de beste dj is etc.. :whip: :whip: |
|
|
arno |
wat ook irritant is zijn van die mensen die doen alsof ze ergens verstand van hebben, maar er geen aars vanaf weten.
En meelopers heb ik ook altijd zooo'n grote hekel aan
en natuurlijk het soort mensen dat gulzig van je mee zit te vreten als je wat te snaaien hebt, en die jou maar ��n m&mmetje geven als zij wat te vreten bij zich hebben. |
|
|
K.nattick |
Wattik typische ed-up k*tmensen vind, zijn van die luitjes die je vals gaan beschuldigen van crimes waar je nix mee te maken hebt. Like "wiejjj heeft dat gedaan?" "...euhm....die gast daarrrrrr" Zeg dan nix. |
|
|
Eye-Riz |
quote: | arrogantie dus ook wel een beetje.. die gast zegt altijd op tv dat hij de beste dj is etc.. |
dat is geen arrogantie, dat is domheid :D |
|
|
Optimus Trance |
quote: | Originally posted by New Wave
Mensen die lopen te miereneuken over het feit hun mening de boodschap heeft dat oudere treads geen waarde meer kunnen hebben na een verloop van tijd.
ATJOWWWWWWW! |
Ghehehe, dankjewel, mijn elfje:D:D:D |
|
|
Remy D |
Ik erger me aan veel mensen in het verkeer. |
|
|
M5 |
quote: | Originally posted by Remy D
Ik erger me aan veel mensen in het verkeer. |
hehe ik ook..:)
maar ik vraag me ff af...erger jij je aan dezelfde mensen als ik? of zou je je kunnen ergeren aan mij!?
ik erger me ontzettend aan die kutklevers!! :whip: laat ze ff lekker relaxed doen...!! ...reactie van mij is dus dat ik NOG rustiger aan ga rijden dat ik al deed om ze ff te narren...:))
rem ff aanraken als ze heel dicht achter me zitten wil ik ook nog weleens doen, maar sommigen worden hier echt aggressief van..enne doe ik dus meestal maar niet... |
|
|
kolkiewolkie |
quote: | Originally posted by M5
hehe ik ook..:)
maar ik vraag me ff af...erger jij je aan dezelfde mensen als ik? of zou je je kunnen ergeren aan mij!?
|
ik wel tenminste...
als jij namelijk last heb van klevers dan betekent dat dat je je meestal aan de snelheid houd..... en laat ik dat nou meestal niet doen :P .... dus wat doe je dan.... juist KLEVEN (overigens erger ik me dan niet, laten we dat ff voorop stellen, ik wil alleen maar doooooor). slechte eigenschap (dat kleven dus), I know, maar ik vind je je aan de speedlimit houden een nog VEEEEEL ergere eigenschap... beetje doorsjesen dus M5.
en dan nog iets m5, je gaat me niet vertellen dat als je jezelf naar 1 van de snelste bee em wees ooit vernoemd je je altijd exact aan de snelheid houd ofwel??? zo ja: met stip in de top tien van raarste mensen die ik ken.
oh ja, waar ik me WEL aan erger: mensen die nog steeds niet in de gaten hebben dat BESTUURDERS van rechts voorrang moeten krijgen. Dit heb dus al meermaals tot bijnachrashes van ondergetekende geleid
greetz kolkiewolkie |
|
|
M5 |
Mhwa...over het algemeen hou ik me inderdaad toch wel aardig aan de snelheidslimiet...in de bebouwde kom rij ik ik meestal zo rond de 55 ofzow...
is ook wat relaxter voor jezelf ...lekker cruisen..:)
maare dan nog komen die mensen achter me kleven en dan ben ik helaas genoodzaakt om af te remmen tot 50...zodat ze nog ff wat meer vertraging krijgen...:clown:
tja zo zit ik nu eenmaal in elkaar...ik hou ervan om mensen een beetje terecht te wijzen...zo van he! je mag niet kleven...daarom hou ik jou ff een beetje langer op...:) :stongue:
misschien wel een slechte eigenschap dus van me...(1 van de velen ;)) |
|
|
Henkie_henk |
haha leuke thread :p
hey M5.. heeft die auto van jou trekhaak? |
|
|
|
|