return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 
POLL:) vervelende karakters/-eigenschappen....... (pg. 3)
View this Thread in Original format
M5
neej...het kleine Corsaatje waar ik in mag rijden heeft dat niet!
:sadgreen:

1.4 Liter POWER!! :cool:
Eye-Riz
quote:
als jij namelijk last heb van klevers dan betekent dat dat je je meestal aan de snelheid houd..... en laat ik dat nou meestal niet doen :P .... dus wat doe je dan.... juist KLEVEN (overigens erger ik me dan niet, laten we dat ff voorop stellen, ik wil alleen maar doooooor). slechte eigenschap (dat kleven dus), I know, maar ik vind je je aan de speedlimit houden een nog VEEEEEL ergere eigenschap... beetje doorsjesen dus M5.

O, dus jij bent zo'n asociale eikel die zijn eigen zin koste wat het kost door wil drammen? Weet je dan niet dat mensen nerveus worden van zulke mensen als jij? t Is niet alleen gevaarlijk omdat jij er bovenop kunt knallen, het is meer dat anderen daardoor minder geconcentreerd zijn en daardoor niet meer goed kijken.

Snelheidslimiet is er niet voor niets. Bovendien maakt het klevers niet uit hoe hard er gereden wordt... ze willen altijd harder dan iemand anders (want dat is o zo stoer). Het irritantst zijn dan die eikels die gaan kleven, zonder enig benul dat het geen nut heeft, omdat de ander vaak geen kant op kan. Erg egocentrisch gedrag...

Probeer liever ergens anders stoer te doen dan op de weg. Doe je een hoop mensen een plezier mee.
Optimus Trance
Daarom loop ik meestal en heb ik een OV kaart jongens...
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Eye-Riz

O, dus jij bent zo'n asociale eikel die zijn eigen zin koste wat het kost door wil drammen? Weet je dan niet dat mensen nerveus worden van zulke mensen als jij? t Is niet alleen gevaarlijk omdat jij er bovenop kunt knallen, het is meer dat anderen daardoor minder geconcentreerd zijn en daardoor niet meer goed kijken.

Snelheidslimiet is er niet voor niets. Bovendien maakt het klevers niet uit hoe hard er gereden wordt... ze willen altijd harder dan iemand anders (want dat is o zo stoer). Het irritantst zijn dan die eikels die gaan kleven, zonder enig benul dat het geen nut heeft, omdat de ander vaak geen kant op kan. Erg egocentrisch gedrag...

Probeer liever ergens anders stoer te doen dan op de weg. Doe je een hoop mensen een plezier mee.


heeft weinig met stoer doen te maken, khou (meestal, afhankelijk van mun mood) van vlot doorrijden (dit ook omdat de auto van mijn paps (eerlijk=eerlijk, zelf 1 rijden is momenteel nog niet betaalbaar) hier nogal tot uitnodigt).

maar vlot doorrijden is vies in nederland, uberhaupt autofreak zijn is vies, maar daar heb ik dus echt SCHIJT aan.

dus trek ik me van het bovenstaande commentaar niet zoveel aan; jij hebt je mening, best, fine with me

ps: dat asociale kan ik nix aan doen, ik kom nou eenmaal uit een asociaal dorpie:p :p :p :p (vraag maar aan rubdub)
Henkie_henk
quote:
Originally posted by M5
neej...het kleine Corsaatje waar ik in mag rijden heeft dat niet!
:sadgreen:

1.4 Liter POWER!! :cool:


lol.. dan kan je dus af en toe wel duwtje verw8e :p

en ist nie zo verschrikkelijk om jou van achter aan te rijden.. k zou der gewoon een trekhaak onder zetten dan gaat echt niemand zo snel op je bumper kleven want als ie er dan tegenaan zit neem jij zn bumper mee alst goed is.. (dan moet je wel ff doorrijden Hendrikje)
M5
haha denk je echt dat mensen rekening houden met het feit of je een trekhaak hebt of niet bij het kleven? :)

henkie..zeg nou zelf...wat weet jij nu van autorijden!? :p
T.H.C.
quote:
Originally posted by serialkillah
Stap 1. Neem Jean in gedachten
Stap 2. Denk aan z'n karakter eigenschappen.
Stap 3. Ik heb een hekel aan al die eigenschappen.

:)

Stap 3 is geen stap maar een mening, maar ik ben het verder wel 100% met je eens...
serialkillah
quote:
Stap 3 is geen stap maar een mening, maar ik ben het verder wel 100% met je eens...




nou.....nee...... dit is dus echt wel een feit:)
T.H.C.
quote:
Originally posted by serialkillah




nou.....nee...... dit is dus echt wel een feit:)

Feit of mening maakt mij niet uit.Feit blijft dat een mening of feit
geen stap kan zijn...jaja lees nog maar een keertje het klopt echt!!:stongue:
serialkillah
quote:
Feit of mening maakt mij niet uit.Feit blijft dat een mening of feit
geen stap kan zijn...jaja lees nog maar een keertje het klopt echt!!


pffffffff. oke oke.... maar je weet wel wat ik boedoel.... toch:conf:

T.H.C.
quote:
Originally posted by serialkillah


pffffffff. oke oke.... maar je weet wel wat ik boedoel.... toch:conf:

Jazeker,ik loop ook maar te drammen,iets teveel gerookt...en dan dwalen mijn gedachten wat af. Waar ging het ook al weer over...oja JEAN=KNEUS, en dat is idd een feit!!!
serialkillah
quote:
JEAN=KNEUS


kijk, wij zitten op dezelfde golflengte:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 
Privacy Statement