return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
2005 (pg. 4)
View this Thread in Original format
Eagle`
nog iet vergete

Beste DJ van 2005 : 00 Fleming

dat was een surpize prolly
Nabistai
Ik dacht altijd dat het Regi 'Pinxten' was en niet 'Penxten'. Google geeft bij alletwee ongeveer evenveel resultaten :p
Antony
quote:
Originally posted by Nabistai
Ik dacht altijd dat het Regi 'Pinxten' was en niet 'Penxten'. Google geeft bij alletwee ongeveer evenveel resultaten :p

GoogleFight

Pinxten wint :p
MikeVee
het is penxten
=> http://www.regipenxten.be/
=> http://www.regipenxten.com
Bunz
ik heb nochtans ook altijd gedacht da et Pinxten was :o

Pinxten klinkt nochtans beter but then again: Regi en mooi klinken ga nie schitterend same ;)
DJ Sid
quote:
Originally posted by Bunz

Pinxten klinkt nochtans beter but then again: Regi en mooi klinken ga nie schitterend same ;)

die ene politicus zijne naam is wel met een "i" -> Karel Pinxten
Belgian Bonzai
MUZIEK
Hoe zal je 2005 herinneren, op muzikaal gebied? : Goed, een paar uitschieters, het mogen er altijd ietsje meer zijn, maar er is nog volop evolutie in de trance vind ik, mooiere geluiden alsmaar.
Beste trance nummer(s) van 2005 : Mja, die Kinetic Caper moet nog wat bezinken, anders Arcane - Ice Beach, 132bpm, niet van mijn gewoonte, maar enfin; From Here To Nowhere: zalig; Belo Horizonte hoor ik ook zeer graag; enkele Airwave tracks, vaste waarde; verder dingen van Galen Behr, Thomas Bronzwaer en zeker Airbase
niet-trance :
Is dat een derivaat van minimal?
Beste remix van 2005 : misschien wel Alucard presents The 49th Line feat. Jennifer Grimm - Blue on Blue (Hydroid's Dream Vocal Mix): is me dat een lange naam zeg; 128bpm oei oei
Beste producer(s) van 2005 : Goh, in extremis Airbase; M.I.K.E. heeft speciale dingen gemaakt, echt mooi dikwijls.
Beste album van 2005 : Plastic Boy - It's A Plastic World
Beste mix-album van 2005 : weinig beluisterd, mss die 00 Fleming
Beste feest van 2005 : Illusion 18y
Beste set van 2005 : Live: DJ Tiësto @ Disneyland Resort Paris 16-04-2005. Radio: A State Of Trance 197
Beste DJ van 2005 : Armin Van Buuren
Tiger777
quote:
Originally posted by Bunz

Ik moet u corrigeren

Pinxten klinkt nochtans beter but then again: Regi en mooi (klinken) ga nie schitterend same ;)
DJ Sid
quote:
Originally posted by Tiger777
Ik moet u corrigeren

Pinxten klinkt nochtans beter but then again: Regi en mooi (klinken) ga nie schitterend same ;)

kom op jongens, een "breek-Regi-af-want-hij-is-lelijk"-thread hebbe we al gehad, nu ist genoeg geweest :toothless
Antony
quote:
Originally posted by DJ Sid
kom op jongens, een "breek-Regi-af-want-hij-is-lelijk"-thread hebbe we al gehad, nu ist genoeg geweest :toothless

da vinnek nu ook, ma waarom die smiley met lelijke tanden? stiekemerd

Bunz
Eigelijk ist wel erg eh, dan hebbe we hier es 2 'beroemdheden' en dan jagen we die weg me onze commentaren :o

Bij deze: sorry regi en wout, wees nog welgekomen :)
Kaidreas
^och precies of die mannen gaan daarom liggen blijten?
die verdienen hun geld, wat maakt het uit wat een ander zegt!
daarom juist dat we is goed met hen mogen lachen. :p :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement