|
2005 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| jp |
MUZIEK
Hoe zal je 2005 herinneren, op muzikaal gebied? : trance is dood, realy rave is terug
Beste trance nummer(s) van 2005 : Marcel Woods - Adrenaline
Beste niet-trance nummer(s) van 2005 :
Shakira - Don't bother
Beste remix van 2005 : Where the street have ni name (nu-Nrg)
Beste producer(s) van 2005 : The Prophet
Beste feest van 2005 : Pandemonium
Beste set van 2005 : PvD at U60311 Frankfurt
Beste DJ van 2005 : The Prophet
ANDERE
De event(s) van 2005 die je het meest zal/zullen bijblijven : Streetparade
Beste Belgische televisie van 2005 : K3 on tour
Beste internationale televisie van 2005 : Top Gear
Beste bier in 2005 : Heineken |
|
|
| DJ Wout |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
daarom juist dat we is goed met hen mogen lachen. :p :cool: |
Love you too :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Wout, laat Sylver vallen en ga terug tranceplaten à la uwen Island of Trance EP maken please. Ge zijt toch al binnen, dus wa maakt het uit om terug underground te gaan :o |
|
|
| Synthesia |
| Bwah k'vind dat Sylver toch schone plaatjes heeft zen...wellicht niet voor in een dancing naar onze keuze en zo, maar om thuis eens op te leggen, Turn The Tide blijft een goed plaatje en het album Little Things is toch een van mijn favoriete non-trance albums dan, moet ik zelfs geen enkel track door skippen (en nee k'zeg dit niet om te slijmen :)) |
|
|
| Kaidreas |
ow noooooo... dj wout/regi/fou ea....
olalala OMMMMMg1!1!1!1!1!1! I dieeeeee
suckie suck 5 platen.
damn sommige kunnen hier toch echt wel veranderen, als er ineens een bekende "dj" op het forum komt |
|
|
| Bunz |
ow noooooo... dj wout/regi/fou ea....
olalala OMMMMMg1!1!1!1!1!1! I dieeeeee
suckie suck 5 platen.
damn sommige kunnen hier toch echt wel veranderen, als er ineens een bekende "dj" op het forum komt |
mja wete, Regi hoor ik ook totaal nie graag.
ma ipv die grandioos uit te kakken kunde daar mss nuttige commentaar op geve (ookal zal em da nie interessere uiteindelijk, geld > all :s )
Nu Wout is een ander geval, voor Wout heb ik nog respect. Die KAN dj'en alleen doe et em me slechte plate (trance draaien, Wout, TRANCE :p ) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by DJ Sid
kom op jongens, een "breek-Regi-af-want-hij-is-lelijk"-thread hebbe we al gehad, nu ist genoeg geweest :toothless |
Ik pwn u in posten joengeuh:gsmile: |
|
|
| Synthesia |
^What Bunz says :)
* gives Bunz a bun
Als we ne keer eens lachen met de Regi wil dat niet zeggen dat we hem echt zo haten e, allee ik toch alleszinds niet, ken hem niet als persoon, heb hem van de jaar stuk of 6-7 keer bezig gezien (Illusion Beach, Fantasia, Sportpaleis, Illusion...) en soms vond ik hem minder, andere keren dan redelijk goed (toen hij minder jump speelde).
Trouwens denk niet dat ge veel negatieve commentaar gaat vinden van mij over de Illusion dj's :) Maar t'is toch eens plezant om jullie te doen gaan :p |
|
|
| Kaidreas |
kheb niet gezegd dat ik die mannen haat, kheb daar geen reden toe.
maar kvind ze niet geweldig, en regi komt precies (zoals ik hem ken van tv) over met een air..
en about draaien en wout. zo geweldig waren zen skillz toch niet op highlite 2004.
en neen ik kan het niet beter (als antwoord op de vraag: kunt ge het beter mss? hebt ge u al bewezen?) maar ik herken wel een beatmatch :p
en bovendien vind ik het gewoon stupide, om eerst wat met die joskes te liggen lachen enz, maar komen ze onlijn.. oooo sorry sorry kmeende het niet (alle allemaal natuurlijk sterk overdreven) Kwou gewoon mijn punt duidelijk maken. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Synthesia
het album Little Things is toch een van mijn favoriete non-trance albums dan |
als het geen trance is wa is het volgens u dan wel ? |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Eagle`
als het geen trance is wa is het volgens u dan wel ? |
cheese ;) |
|
|
| Synthesia |
dance/pop eh Eagle`
en bovendien vind ik het gewoon stupide, om eerst wat met die joskes te liggen lachen enz, maar komen ze onlijn.. oooo sorry sorry kmeende het niet (alle allemaal natuurlijk sterk overdreven) Kwou gewoon mijn punt duidelijk maken. |
ik heb geen enkel spijt over iets dat ik van Regi of Wout ooit zou hebben gezegd op dit forum :) maar k'zal't dan ook niet meer op mij nemen :) |
|
|
|
|