|
Officiële BETA Nerd 2005 verkiezing (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Iedereen die hier gisterenavond uren zat te posten, op een zaterdagavond, is wat mij betreft een winnaar :p |
Ik zat te posten vanaf me werk, telt dat ook? :D |
|
|
| New Wave |
| De winnaar van deze contest moet samen met de Nederlandse winnaar een 20 minuten durende scene spelen in deel 3 van de 'Rim je rot' reeks. Ik ben benieuwd wel lekker geil jong belgje met mij in de scene gaat spelen. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Daarom wou Shifty dat we allemaal op hem stemden... |
|
|
| Bertn |
| woehoew, reeds 4 stemmen!:D |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Bertn
woehoew, reeds 4 stemmen!:D |
Nog eentje en ge zijt zo nerdig als ik :p |
|
|
| mrcanon |
| volgens mij zijde der ne hele zak vergeten jong :p Nie da'k het erg vind ofzo ze. Das ier weer zo ne ruziesteker poll, tzal ier terug wa worden :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by mrcanon
volgens mij zijde der ne hele zak vergeten jong :p Nie da'k het erg vind ofzo ze. Das ier weer zo ne ruziesteker poll, tzal ier terug wa worden :D |
Jij komt er volgend jaar in hoor, maak je maar geen zorgen. :p |
|
|
| mrcanon |
| Wow, kvoel mij enorm vereerd jong, thx :D, "potvolkoffie, zijn die hollanders genereus zeg!" :p |
|
|
| eieregooie |
Hahaha,
Jij bent nog te noob om nerd te zijn :p |
|
|
| Sh!fty |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Daarom wou Shifty dat we allemaal op hem stemden... |
errrm sure, wa is Rim je rot? |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik gok voor 5 € dat melon head gaat winnen. |
melon head, a classic allready
:stongue: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
errrm sure, wa is Rim je rot? |
Dat is een film.......................Met de mooiste verhaalijn die je ooit gezien hebt. |
|
|
|
|