return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Officiële BETA Nerd 2005 verkiezing (pg. 4)
View this Thread in Original format
eieregooie
quote:
Originally posted by MikeVee
Iedereen die hier gisterenavond uren zat te posten, op een zaterdagavond, is wat mij betreft een winnaar :p


Ik zat te posten vanaf me werk, telt dat ook? :D
New Wave
De winnaar van deze contest moet samen met de Nederlandse winnaar een 20 minuten durende scene spelen in deel 3 van de 'Rim je rot' reeks. Ik ben benieuwd wel lekker geil jong belgje met mij in de scene gaat spelen.
Jasperovitsj
Daarom wou Shifty dat we allemaal op hem stemden...
Bertn
woehoew, reeds 4 stemmen!:D
Push2005
quote:
Originally posted by Bertn
woehoew, reeds 4 stemmen!:D


Nog eentje en ge zijt zo nerdig als ik :p
mrcanon
volgens mij zijde der ne hele zak vergeten jong :p Nie da'k het erg vind ofzo ze. Das ier weer zo ne ruziesteker poll, tzal ier terug wa worden :D
New Wave
quote:
Originally posted by mrcanon
volgens mij zijde der ne hele zak vergeten jong :p Nie da'k het erg vind ofzo ze. Das ier weer zo ne ruziesteker poll, tzal ier terug wa worden :D


Jij komt er volgend jaar in hoor, maak je maar geen zorgen. :p
mrcanon
Wow, kvoel mij enorm vereerd jong, thx :D, "potvolkoffie, zijn die hollanders genereus zeg!" :p
eieregooie
Hahaha,

Jij bent nog te noob om nerd te zijn :p
Sh!fty
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Daarom wou Shifty dat we allemaal op hem stemden...

errrm sure, wa is Rim je rot?

Eagle`
quote:
Originally posted by Tiger777
Ik gok voor 5 € dat melon head gaat winnen.


melon head, a classic allready


:stongue:
New Wave
quote:
Originally posted by Sh!fty
errrm sure, wa is Rim je rot?


Dat is een film.......................Met de mooiste verhaalijn die je ooit gezien hebt.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement