return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Officiële BETA Nerd 2005 verkiezing (pg. 6)
View this Thread in Original format
Tiger777
omg, da is als een kwadraat!

Neen man, Ge kunt vanop afstand toch zien wavoor iemand dage zijt. Komaan, posten die foto's! Of hedde schrik misschien?:conf: :clown:
Kaidreas
quote:
Originally posted by Toni_D2
Oh ja, en ik heb geen nerdy TA t-shirt aan op feestjes. :D

ooooo joy, Me for teh win :cool:

anyways. ik ga graag naar feestjes, als er foto's worden gemaakt is dat gewoon leuk om achteraf terug te denken aan het o zo leuk feestje? mss heb je geen leuke feestjes?

en ja dj's moeten godverdomme enthousiast achter de decks staan. ze moeten staan springen, glimlachen wijzen naar mij en zeggen:

"omg dries, you so totally rock dude!"
Toni_D2
Probleem is dat ik meer neig naar een snob dan een nerd. Ik weet niet wat het ergste is.
Toni_D2
quote:
Originally posted by Kaidreas
ooooo joy, Me for teh win :cool:

anyways. ik ga graag naar feestjes, als er foto's worden gemaakt is dat gewoon leuk om achteraf terug te denken aan het o zo leuk feestje? mss heb je geen leuke feestjes?

en ja dj's moeten godverdomme enthousiast achter de decks staan. ze moeten staan springen, glimlachen wijzen naar mij en zeggen:

"omg dries, you so totally rock dude!"

en je hebt nog maar 4 puntjes :p
Tiger777
omg dries, you totally rock dude!

Kom kom, we wijken af. TONI, POST DIE FOTO'S!
Kaidreas
@tonijn_D2:waarom weten we jouw echte naam niet?
is er een connectie tussen u en vorige ex/oude gebruikers?

ff een vraagje, hoe lang is het eigenlijk geleden dat jack nog onlijn is geweest?

btw: thanks toager
Toni_D2
quote:
Originally posted by Kaidreas
@tonijn_D2:waarom weten we jouw echte naam niet?
is er een connectie tussen u en vorige ex/oude gebruikers?

ff een vraagje, hoe lang is het eigenlijk geleden dat jack nog onlijn is geweest?

btw: thanks toager

Ik heet toevallig ook Yves. Ik ken hier niemand die jullie ook kennen. Mijn vriendin surft hier wel eens. Ik moest van haar trouwens zeggen dat ze die Jamba reclame popup op dit forum grondig beu is. Bij deze..
mellow_head
quote:
Ik maak geen kans om te winnen: ik ben geen nerd.
Ik doe namelijk geen wedstrijdjes op feestjes om het nummer inclusief de remix versie zo snel mogelijk te zeggen. Ik maak geen tracklists. Ik maak geen foto's of filmpjes op feestjes. Ik ben niet kwaad als de dj niet zo enthousiast is of wanneer MIKE een 2006 remix maakt. Ik noem niet alles cheesy wat anderen goed vinden. Ik noem mijn klasgenoten die niet met trance bezig zijn, geen debielen.
Jammer!

And the Oscar for the Dumbest Quote 2005 goes to...
Antony
quote:
Ik moest van haar trouwens zeggen dat ze die Jamba reclame popup op dit forum grondig beu is. Bij deze..

waar heb je het over?? :p
New Wave
quote:
Ik heet toevallig ook Yves. Ik ken hier niemand die jullie ook kennen. Mijn vriendin surft hier wel eens. Ik moest van haar trouwens zeggen dat ze die Jamba reclame popup op dit forum grondig beu is. Bij deze..

Ik ben ook anders dan de rest, ik draag ook geen beta-shirt, ik maak ook geen foto's op feestjes, ik maak ook geen video's op feestjes, ik herken ook geen trancenummers.....maar ik ben wel de grootste nerd. hhhmmmmmmm duidelijk duidelijk lijkt me......

Belgian Bonzai
quote:
Probleem is dat ik meer neig naar een snob dan een nerd. Ik weet niet wat het ergste is.

snob.
Jasperovitsj
Toni, ben je toevallig Yves Leterme dan?
You sure sound like him :o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement