|
Am I catheter free?! OMG!!!
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אהההההההההההההההההההה
אני משתין!!!! ואין לי צינורות !!!!
ואני בבית סוף סוף אחרי 5 ימים בבית חולים
אהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
איזו תחושה אתם לא מבינים
עדין כואב לי קצת שאני משתין, ויש לי חור בבטן מהצינור השני שיעלם רק עוד יומיים,
אבל החדשות הטובות הן,
שאני משתיןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן |
|
|
| Dj Black |
מזל טוב!!
:tongue2
נתת לי קצת חומר למחשבה כמה אנחנו לוקחים דברים כמובנים מאליו |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| רק אל תשכח לנער.. |
|
|
| coby |
זיין מזל טוב אחי..
עכשיו בשביל להשלים את החוויה לך תשתין בכל מיני מקומות ציבוריים |
|
|
| DjChook |
מסתבר שהשלפוחית שתן שלי הצטמקה במהלך ה 4 חודשים האלה
אז עכשיו אני צריך להשתין כל שעה בערך =]
חמוץ מתוק משהו =] |
|
|
| KrazyDJs |
השלפוחית תגדל? :wtf:
מזל טוב אחיי...שמח שחזרת אלינו בריא ושלם ובירא... |
|
|
| DjChook |
| כן תוך כמה שבועות היא תחזור לגודלה המקורי פלוס מינוס |
|
|
| bekol ram |
מזל טוב
צריך להיפגש
לשתות בירה ביחד
ואחרי זה נוכל גם..
ביחד
סתם, טוב לשמוע שאתה משתין שוב
:D |
|
|
| YoraY |
הוא משתיןןן!@$ הוא משתייייייייייייייייייןןןןןןןן!@$$$$$$$$
טטטטטטררררררלהליהלילילילההלהלילהלהלי
עכשיו זה כזה מחזמר מטורף!$@ נכנסים איזה 20 רקדנים ורקדניות!@$ ומשתינים$!@! תוך כדי ריקודים!@$ והילולה!@$ כל הבמה נרטבת!@$ הכל נהיה סירחון!@% כל הקהל עוזב תאולם עצבני@@!% פייייי...
מזל טוב חן:!!!
חן מתחרז עם שתן!:D |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by YoraY
עכשיו זה כזה מחזמר מטורף!$@ נכנסים איזה 20 רקדנים ורקדניות!@$ ומשתינים$!@! תוך כדי ריקודים!@$ והילולה!@$ כל הבמה נרטבת!@$ הכל נהיה סירחון!@% כל הקהל עוזב תאולם עצבני@@!% פייייי...
מזל טוב חן:!!!
חן מתחרז עם שתן!:D |
חחחחחחחחחחחחחחח יא שרוטטטטט
אני אעלה את זה בברודווי בקיץ
יוראי מתחרז עם שרוט! |
|
|
|
|